Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/11 in all areas

  1. daca esti fan nu inseamna ca esti orb.. ca la orice, treaba cu confortul vine aproape intodeauna cu alte compromisuri...
    2 points
  2. Vad ca ai si un Kawasaki. Tu evident ai urechea formata pentru sunetele ce le scoate o motocicleta care goneste. Desi nu sunt motociclist si eu am urechea formata, si am fost plimbat cu un Ninja, stiu de ce este capabila. . Dar revin la exemplul meu anterior... o fata de 20 de ani, care habar nu are de technica, are doar un volan in fata si 3 (2:D) pedale crezi ca stie? Referitor la politie , am scris 'de obicei' Iar referitor la zona, este intr-adevar iesirea spre valea prahovei, limita este 60 km/h, dar este si o zona foarte intens populata, si te trezesti frecvent cu mingi in fata masinii, mosnegi si babe traversand aiurea si cetateni in stare de ebrietate.
    1 point
  3. Nu stiu cine era la volanul Seatului. Dar in situatia in care de exemplu era o fata de 20 de ani, este foarte posibil sa fie intimidata de o ditamai masina (in comparatie cu a ei), si sa nu aibe chef sa fie batjocorita la semaforul care urmeaza. Sa nu mai vorbim de situatiile tot mai frecvente in care din astfel de masini apar diferite arme. Repet, am dat un exemplu, dus la extrem, si in nici un caz nu sunt de acord cu manevra efecutata de soferul Seatului.
    1 point
  4. te infigi putin in frana sa vezi cum se linisteste, sau scoti mana pe geam si ii faci semn sa o ia pe deasupra. atata timp cat eu sunt in oras, circul cu 50km/h, pot sa merg pe banda 2 daca exista si banda 3, de fapt pot sa merg si pe banda 3 (daca legal nu este in zona 60). daca nu este masina de politie, salvare, sau poate o masina simpla dar cu avarii (urgente-asta in caz ca astepti salvarea acasa de 1 0ra si ea nu vine) atunci m-as da la o parte, dar pt. ca vrea unu sau altul sa-si etaleze masina sau ce motor puternic are pe ea poate sa stea in curul meu mult si bine.
    1 point
  5. Vehiculele prioritare de genul politie, salvare, pompieri etc sunt echipate cu semnale luminoase si sonore. De obicei acestea sunt folosite, si mai au si un motiv pentru a goni prin oras. Deasemenea aceste semnale (in principiu) atentioneaza si ceilalti participanti la trafic. Nu, potrivit legii Seatul este vinovat. Poate ca este vinovat intr-adevar, si nu numai potrivit legii... nu stiu, nu ma pronunt... Dar... nu v-ati trezit niciodata nevoiti sa incalcati legile rutiere sau si cele ale bunului simt poate, pentru a evita o situatie, un accident? Eu am avut un eveniment, din care am invatat sa NU judec din prima dupa aparente. Accidentul nu a avut urmari grave, pagubele s-au rezolvat pe Casco si RCA, si conform legii eu am fost vinovat. Dar daca stam putin si ne gandim... Am avut stop, am oprit in dreptul stopului, conform regulamentului. Constat ca nu am vizibilitate, pentru ca un drag coleg cu un BMW a parcat in asa fel sa bolcheze vizibilitea din dreapta. Conform regulamentului am inceput sa avansez pana in punctul in care am si eu vizibilitate, moment in care ma trezesc cu un Kadett infipt in masina din dreapta. Aripa, far, spoiler, suspensie, fuzeta, janta praf. Nu prea avea viteza regulamentara de 50, dar in fine, nu am cum sa demonstrez. Eu sunt vinovatul conform legii, stop, prioritate de dreapta, oricum ar fi eu sunt. Dar cine este vinovatul moral? Nu cel cu BMWul negru? Si daca nu era el, de ce a simtit nevoia ca la nici 2 minute de la accident sa-si mute masina la 3 strazi departare? In fine, este foarte usor sa judecam oamenii, dar este cineva cine nu are macar o musca pe caciula?
