Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/11 in all areas

  1. Intr-adevar parerile sunt impartite.Cine nu doreste poate sa ramana cu masina fix asa cum a facut-o fabrica in 1994,1999,2001 sau depinde fiecare din ce an are masina data fabricatiei.Chiptuning-ul nu este obligatoriu pentru nimeni.Ideea de baza este ca trebuie facut la oameni care au programe foarte bune si atunci chiar totul este safe. Eu am facut si resoftare si nu s-a intamplat absolut nimic,doar s-au imbunatatit parametrii de functionare ai motorului,iar chiptuning am facut la aproape toate masinile pe care le-am avut si pot spune ca am fost foarte multumit. Ca o parere personala cine vrea sa-si faca chiptuning ar trebui intai sa faca o diagnoza pentru a descoperi eventualele erori sau defectiuni,iar daca masina este intr-adevar ok,atunci se poate face linistit un chiptuning.Spun asta deoarece sunt foarte multi(majoritatea) care umbla cu tot felul de carute pe drum si vor un chiptuning ca sa mearga caruta cu viteza.Iar daca ceva "pica" dau vina pe acel chiptuning.
    1 point
  2. Ati luat-o pe ulei cu articolele astea Pacat ca unii gasesc anumite pasaje in ele si, scose din context, se folosesc de acestea ca sa atace mascat alti useri si implicit sa creeze flame, unii mai sunt si moderatori, destul de trist Apropos de asta, poate scriu si eu un articol despre "meseria de moderator", fara legatura bineinteles
    1 point
  3. A3 ar trebui comparat cu seria1 si nu cu seria3. Mie in afara de A8, nimic de la Audi nu-mi inspira admiratie, respect. Nu neg ca nu ar fi masini bune. E doar propria mea perceptie.
    1 point
  4. cel mai bine cauta unu inscris, nu sa fi nevoit sa iti aduci din afara si pana in 200 lei e impozitul.
    1 point
  5. Pai sa tina pasul nici o problema,insa asta nu inseamna ca tre sa si devina la fel ca si concurenta! Bmw in ultimii ani a cam inceput sa-si piarda din farmec si sa devina tot mai comercial.Pana si tampenia cu motoarele detunate de 2.5i(motor de 3.0L) si 2.5d(3.0L).Acum nu mai exista motorizari de mijloc(care aveau un raport consum/putere/taxe foarte bun),adica ori iti iei de 2.0L ori de 3.0L si toate astea pt a reduce costurile,aceleasi motoare cu puteri diferite insa ce au castigat ei la productie au pierdut la vanzari. Sa nu-mi spuna mie cineva ca cei de la bmw nu sunt in stare sa proiecteze un 2.5 L6 aspirat de 250-270cp(atata timp cat un 2.0i 4cil. aspirat de pe 320si wtcc dezvolta aproape 280cp) sau un 2.5 L6 Turbo de 300cp> ori un 3.0 L6 Turbo de aproape 400cp atata timp cat un motor de 3.8 turbo de la porsche dezvolta in prezent peste 600cp si sunt in continuare extrem de fiabile. Insa nu,cei de la bmw in goana dupa profit si scaderea costurilor de productie vor sa indese sub capota motoare de ascutitori pt ca proiectarea de motorizari noi si diferite costa bani iar bmw a devenit o marca extrem de comerciala care s-ar vinde indiferent de ce ar oferi. Tare-mi e ca pe viitor toate motorizarile vor fi la fel dar cu puteri diferite si placere zero.
    1 point
  6. Frumos articolul tau, apropos!
    1 point
  7. Am un set de fata, ideea e ca trebuie sa ai grija cand le pui pe cablu sa nu se rupa urechile ca de aia pleaca geamul prost si clantane
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.