Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/11 in all areas
-
2 points
-
@filon: Pe Antiaeriană poţi prinde 150 km/h fără probleme cu un E60 525d sau 530d. Din păcate, eşti o victimă a manipulării presei. Ai văzut multe accidente la TV în care au fost implicate BMW-uri. Aceste accidente au fost mediatizate pentru că sunt senzaţionale pentru oamenii de rând care nu-şi permit aşa ceva şi astfel au o satisfacţie când văd un astfel de accident pentru că pot arunca cu pietre în posesorii unor maşini pe care ei nu şi le permit. Dacă erau două Logan-uri, ştirea probabil că nici nu ajungea la TV. Ca o paranteză, că tot trec prin zona aia de 5-6 ori pe săptămână dacă nu zilnic, în intersecţia aflată la doar 50 metri de locul accidentului au loc 2-3 accidente zilnic pe fondul neacordării priorităţii. Însă dacă sunt maşini normale, nu le bagă nimeni în seamă, şi uneori au fost şi cu morţi. Dacă nu sunt ştiri cu "bolizi", nu prea ajung pe sticlă. Aici iar e o idee preconcepută. În general, cei care au maşini puternice au şi ceva habar de dinamica maşinii, nu sunt cei care vor doar să fie văzuţi la volanul unei maşini premium ci sunt cei care au şi o oarecare pasiune pentru condus. N-am un sondaj, pot dooar să-mi dau cu părerea, însă cu siguranţă au fost implicate în accidente grave mult mai multe BMW-uri cu motorizări mici decât cu motorizări mari. Motivele sunt evidente, însă le enumăr: - puştii teribilişti nu-şi permit motorizări mari, încep cu un 316 sau un 318, maxim un 520i. - maşinile cu motorizări mai mici au, în cele mai multe cazuri, suspensii mai moi, sisteme de frânare mai puţin eficiente, iar acestea cântăresc enorm în situaţii limită. Generalizările sunt de evitat.2 points
-
Inteleg ce spui tu, Romulus! Ipotetic vorbind, acelasi accident, aceeasi dinamica a accidentului, insa scenariile putin diferite in sensul ca victimele din Logan o data poarta centurile, iar alta data nu le poarta. Soferul E60-ului care loveste Loganul ai carui pasageri nu poarta centuri si isi pierd viata, va fi acuzat sub aspectul savarsirii de ucidere din culpa. Soferul E60-ului care loveste Loganul ai carui pasageri poarta centurile, cum de altfel este si normal, si scapa cu viata, va fi acuzat sub aspectul savarsirii infractiunii de vatamare corporala din culpa, pedepsita mai mult sau mai putin in functie de zilele de ingrijiri medicale pe care medicul legist le constata ca au nevoie victimele pentru recuperare. Insa, cum spuneam, legatura de cauzalitate se stabileste fara a se tine cont de acel aspect. Pur si simplu nu exista o prevedere legala in acest sens, nu exista o astfel de atenuanta. Cel mult, ramane la "lumina" judecatorului care poate tine el cont de acea stare de fapt, foarte putin probabil, si sa pronunte o pedeapsa putin mai mica, insa asta nu va schimba cu nimic incadrarea faptei la "ucidere din culpa", asa cum si agravanta ca au rezultat 2 morti in urma faptei tot va opera, adica acel spor de pana la 3 ani in plus. Ideea este ca trebuia ca soferul BMW-ului sa nu conduca in acel mod, punand in pericol vietile atator oameni. Nu trebuia si nu avea dreptul sa isi asume riscul sa produca un asemenea accident, cu atat mai putin mizand pe faptul ca toti soferii trebuie sa poarte centura de siguranta si pe rationamentul ca "lasa ca daca lovesc pe unii si aia au centurile puse, poate vor scapa cu viata". Nu asa se procedeaza si nu asa incurajeaza legea! De aceea nu are aplicabilitate ceea ce propuneai tu. Uite, spre exemplu, daca eu ii aplic un pumn in figura unui individ, care ulterior se constata ca datorita abuzurilor anterioare de stupefiante, avea inima foarte slabita, intentia mea nefiind de a-l omori, ci doar de a-l lovi si speria putin, iar individul respectiv isi pierde viata dupa cateva zile ca urmare a loviturii mele, eu voi fi tras la raspundere penala pentru savarsirea infractiunii de "lovituri cauzatoare de moarte", iar in ceea ce priveste forma vinovatiei mele este de praeterintentie sau intentie depasita. Mai pe intelesul tuturor, eu l-am lovit pe acel individ prevazand, urmarind sau acceptand rezultatul socialmente periculos, adica acela de a-l vatama, dar in realitate, datorita imprejurarilor in care s-a executat activitatea infractionala, adica lovitura pe care eu i-am aplicat-o si problemele sale de sanatate cu inima, rezultatul produs a fost mult mai grav decat eu am prevazut, am urmarit sau am acceptat, adica acela de a muri victima dupa cateva zile de la lovitura in loc de a-l vatama putin si de a-l speria. Daca la autopsie se constata ca decesul respectivului (chiar daca a survenit la cateva ore, zile, saptamani etc. distanta de momentul loviturii mele) a fost cauzat, determinat, favorizat de lovitura mea, atunci eu tot voi fi tras la raspundere pentru "lovituri cauzatoare de moarte" si nu voi beneficia legal de nicio atenuanta datorata faptului ca individul respectiv era consumator de stupefiante, ceea ce ii cauzase o boala si o sensibilitate a inimii. Legatura de cauzalitate intre elementul material si urmarea imediata in cazul analizei infractoiunii, se va stabili in felul urmator: daca eu nu il loveam pe acel individ, savarsind din