Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/29/11 in all areas

  1. A fost si un fotograf profi pe acolo. Am vorbit cu el dar nu stia daca se pun pozele pe vreun site. Are cineva idee?
    1 point
  2. Mai corect din punctul meu de vedere ar trebui analizata nu viteza de top a unei masini care este total inutila pe un drum virajat in comparatie cu : tipul de suspensie folosit , cauciucuri, rigitidatea sasiului, viteza de trecere pe viraje, distante de franare,(care includ tipul de placute si discuri folosite) limita aderentei, prezenta unui autoblocant sau nu tipul de transmisie folosit si etajarea ei. Evident ca sunt importante si reprizele,dar observ o abordare orientata catre curse in contextul in care vorbim despre masini de strada cu greutati mari si inertii la fel de mari. Daca ne referim strict la drag, tot ce am enumerat mai sus este mult mai putin important, cu exceptia catorva.
    1 point
  3. Iti spun eu ce a patit un amic de-al meu caruia i-a fost suspendat permisul ca a depasit pe linie continua: A facut contestatie, si la proces politia a prezentat inregistrarea video. Amicul meu era cu motocicleta si fiind filmat din fata nu i s-a vazut numarul de inmatriculare. A spus ca nu e el... Judecatoarea s-a enervat si a spus ca ii anuleaza permisul daca isi bate joc de ea. L-a luat tare si i-a spus sa nu o ia cu vrajeli ieftine...sa se bucure ca scapa cu suspendarea permisului si amenda espectiva. A iesit baiatu cu coada intre picioare de la proces
    1 point
  4. sunt de acord, dar daca pui alt ET fara sa compensenzi pentru asta, cand folosesti alte dimensiuni la cauciucuri care nu au treaba cu J si cu dimensiunea taotala a jentii +cauciuc.. ce iese ? NU iese nimic. Si da greutatea jentii +cauciuc conteaza pentru restul componentelor. 1 kg nu ti se pare mult dar nu e un kil de faina..care sta pe un cantar, ci un kilogram care se poate misca cu zeci m/s si energia kinetica absobita de amortizaore creste foarte mult, aducand efecte nedorite ori in viata componentelor, ori chiar si in tinuta de drum, pur si simplu amortizorul nu poate face fata si roata pierde contactul cu asfaltul. Nu vorbim aici de pilotaj, poate in viata reala si vitezele cu care se merge nu simt in tinuta de drum, dar cu siguranta ca stress-ul asupra componentelor suspensiei si transmisie e mai mare cu roti mai grele..si apoi uite cor de nemultumiti ca bratele lemforder se strica in 30k km..si amortizoare Sachs sau ami stiu eu ce firma la fel. Sa nu intram la planetare, efectul asupra cutiilor automate si altele. Problema e ca atunci cand sunt de dimensiuni mari si neprevazute in specificatiile tehnice diferenta nu e doar de 1kg, ci sensibil mai mare. Nu mai intram la capitolul chinezarii si alte minuni..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.