sunt de acord, dar daca pui alt ET fara sa compensenzi pentru asta, cand folosesti alte dimensiuni la cauciucuri care nu au treaba cu J si cu dimensiunea taotala a jentii +cauciuc.. ce iese ? NU iese nimic. Si da greutatea jentii +cauciuc conteaza pentru restul componentelor. 1 kg nu ti se pare mult dar nu e un kil de faina..care sta pe un cantar, ci un kilogram care se poate misca cu zeci m/s si energia kinetica absobita de amortizaore creste foarte mult, aducand efecte nedorite ori in viata componentelor, ori chiar si in tinuta de drum, pur si simplu amortizorul nu poate face fata si roata pierde contactul cu asfaltul. Nu vorbim aici de pilotaj, poate in viata reala si vitezele cu care se merge nu simt in tinuta de drum, dar cu siguranta ca stress-ul asupra componentelor suspensiei si transmisie e mai mare cu roti mai grele..si apoi uite cor de nemultumiti ca bratele lemforder se strica in 30k km..si amortizoare Sachs sau ami stiu eu ce firma la fel. Sa nu intram la planetare, efectul asupra cutiilor automate si altele. Problema e ca atunci cand sunt de dimensiuni mari si neprevazute in specificatiile tehnice diferenta nu e doar de 1kg, ci sensibil mai mare. Nu mai intram la capitolul chinezarii si alte minuni..