start o fapta socialmente periculoasa si incriminata de legea penala, atunci starea de sanatate a victimei nu se agrava si nu survenea decesul ca efect al loviturii mele, indiferent ca victima era consumatoare de stupefiante si astfel, avea o sensibilitate sporita a inimii. Nu se va retine acest aspect in economia incadrarii juridice a faptei mele si nici in cea a sabilirii cuantumului pedepsei mele. Rationamentul este simplu: daca eu nu-l loveam, nu se agrava starea de sanatate a drogatului ala, chiar daca avea inima bolnava datorita consumului de droguri pe care il practica de bunavoie, si drept urmare nu isi pierdea viata. La fel si in speta cu accidentul asta rutier: daca idiotul ala din BMW nu conducea cu o viteza de cel putin doua ori mai mare decat limita legala, intr-un oras atat de aglomerat, la ora de varf cand toata lumea merge la munca, pe un drum care am inteles ca are ceva gropi, denivelari, etc., atunci nu pierdea controlul volanului, nu intra pe contrasens si nu ii lovea p-aia din Logan de i-a aruncat pe alta masina cu tot cu masina in care se aflau (iti dai seama ce impact) si i-a omorat, indiferent ca aia purtau sau nu centurile. Intelegi?1 point
-
Nu e nasol sa-ti placa niste glume ale cuiva care nu are haz?!? Nu stiu de-astea. Intreb si eu :bye:1 point
-
uite aici la e38. este identic: http://www.meeknet.co.uk/E38/Fuel_Tank/E38_Fuel_Tank_Repair.htm sau http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_RA_Fuel_Supply_System.pdf1 point
-
Salut, Multumesc mult de lamurire, dar iata ce imi raspunde Castrol UK: RE: RE: Castrol EnquiryWednesday, December 22, 2010 10:44 AMFrom: "autotechenquiries@castrol.com" <autotechenquiries@castrol.com>Add sender to ContactsTo: xxxxxxxxxxxx@yahoo.com Dear Mr. C M, Thank you for your e-mail. We recommend you to use Edge 5W-30 or Edge TurboDiesel 5W-40, however Edge Sport 0W-40 or even Edge 0W-30 can be also suitable for this model. Gear oils - unfortunately only your BMW dealer can offer you this product as these are specific OEM products, Castrol does not manufacture it. Please let me know if you have any further questions regarding this answer. Kind Regards, -- KristĂłf MĂŠszĂĄros Castrol UK & ROI Customer Service Scream (Tezparii)1 point
-
pai asta cu "minim' si 6 in linie cam asa este. nu fac comentarii cu privire la felul in care s-ar fi spus asta (desi eu stiu ca, in general, s-a vorbit politicos cu privire la acest aspect, chiar citisem un topic in care se explicau foarte misto niste lucruri, legat de motoare, principii de functionare, vibratii, etc). pana la urma,un bmw si dizal si cu 4 cilindri o fi mai frumos la interior, ca ne place, poate e interesant ca trage/impinge spatele, dar nu-i mare sfaraiala fata de concurenta cu tractiune fata si motorizari de puteri identice. pana la urma, o masina asa zis mai "sportiva" are nevoie si de ecva putere, nu numai de-o eblema pe capota. e ca si cum repede repede te-ai bucura ca ai porsche, desi e dizal. pentru ce?1 point
-
mult mai bine arata cu MT-1, ar fi trebuit totusi sa pastrezi interiorul de piele, desi sunt mult mai bune scaunele sport, stai mai bine in ele, pe cele de piele care le aveai inainte sunt sigur ca nu aveai acceasi senzatie de siguranta, tot aluneci pe ele dar ca efect vizual dadeau mai bine. E bine ca ai renuntat la display-ul ala din bord, nu dadea deloc bine, poti pune mai bine un sistem din ala chinezesc dedicat BMW, stiu...alta investitie . Bafta in contiunuare si tine-o cat mai ''curata'', frumoasa!!!1 point
-
Am cumparat eu saptamana trecuta pentru e46 318i '99 Tampon stang. motor 175 lei Tampon dreapt. motor 170 lei Tampon cutie 40 lei x 2 Toate cele de mai sus sunt pe febi. Si ca sa i schimbi mai bine te duci la un service trebuie ridicat motorul cu un cric hidraulic.1 point
-
Pentru suportii de la cutie, ai un DIY aici : http://m3.madrussian.net/diy_re_tranny_mnt.shtml Iese perfect totul daca SI racordul flexibil este PERFECT. Daca nu... Pentru schimbul suportilor de motor ai aici pentru E39 : http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1210416 Pentru schimbul suportilor de motor la E3x: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Engine+mounts aproape identic si la e461 point
-
super tare, How it's made! chiar nu stiam de el si ma tot intrebam cum se fabrica E46... multumesc!1 point
-
1 point
-
Testul este practicat ca demonstratie (cu ajutorul unei masinarii improvizate) de catre cei care vand Metabond. Este un test util dar nicidecum suficient pentru a evalua (doar) pe baza lui un ulei.1 point
-
Red Line nu e deloc slabut din contra. E folosit foarte mult in lumea curselor chiar si de aceia care au pe masini colante cu Castrol.1 point
-
Masina asta este absolut oribila, posibil cea mai urata creatie BMW, in afara de primul X3 bineinteles. :shifty: Nici nu ma intereseaza cum merge. E ca si cum ai arata catre o femeie super urata, grasa, celulitoasa, vergeturoasa, bondoaca, fara un picior, fara dinti in gura si cu un ochi de sticla si ai spune ca "e foarte buna la pat". Pointless. Cat priveste explicatia tipei, sper macar ca era foarte buna.1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00