cristiansan7 - la orice masina cavitatile / chesoanele se protejeaza cu ceva gen ceara/parafina +vasilina(ulei). in cazul prezentat, cred ca ar fi ok sa verifice si daca nu-s ceva scurgeri infundate si / sau vreun plastic de protectie din pasajul rotii lovit / rupt sau mutat d la locul lui. fie ca sudeaza sau nu, o protectie noua a interiorului pragului, chiar facuta doar cu ulei, nu poate decat sa-i faca bine masinii la anii astia. in mod normal eu as curata , usca ,revopsi pragurile la interior dar nu cred ca-i e la indemana colegului asa ceva. de fapt, vad ca nici n-a mai dat pe aici....mai mult ne batem noi de musca de masina lui decat el... cristimm - e bine sa pui si la bmw de nou, nu ai d c sa astepti 15 ani, de obicei e prea tarziu... DEST - daca te referi la suprafata exterioara, care se "sableaza" cu materialul antiderapant de pe carosabil, aceasta se poate acoperi preventiv cu o vopsea antiexfoliere, speciala pt zonele astea. de fapt, E36 are asa ceva de fabrica, lipseste doar la masinile cu aripile fata inlocuite "la urgente" si vopsite tot asa, sau "billiger"....