Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/11 in all areas

  1. uite aici un topic despre noul impozit http://www.bmwclub.ro/forums/topic/102985-reducere-taxe-si-impozite-auto-si-imobiliare/ omul vrea e60 din 2004-2005, deci NFL, nu? are, intr-adevar 177cp la motorul de 2500cm ca posesoare a unui asemenea "specimen" il sfatuiesc sa se gandeasca bine ce face! eu una, in ultimul an i-am schimbat asa: radiator AC, fulie motor+curele+role intinzatoare, flansa cardan, 3 injectoare, toate articulatiile fata-spate (bielete, capete de bara, telescoape), refacut unghi de fuga, pompa motorina din rezervor schimbata (aia care muta combustibilul dintr-un compartiment in altul), kit ambreiaj nou, bujii, 2 revizii si-acum vine a 3-a! poate-ar mai fi ceva care-mi scapa acum! am prieteni cu masini asemanatoare care tot asa, au schimbat destule la ele, min 10.000 lei/an, fara RCA (este vreo 520 lei la astra), casco (800e an la BCR), impozit, rovigneta sau combustibil! impozitul era undeva la 450 lei, acum, platit in martie in avans, deci cu 10%reducere a fost 840 lei consumul, in craiova, folosit zilnic min 50km in oras nu sare de 10-10.5% (de obicei e sub 10), iar in exterior, mers linistit 120-140 undeva la 7-8% (depinde de AC, incarcatura, cat de des schimb, etc) revizia costa in jur de 1000 lei (eu o fac la 15.000km), dar la 3.0d costa mai mult cu vreo 300 lei, parca oricum, desi e pamantul plin de ele, nu sunt niste masini usor de intretinut! asta daca iti pasa de masina si nu in ultimul rand, de tine! pana la urma, este o masina premium si-o recomand oamenilor care stiu clar ce implica intretinerea ei! si care si-o permit! cu riscul de-a fi rautacioasa sau perceputa ca rautacioasa, nu as sfatui pe cineva care face credit pe 10 ani, sa zicem, sa isi ia masina asta (fie 525d, fie 530d) cu toti banii si-apoi sa se planga ca-s masini proaste, nu-s fiabile, necesita multi bani, etc! sa fiu sincera pana la capat, am luat-o cam cu toti banii de-i aveam, si la prima mare problema m-am gandit s-o vand. dupa ce am inceput sa "investesc" in ea n-a mai rentat vanzarea...eu am dat 22k e pe ea, am mai bagat 5k de voie, acum, dupa 2 ani daca iau 12k ar trebui sa zic "mersi"...... oricum, orice ai alege, sa ai parte de ea si sa ne-o prezinti si noua! depinde cu ce-l compari.....daca-l compari cu vreun f10 540i, da, e intr-adevar inferioara! dar daca-l compari cu o pisicuta, cu o alta marca, iti dau cuvantul meu ca nu e praf! cu toate ca renunt zilnic la destule "placeri" pt a avea masina asta (caci nici la mine nu vin banii din cer), cu toate ca uneori ma doare sufletul si buzunarul cand trec pe la receptia de la service, nu-mi permit sa spun ca masina e praf! asa cum, daca as putea, n-as permite nici altora, mai ales daca n-au sau n-au condus una! pt ca de cele mai multe ori, strugurii sunt acri! ne e atat de usor sa jignim, sa improscam cu noroi, fara sa ne gandim o clipa la ce efecte pot avea cuvintele noastre! pe un forum de pasionati, cum se presupune ca suntem noi, n-ar trebui sa folosim aceste apelative pt a descrie, pana la urma, ceea ce ne pasioneaza!
    2 points
  2. ce-ar fi sa-l lasam sa faca ce vrea cu si in masina lui
    1 point
  3. gresit, nu-i un cazan! poate a fost o masina mai buboasa ea, dar are si multi km (am ajuns la 260k reali, asa ca nu ma astept sa fie ca noua si sa necesite doar ulei, filtre si combustibil). am recunoscut si eu ca mi-am pus problema daca s-o vand si sa-mi iau ceva mai ieftin sau s-o pastrez! am ales a 2-a varianta, dar in perfecta cunostinta de cauza! uite, mai era un baiat aici pe forum, tot din craiova....la 165k km i s-a rupt fulia! intr-un an bagase in ea tot vreo 10.000 lei! mai am prieteni, care nu-s membrii pe forum, si tot asa, destule probleme cu e60! la fel, "mecanicul" meu acum schimba injectoarele la masina lui personala, x6. cumnatul meu la e60 schimba acum kitul de ambreiaj si caseta de directie, daca nu ma insel! nu-s la primul bmw, si sincer, iti spun ca la e39, e46, e53 n-am avut problemele astea! erau mult mai fiabile, mai putina electronica in ele, mai rezistente! pt ca stilul de condus (si proportia urban/extern) a fost tot cam aceeasi nu vreau sa sperii omul, doamne fereste! vreau doar sa-i arat ca din spatele volanului uni bmw nu e totul numai "lapte si miere", ca-n reclama! mai sunt si probleme, din pacate destul de frecvente! si trebuie sa fim constinti de ele, pt a ne intinde cat ne e plapuma! ma bucur ca tu, cu e60-ul tau n-ai avut nici o problema! banuiesc ca-i 530d, nu? ca altfel, n-are rost sa discutam si sa ne dam cu parerea, in necunostinta de cauza! (cum ar suna sa ma bag pe-un topic si sa zic de 730 ca e praf comparativ cu 740Li,760 sau cu un "septar" alpina, cand eu n-am condus niciodata unul?)
    1 point
  4. a) Rotita de ventilatie de pe mijlocul bordului e setata pe rece (3 puncte albastre ) ? b ) sonda de nivel de care se amintea mai sus; costul ti l-a spus ASs
    1 point
  5. Se pare ca e zidar si hacker in acelasi timp , eu cred ca e Ciupanezu
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.