Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/11 in all areas

  1. BMW SERIA 5 E12 AN FABRIUCATIE 1981 CULOARE "POLARIS METALIC" COD 060 CARBURATOR SOLEX4A1 "DUBLU CORP" MOTOR 6 CILINDRI LINIE, 2316CMC FRANE DISCURI: VENTILATE FATA-DISCURI SIMPLE SPATE SERVODIRECTIE SERVOFRANA PARBRIZ, LUNETA SI GEAMURI LATERALE CU TENTA VERDE INTERIOR PIELE NEGRU VOLAN SI SPOILER "MOTORSPORT",PRIMUL "M"-SERIA 5 TRAPA MANUALA FETE DE USI CU ORNAMENTE DIN INSERTIE LEMN OGLINZI ELECTRICE JANTE BBS 15" CAPACITATE REZERVOR CARBURANT 70 LITRI IN CURS DE RESTAURARE
    1 point
  2. Aproape toti ne-am confruntam o data sau de mai multe ori cu dilema schimbarii propriei masini. Si cei mai multi recurgem la aceasta metoda datorita monotoniei ce ne invadeaza, fortandu-ne sa luam decizia dura: O schimb! Se spune ca, pentru a fi pasionat in toata puterea cuvantului este imperios necesar sa fii sau sa fi fost posesorul mai multor masini, insa realitatea este alta. De ma intrebati pe mine, voi spune ca pasionat este acela care a reusit performanta de a-si pastra automobilul intr-o stare excelenta, in confruntare directa cu anii sau, de ce nu, cu deceniile. Pasiunea nu are limite. Acum inteleg de ce nu reuseam sa il conving pe unchiul meu sa isi schimbe vechea masina nationala, desi starea materiala ii permitea acest lucru. Era a lui si numai el ii cunostea toate defectele. Intr-adevar tentatia este mare, avand in vedere preturile care sunt in cadere libera pe piata auto, insa nu poate egala satisfactia unei porniri la prima cheie, dupa o munca titanica dedicata masinii actuale. Asa ca, de fiecare data cand va vine sa schimbati ,,jucaria’’, ganditi-va cel putin de doua ori inainte de a face actele. O puteti scoate la o plimbare, ii puteti aplica un tratament, o puteti infrumuseta cu cele mai atractive dotari, iar ei ii va creste inima in turatii. Satisfactia va fi pe masura cheltuielilor si a muncii depuse. Niciodata nu stim totul despre automobilul nostru. Se spune ca masina si femeia nu se dau niciodata. De aceea trebuie sa le ingrijim, cosmetizam, accesorizam, vopsim si sa cheltuim o avere pentru produse benefice lor, pentru ca ele ne fac viata mai frumoasa. PS. Toate parerile sau sugestiile sunt binevenite!
    1 point
  3. conteaza de cand sunt pt tine! eu zic ca acest topic e deschis strict pt Costuri si Revizii, nu pt diferite curiozitati. se pare ca unora nu le convine ca sunt si altii, ca vor sa isi expuna punctul de vedere, total diferit fata de altii, care gandesc in felul lor imi cer scuze fata de moderatori, daca am fost putin cinic.
    1 point
  4. Nu foarte mare, stau mai prost cu centrul de greutate ca autoturismele. Am vazut un jeep lovit in lateral intr-o intersectie de o masina mica (care avea cam 60-80km/h max) si s-a dat peste cap. Praf s-au facut amandoua !
    1 point
  5. Cine crede in mirajul asta al responsabilitatii multinationalelor. si cred ca au alt scop decat profitul.. e orb si surd. Chiar ma umfla rasul ca unii colegi idolatrizeaza chair si BMW..aud gen :BMW nu face asa ceva etc.. e imposibil.. astia au in cap numai clientul.. Faza e cam asa, ca o Multinationala cum e OMW face exact ce i se permite. Pot sa va spun ca in alte tari pretul se misca in fuctie de curs euro/dolar si baril. Si cand se duce jos, chiar se micsoreaza semnificativ si la pompa. In Romania nu s-a dus si nu se duce niciodata in jos, decat nesemnificativ poate. De ce face asta OMW in Romania si nu in Austria de exemplu ? Pentru ca poate. Concurenta nu au, nu una reala oricum. au 50 % din piata lejer, Statul nu intervine de loc, si-au luat spaga, o iau in continuare si ii lasa sa isi faca de cap. Nu trebuie mare ancheta de 5 ani facuta de consiliul concurentei... sunt suficiente controale in benzinarii si la poarta rafinariei ce iese di cat si cat ajunge la benzianrii.. sa vezi cum se potolesc. Evaziunea e enorma.. in domeniul asta. Dar pentru asta trebuie sa vina ordin de sus, nu declaratii la TV.."am ordonat o ancheta, refacerea raportului " si alte baliverne de aburit poporul.
    1 point
  6. Intr-o tara fara autostrazi,cu drumuri nationale aglomerate,cu soferi necivilizati,care accelereaza atunci cand ii depasesti,motoarele puternice sunt binevenite.
    1 point
  7. Ma gandesc ca aleg un drum bun spre supraalimentare, taxe mai mici, emisii, consum, dar usor usor isi pierd din traditie si se indreapta doar spre marketing. De ex motorul de 2.0litri M20 6L, M50 6L, M52 6L, M54 de 2.2 tot 6L dupa care au trecut la 4 cilindri, si acum vor sa faca motoare in 3??? O fi el BMW, dar m-ar trece fiori sa ridic capota "noului meu 118i" si sa vad un motor de matiz turbo. De ce nu un 2.0i 6L turbo de 280-300CP sa echipeze vreun 120iS sau 320iS? VW sunt in stare sa faca 2.0TSI pentru GOLF R cu 270CP si 1.4TSI cu 180CP( 4 cilindri) si BMW nu?. Baietii astia nu mai pun suflet cand fac masini, le-au luat banii mintile, pacat...
    1 point
  8. Vantul e cea mai mica problema :twoup: In afara replicilor (mi-am auzit si eu cateva la viata mea) mai trebuie pusi la capitolul "probleme" si nespalatii pe care ii intalnesti in intersectii si de care nu te prea poti proteja. Aproape ca se urca la tine in masina :)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.