Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/11 in all areas

  1. Salutare, va propun cea mai simpla, ieftina si rapida metoda de ati reconditiona farurile singur.Dureaza aproximativ 1 ora pentru fiecare far, nu ai nevoie de nici un fel de experienta in domeniu, materialele necesare se gasesc pretutindeni iar costul este de ....17 ron.Daca aveti nelamuriri sau intrebari va rog postaiti aici.
    5 points
  2. salut. si eu am exact aceeasi problema, cu diferenta ca la mine inafara localitatii imi scade cateodata pana la 0 ... ca si cum abia as fi pornit motorul (rece). Ce vreau sa va intreb... sigur e cel de la egr sau cel de la apa? Sa nu ma apuc sa il schimb pe unu si sa fie celalalt. mersi
    1 point
  3. din cate inteleg eu ... si crede-ma ca putere de intelegere am ... tu ai plecat total nepregatit in germania ... te-a furat mirajul occidentului dar si gandul ca te vei intoarce acasa cu un e90 si dc e o sa-l vinzi si o sa-ti iei altu si tot asa si o sa aduci la altii ... vise desarte ... iar faza asta e super funny "n-am stiu ca la E90 e o maneta in stanga, am aflat telefonic, pe autostrada, dupa ce luasem masina...am sunat un prieten in tara si mi-a zis ca tre` sa mai fie o maneta...care nu era " sunt curios ce varsta aveai cand ai plecat in germania ... banuiesc ca nu ai plecat singur ... ai plecat cu parintii? Intr-adevar ... la mine n-a fost problema ... am stat chiar 7-8 zile pana am gasit ceva new entry care era pe placul meu ... eu vroiam anumite dotari , o anume culoare , o anume motorizare si un nr de km cat mai mic ... cam asa a fost ... nu m-am grabit absolut deloc.
    1 point
  4. ai ventile de aerisire atat pe tetmostatul egr car si pe vasul de expansiune
    1 point
  5. aproape sigur nu se va lega pe toate modulele fara port fizic real
    1 point
  6. Am rezolvat-o si eu, spre uimirea mea cea din dreapta era deja facuta modificarea, de fostul propietar, in stanga am facut-o eu, dar nu ca in primul post pentru ca aveam si mufa topita si pinul din mufa de pe placa oxidat rau pana la jumate, asa ca am taiat pinu de la masa am pus un "papuc" normal si l-am legat in locul acela special de pe placa, sper sa nu mai fie probleme acum. Multumim pentru pont
    1 point
  7. @535i- si masina mea prezinta aceleasi simptome ca si a ta inainte de schimbarea termostatului EGR in sensul ca in oras daca circul la o temperatura exterioara de aprox. 0 grade in aprox 2-3 km acul apei ajunge la temperatura optima 90 grade si ramane acolo insa in afara localitatii temperatura apei este undeva la limita superioara a gradatiei albastre. Te rog sa imi spui daca este greu de inlocuit termostatul EGR, daca se pierde lichid si daca este necesar sa ma duc la un mecanic sau daca pot face chiar eu inlocuirea. merci mult!
    1 point
  8. cristiansan7 - la orice masina cavitatile / chesoanele se protejeaza cu ceva gen ceara/parafina +vasilina(ulei). in cazul prezentat, cred ca ar fi ok sa verifice si daca nu-s ceva scurgeri infundate si / sau vreun plastic de protectie din pasajul rotii lovit / rupt sau mutat d la locul lui. fie ca sudeaza sau nu, o protectie noua a interiorului pragului, chiar facuta doar cu ulei, nu poate decat sa-i faca bine masinii la anii astia. in mod normal eu as curata , usca ,revopsi pragurile la interior dar nu cred ca-i e la indemana colegului asa ceva. de fapt, vad ca nici n-a mai dat pe aici....mai mult ne batem noi de musca de masina lui decat el... cristimm - e bine sa pui si la bmw de nou, nu ai d c sa astepti 15 ani, de obicei e prea tarziu... DEST - daca te referi la suprafata exterioara, care se "sableaza" cu materialul antiderapant de pe carosabil, aceasta se poate acoperi preventiv cu o vopsea antiexfoliere, speciala pt zonele astea. de fapt, E36 are asa ceva de fabrica, lipseste doar la masinile cu aripile fata inlocuite "la urgente" si vopsite tot asa, sau "billiger"....
    1 point
  9. te intereseaza schimb cu unele de 18 originale de M? sunt din craiova dar din intamplare am drum spre alba miercurea viitoare ...da-mi un rapuns pt ca vreau sa le vad pe ale tale cand trec pe acolo? mersi
    1 point
  10. A mai fost discutatĂŁ treaba asta. Cocalarii au orice marcĂŁ auto, nu doar BMW. Sunt o grĂŁmadĂŁ Âşi cu Audi sau Mercedes. Nu poate fi evitatĂŁ treaba asta. Din moment ce BMW e o marcĂŁ premium, va fi ĂŽntotdeauna dezirabilĂŁ pentru cocalari.
    1 point
  11. Ce masina misto era asta acum cativa ani, chiar si cu motorul ala. http://www.autovit.ro/bmw-520-C17152019.html
    1 point
  12. Michael, domnisoara respectiva ti-a spus un bullshit. Uita-te la diferenta de pret dintre 5GT si 7 Pe bune, vanzatorii auto din Romania sunt de toata jena, rar mi-a fost dat sa intalnesc unul care stie ce vorbeste. Daca pui la indoiala faptul ca cine sunt eu sa fac asemenea afirmatii, crede-ma ca am tot dreptul sa le fac si nu face subiectul topicului de fata 5GT ca si 5 ca si 6 ca si "micutul" Rolls au la baza aceeasi platforma dpdv mecanic. 5GT este o altfel de alternativa la 5 sau la 7. Este spatioasa, mare si mai mult este un exercitiu de stil din partea BMW, se simtea nevoia sa scoata si ei ceva, altceva decat seriile clasice. O varianta antagonica la Merc CLS sau Audi A7. Totusi 5GT a fost creat ca o solutie pentru cei ce vor o masina business in timpul saptamanii si o masina spatioasa, familiala, pentru we cand pleaca la plimbare. Si cred ca le-a reusit lucrul asta. Mie imi place 5GT-ul dar nu-l consider un BMW 100%. In afara de considerentele de ordin estetic este o masina extraordinara, tipic pentru BMW.
    1 point
  13. sigur, numai ca dupa ce il cumpara, nu poate "negocia" consumul, intretinerea sau impozitul Oricum, eu il banuiesc de bashcalie, nu cred ca are nici banii pentru achizitie.
    1 point
  14. pune mai multe date ... daca vrei sa ne-o prezinti ... motorizare , dotari , etc sicer culoarea ma lasa rece ... la fel si bordul eu ca barbat n-as merge cu o masina cu tenta roz
    1 point
  15. iti dai seama ca e stresat si conduce foarte incet. Pai are grija sa nu se sprijine cu mana de schimbator, sa nu vorbeasca prea tare, sa nu respire prea des, chestii din astea care afecteaza fiabilitatea Alfa :lol:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.