Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/11 in all areas

  1. Salut din nou… Am fost ocupat azi :blink: Asadar, de ceva vreme am observat la masina mea ceva ce cred ca multi dintre posesorii de BMW observa. Cand sunt in mers si scot masina din viteza sa opresc, mai ales daca asta se intampla la viteze mari, turatia motorului scade pana pe la 400 de ture shi masina incepe sa tremure. Am vazut ca mai multi au spus ca e de vina valva de control la relanti (idle regulating valve) si ca ea trebuie curatata. Nu shtiu ce face valva asta, dar cred ca reguleaza relantiul cumva… :) Ok mi-am zis… shi am purces la curatarea acestei mistice valve atotcauzatoare de probleme la relanti. Costuri: Un tub de WD40 – 14 RON Betisoare de scobit in valva (sau in urechi?!) – 3 RON Timp: Aprox 20-30 minute Unelte necesare: Cheie fixa de 10 Cheie imbus de 5 Betisoarele cu pricina… alea de scobit in diferite orificii (valva are 2) :) Sprayul de WD 40 - se gaseste la orice piese auto http://img488.imageshack.us/img488/493/picture0241sn.th.jpg Etape: 1. Deconectati borna de la baterie cu ajutorul unei chei fixe de 10 2. Localizati valva de control la relanti. Ea se afla in stanga debitmetrului cum va uitati la masina si desupra filtrului de aer si alternatorului. http://img488.imageshack.us/img488/5135/picture0126sc.th.jpg 3. Decuplati mufa cuplata la valva prin apasarea “elementului de blocare” care e de fapt un fel de sarma cu pretentii http://img488.imageshack.us/img488/2407/picture0131gv.th.jpg 4. Cu ajutorul unui imbus de 5 (mah… imbus ii zice asa-i?) desfaceti cele 2 suruburi care fixeaza valva 5. E foarte probabil ca inauntru valvei si inauntru canalelor cu care se continua valva in interiorul throttle assembly-ului (nush cum ii zice in romana)sa existe depuneri de… depuneri. http://img488.imageshack.us/img488/4861/picture0158ys.th.jpg 6. Datzi cu WD40 din belshug atat pe valva cat shi in canalele cu care se continua. 7. Clean like you’ve never cleaned before. Va anunt ca e ceva mizerie de scos de acolo. http://img488.imageshack.us/img488/7637/picture0225ou.th.jpg http://img488.imageshack.us/img488/7710/picture0267ts.th.jpg 8. Localizati clapeta din interiorul valvei. O sa trebuiasca sa curatati si in spatele acesteia. 9. Impingeti clapeta cu ceva pentru a deschide mai bine canalul superior al valvei shi curatati in spate. 10. Inspectati garnitura pentru a fi siguri ca e intreaga shi nu exista nici un fel de reziduu pe aceasta. Inlocuiti-o daca e nevoie 11. Montati urmand pasii invers. 12. Gata... amu aveti valva curata :) http://img488.imageshack.us/img488/7148/picture0274nx.th.jpg Ce am observat dupa... Intr-adevar nu mai scade turatia la relanti. Se pare ca problema e rezolvata. Oricum nu am mers cu ea decat vreo 10 km. Daca problema reapare o sa va zic. De asemeni am remarcat ca vibratiile motorului s-au redus. Eu am o problema si cu valva PCV fapt pentru care turatia la relanti, cand masina sta pe loc, e foarte instabila. Oricum se pare ca simptomele s-au ameliorat. zBye!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.