Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/11 in all areas

  1. Lasa in pace debitmetru ca nu are nimica ,tipul asta de debitmetre nu se strica asa usor ca sa nu zic niciodata.Cel mai probabil la tine e sonda lambda care oricum e bine sa o schimbi ca probabil nu a fost schimbata niciodata. Si nu te sgarci cu sonda nu pune universala .Cu fructuatii ale relantiului ma confrunt si eu si sunt o gramada de cauze de la care poate pleca problema.Multe din ele au fost spuse aici , mai poti verifica senzorii de temperatura de pe motor si regulatorul de presiune din rampa de injectoare .
    1 point
  2. am schimbat intinzatorul ca era stramb si mi-a bulit cureaua de la ac, curea noua (a doua intr-o saptamana) cu ocazia asta s-a rezolvat si sunetul ala sacadat, atarna o bucata din curea si lovea in motor, iar in ce priveste puterea masinii, am schimbat un furtun de aer care era crapat si scapa presiune, odata schimbat si-a revenit Ma panicasem, crede-am ca are probleme mai grave, vreun injector ceva, eram suparat si pe aia de la service, ma gande-am ca au schimbat ceva pe masina cat a stat acolo..
    1 point
  3. scaote mufa de la debitmetru de tot si mergi asa o zi.. daca merge mai bine si nu iti da in nas, debitmetru e dus. Sonda lambda poate fi diagnosticata de cineva priceput dar probabil nu a fost schimbata niciodata. LA ambele efectul e ca, vorba ta, consuma de rupe. Din pacate si debitmetrul si sonda costa ceva. Debitmetru nou e vreo 200+ de euro, sonda cam 120.
    1 point
  4. @DOMI : multumesc tare mult! Azi am verificat furtunele. Totul ok. A inceput sa oscileze din ce in ce mai des la ralanti... iar in sarcina da in nas din cand in cand. Am dat cu niste spray pe debitmetru, si apoi, a inceput sa nu mai oscileze, si trage mai bine un pic motorul. Dupa curatare se opreste motorul daca scot mufa debitmetrului. Inseamna ca oscilatiile erau de la el. Dar nu stiu daca nu ar fi obosita si sonda lambda, fiindca pur si simplu arunca benzina pe esapament, consuma de rupe! Ma dispera! Si mai cred ca nici macar nu mai am becul de la martorul check engine in bord. Nu se aprinde cand pun contactul.
    1 point
  5. la relanti oscilant, in ordinea frecventei defectiunilor e cam asa : -vacuum, trasee admisie cu gauri(verificat cu atentie cap coada tot de inseamna furtun pe la admisie, tot ce e furtun de vacuum, de mici fisuri, crapaturi, etansari pe la imbinari) oricum e bine daca descoperiti furtune furtunase imbatrnite, e bine sa le schimbati, costa 2 lei..si va pot scuti de multe viitoare probleme si batai de cap. -bujii si bobine, fise daca e cazul. -valva ICV, pe romaneste regulator de relanti, de regula e pe admisie, in zona corpului clapetei de acceleratie, mai mult mai putin accesibila, depinde de motor.. se poate curata, dar sunt niste limite, la unmoemnt data ajungi sa o curati la cateva luni si mai degraba o inlocuiesti) -debitmetru Sonda lambda nu da oscilatii la relanti, la nici cald nici la rece, ECU o ignora complet la relanti. L.E.. bear, pompa de benzina se verifica foarte usor, mergi la un mecanic, dar oricum nu cred ca e cazul la tine. LA M50 cum ai tu (motorul asta il am si eu), e un sistem foarte simplu, ai o singura pompa in rezervor, scoate in jur de 3.5 bari si mai pe undeva si un regulator de presiune, inainte de intrarea in rampa. Foarte rar sunt probleme, pompa nu se leneveste in timp, pur si simplu moare deoadata si ramai cu masina in camp, pica fara nici un fel de avertisment. Nu se intampla des, dar daca e suficient de veche masina o vei pati cu siguranta la un moment dat.
    1 point
  6. Nu neaparat. aceeleasi simptome ca a ta le-a avut si a mea..tot 1.8 din 1994....am schimbat bujii, sonda lambda, furtunul dintre debitmetru si admisie si a scazut consumul...nu stiu exact de la ce era dar astea le-am schimbat si e ok. Ajunsesem sa imi consumde 15% iar pe tester nu`mi dadea nici o eroare. Ai catalizatorul dat jos ? filtru de aer sport ?
    1 point
  7. Dar, ce credeti... toate simptomele acestea cu ralantiul oscilant uneori, sau consumul mare ori cand masina "da in nas", nu pot fi cauzate si de o alimentare proasta, adica pompa de benzina obosita?
    1 point
  8. un debitmetru nou pt e 36 costa 1200 lei nu chiar 1000 de euro ps sonda lambda noua hella costa 450 de lei si cum spun baietii chiar face toti banii din lume
    1 point
  9. cumpara ceva de firma pentru masina ta, dupa VIN. intreaba clar la magzin, sa nu fie universala chiar daca e mai ieftina, in 2 luni iei alta.. cumpara bosch, NGK sau originala, desi aia e scumpa bine de tot..
    1 point
  10. Salutare! Am si eu o intrebare: ce martor luminos se aprinde la un e36 din 1991 daca se duce sonda lambda? Sau, se poate ca sonda sa nu mai fie buna si sa nu ma avertizeze?
    1 point
  11. Salutare,as vrea si eu un set...varianta 2.(sa nu ma uitati)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.