Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/11 in all areas

  1. Salut M-am hotarat sa-mi schimb filtrul de aer, deoarece traim in Romania si schimbul de la revizii nu este suficient. Daca tot am facut operatiunea am faut si cateva poze si un DIY Pentru schimbarea filtrului de aer este nevoie de o surubelnita dreapta, o cheie tubulara sau inelara de 10 si un torx T-20 si bineinteles un filtru de aer nou. Sa incepem: 1. Se desfac cele 2 suruburi marcate cu rosu cu cheia de 10. 2. Se descac cele 3 suruburi torx marcate cu galben. Optional se poate desface mufa aflata sub mansonul de cauciuc marcat cu verde, eu am lasat-o cuplata 3. Se scoate de la locul lui si se deconecteaza de cutia filtrului de aer capacul marcat cu verde. 4. Se slabeste colierul de la clapeta de acceleratie si se decupleaza cutia filtrului de aer de aceasta. 5. Se intoarce cutia filtrului de aer si se desfac cele 5 suruburi torx, dupa care se trage capacul in sus si se descopera filtrul de aer. Se scoate filtrul de aer si se inlocuieste cu cel nou. Din pacate am uitat sa fac poza ininte de a scoate capacul. Se monteaza la loc componentele in ordine inversa demontarii lor. O comparatie intre filtrul nou si cel vechi.
    1 point
  2. Da, ca idee in genul ala
    1 point
  3. Nu trebuie sa motiveze nimeni nimic..E pur si simplu legat de gusturi. Unora le place, altora nu. Cel mai important e sa ii placa lui, fiind proprietarul masinii. In rest, intotdeauna vor fi pareri pro si contra.
    1 point
  4. Nu vei simti absolut nici o diferenta. Oricat de agresiv si sportiv vei merge, nu vei depasi specificatiile caroseriei. Nu ai Matiz, si oamenii de la BMW ti-au construit masina cu cap. Cauta pe net si vei gasi o gramada de articole in care oameni cu mult mai multa experienta decat noi spun ca diferenta intre strut bar/no strut bar la BMW este sesizabila numai daca esti un "track day animal" si obisnuiesti frecvent sa faci manevre care lasa masina cu o roata in aer. Evident, un asemenea stil de condus deja te impinge spre inlocuirea a mult mai multe componente de suspensie, cu unele high performance. Unul din dezavantajele strut bar-ului la conducerea de zi cu zi in oras, este faptul ca in caz de doamne fereste un accident lateral fata (chiar minor), ai toate sansele sa dai dauna totala. O lovitura in roata/aripa/contraaripa transmite socul spre cealalta oala, si iti strambi toata cutia. Cauta si asta pe net, ai sa vezi cate cazuri exista. Daca totusi vrei sa ridici capota si sa se vada bara aia frumoasa (banuiesc ca o faci aratoasa) - fa-o fixa. Nu reglabila, nu ai nevoie sa iti torsionezi cu buna stiinta aiurea caroseria.
    1 point
  5. si pe mine ma intereseaza proiectoarele cu tot cu suporti, un pret?
    1 point
  6. 150 lei toate piesele care iti trebuiesc.....0723.77.67.67
    1 point
  7. pai da, e foarte adevarat din pacate. Nu cred ca a fost in Europa vreun class action suit ca in State impotriva vreunei comapanii auto, datorita defectiunilor aparute prematur. Una e cand ai o piata de 300 de mil de omeni care vorbesc in aceasi limba si comunica imediat intre ei si se organizeaza usor, si alta e in Europa. Plus ca in US se fac de regula si km mai multi si din cauza asta si indicatiile de service sunt diferite. Masini cu defecte majore care chiar omoara oameni.. sunt o surpriza pentru tine ? sunt nenumarate exemple... cel mai recent e Toyota. Si cam fac si ceilalti, mai mult sau mai putin. Problema e ca un BMW nou costa o groaza de bani, oriunde in lume , si un client are ceva mai multe pretentii.. Si mai ales ca au facuta deja, cand nu numai ca au pus cutie la limita ci chiar sub limita, vezi tot ce a fost cu motor 3.0 D din 2000-2003, in afara de 730.D, care avea o cutie protrivita motorului. Am gasit un document TIS, ei spun ca are rating de 400 NM
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.