la relanti oscilant, in ordinea frecventei defectiunilor e cam asa : -vacuum, trasee admisie cu gauri(verificat cu atentie cap coada tot de inseamna furtun pe la admisie, tot ce e furtun de vacuum, de mici fisuri, crapaturi, etansari pe la imbinari) oricum e bine daca descoperiti furtune furtunase imbatrnite, e bine sa le schimbati, costa 2 lei..si va pot scuti de multe viitoare probleme si batai de cap. -bujii si bobine, fise daca e cazul. -valva ICV, pe romaneste regulator de relanti, de regula e pe admisie, in zona corpului clapetei de acceleratie, mai mult mai putin accesibila, depinde de motor.. se poate curata, dar sunt niste limite, la unmoemnt data ajungi sa o curati la cateva luni si mai degraba o inlocuiesti) -debitmetru Sonda lambda nu da oscilatii la relanti, la nici cald nici la rece, ECU o ignora complet la relanti. L.E.. bear, pompa de benzina se verifica foarte usor, mergi la un mecanic, dar oricum nu cred ca e cazul la tine. LA M50 cum ai tu (motorul asta il am si eu), e un sistem foarte simplu, ai o singura pompa in rezervor, scoate in jur de 3.5 bari si mai pe undeva si un regulator de presiune, inainte de intrarea in rampa. Foarte rar sunt probleme, pompa nu se leneveste in timp, pur si simplu moare deoadata si ramai cu masina in camp, pica fara nici un fel de avertisment. Nu se intampla des, dar daca e suficient de veche masina o vei pati cu siguranta la un moment dat.