    1 point
  6. Exact. Daca citeste topic asta, poate sa intereseaza din timp, sa fie pregatit. E bine sa fie cu un pas inainte. Evident, cel cu Seat este responsabil pentru accident. Dar stiti cum e, omul tine cu gasca lui. Daca pateste un motociclist ceva, motociclisti sunt suparati. Daca pateste un sofer de BMW ceva, BMW-isti sunt suparati. Nu asta e problema. A propos, urasc aia care sa lipesc de fundul meu cu flash-uri, dar nici nu suport pe astia care merg pe banda 2, 3 unde banda 1 e liber. Eu pot sa ma imaginez ca omul din Seat a tras de volan cand s-a trezit cu o masina agresiva in spatele lui fara sa mai asigura. E un reflex care trebuie oprit. Alt ps, viteza peste limita legala nu este vazut ca cauza la accidente unde a fost vorba si de neasigurare, neacordare de prioritate, etc. Trebuie sa stai in banda ta. Daca in loc de motocicleta a fost o ambulanta cum mai e? Sau motocicleta de politia in regim prioritar?
    1 point
  7. Huh. Deci ala cu moto mergea cu 90-100 in oras pe prima banda, ala cu Seat-ul nu s-a asigurat si s-a urcat peste el, dar vinovat e asta cu BMW care mergea pe banda 2 si n-a atins pe nimeni. Fiindca dadea claxoane si faruri (ceea ce evident nu se poate dovedi). Ghertoi, meltean, cum o fi... Dar n-are nici cea mai mica vina ca ala din Seat e inapt si motociclistul e un cretin care nu tine la viata lui. Si nu inteleg pentru ce i se da numarul public si e "cautat" ? Nici politia n-are ce sa-i faca decat eventual sa-l ia ca martor.
    1 point
  8. Cum de nu este vinovat cel care avea "numai 100" ? Si in cazul in care te asiguri fiind in oras calculezi cu 60km/h, daca vine unul cu numai 100 normal ca dai peste el! Daca nu ma insel, in zona aceea este si o statie de autobuz, este la nici 100 de metrii de o trecere de pietoni si cam la 200 m de o intersectie semaforizata. "Numai 100" e cam prea mult pentru oricine sanatos la cap. E mai degraba o situatie demna de Darwin Awards. Imi pare rau pentru cel cu Seatul, care a fost prins intre ciocan si nicovala.
    1 point
  9. Din reportaj si din poze,nu cred ca motociclistul avea doar 90-100 km/h in conditiile in care in momentul impactului a "reusit" sa mute 3 masini pe lateral....+ de asta,chiar daca avea 90-100km/,dupa cate vad,acolo e in oras unde limita e la 50km/....ce cauta el cu viteza aia????si mai ales pe o sosea aglomerata???? P.S. Si chiar daca era vreun "jmecar" cu beemveu,cine l-a pus pe ala cu seatu' sa schimbe banda fara sa se asigure????ce daca il claxona ala din spate,nu putea sa-si tina banda??l-a impins cineva??
    1 point
  10. Un mic addendo:defineste ce intelegi prin piese originale. Pentru ca un Lemforder e furnizor pentru brate, insa acelasi brat vine in ambalaje diferite, la preturi diferite. Daca ma intrebi: vrei un brat Lemforder in ambalaj original BMW sau vrei Lemforder in ambalaj Lemforder fara sigla BMW, raspunsul e unul singur. Acelasi principiu se aplica la restul elementelor: filtre, optica, etc. Deci daca eu gasesc un pret mai bun la produsele furnizorului oficial BMW, nu o sa cumpar "originalele".
    1 point
  11. Thx de raspuns, dar as vrea sa ne oprim strict la comfort. Am vazut ca la celelate apreciari ai folosit "mai sportiva", "mai puternica", dar la confort ai zis simplu "confortabila". Asadar este mai confortabila decat M si A sau nu?
    1 point
  12. Fara argumente.. BMW e mai presus. 1: Pentru ca e BMW 2: Pentru ca e mult mai sportiva 3: Pentru ca e confortabila 4: Pentru ca e mai puternica 5: Pentru ca asa trebuie sa fie . Daca voiam confort.. imi luam Rolls-Royce.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.