Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/11 in all areas

  1. daca nu inregistrezi noua baterie,si mai pui si amperaj mai mic,cu siguranta va da eroare,chiar daca e baterie OE,iar daca pui un rombat si o inregisrezi corect,va fi la fel de buna ca originalul
    1 point
  2. Schimb comenzi volan sport BMW E46 cu plastic fara comenzi si diferenta 200 lei.
    1 point
  3. Nu, nu va deveni nicicum. E cel mult trist...
    1 point
  4. bmw-ul (316i) avea ambreiajul praf...si sitemele active sau semiactive (DSC), care nu lasau rotile sa patineze...oricum , e ceva , ca loganul (o cutie usurica) sa traga 1tona jumate dupa el, oricum , avea si frana de mana trasa loganul , deci , a tras si loganul si bmw-ul (care dadea burn la ambreaij ) ! =))) concluzie ! nu va puneti cu loganul si soferi lor !
    1 point
  5. Resoftarea fara discutie (modificarea softului din ECU). Powerbox-ul nu poate fi comparat nici pe departe cu softul. Parametrii modificati sunt mult mai putini.
    1 point
  6. Foarte tare articolul. Felicitari. :flowers:
    1 point
  7. donez placute de frana delphi folosite maxim 1000 km. fata + spate ele sunt de la un e46 330d astept doritori
    1 point
  8. Sint convins ca 530d poate fi masina perfecta pt. foarte multa lume, ca de altfel orice diesel BMW. Nici eu nu platesc nota de plata de la Veyron-ul ala, cu toate ca poate odata tot as vrea, numa' sa vad cu merge !!! :blink: Consumul, ca si criteriu de baza in achizitia unei masini, o sa il intilnesti in special in Romania (sau tarile asemanatoare) si este explicabil avind in vedere conditiile de acolo. Pt. mine sau poate si pt. altii insa, conteaza cheltuielile totale pe care le am cu masina, deci nu numai consum ci si pret de achizitie, taxatie, asigurare, intretinere... ori astea la masinile diesel sint mai mari decit la cele pe benzina... La astea se mai adauga si citi km/an ai de gind sa faci, care sint performantele ei... Si decizi: diesel sau benzina. De aici rezulta ca un 530d sa fie "economic" in raport cu un 530i, trebuie sa treaca vreo 30-40.000 Km (bineinteles ca cifra este aproximativa), dupa cum stii si tu, pt. a amortiza diferenta care provine din celelalte cheltuieli nu din consum. Aici in medie se fac cam 15-50.000 km pe an deci sansele sa o amortizezi repede exista, dar daca traiesti in Bucuresti sau si mai rau intr-un oras mai mic, s-ar putea sa iti trebuiasca chiar citiva ani... :) Asta e valabil daca masinile sint noi pt. ca daca sint SH aduse de aici, situatia se schimba destul de dramatic, la 5 ani cele mai multe vor avea aprox. 250.000 km fata de de 100-130.000 km cit va avea unul pe benzina si atunci cheltuielie de intretinerea a diesel-ului pot "compensa" diferenta de bani pe combustibil. Dar asta nu este obligatoriu ...important este sa iti iei o masina dupa nevoi si care iti place si NU dupa cum e moda ...
    1 point
  9. Indiscutabil motoarele diesel s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme spre deosebire de cele pe benzina si nu cred ca cineva contesta performanetele lor. De cele mai multe ori auzi ca un motor diesel este mai rapid, este mai puternic, etc. Dar am impresia totusi ca aici se cam compara mere cu pere. Daca te uiti la tehnolgia diesel vei constata ca in toate cazurile motoarele sint turbocharged si chiar mai mult ultimele generatii sint RPF, adica cum e si 535d(272HP) care are 2 turbine, ca sa reducem discutia la simplu. In general, de exemplu, se compara un Audi A4 20. TDI 140HP, 0-100 = 9,9s vmax=207 cu ... Audi A4 2.0, 131HP, 0-100=10.1s, vmax=208 :) si concluzia este ca diesel-ul este mai rapid..., Dar de fapt am comparat un motor turbo(chiar diesel fiind) cu unul aspirat ceea ce nu este tocmai corect. Ca sa comparam mere cu mere luam Audi A4 20. TDI 140HP, 0-100 = 9,9s vmax=207 cu Audi A4 20.TFSI P. max =200 HP, 0-100=7.6s, vmax=235 km/h de aici nu e greu de vazut ca daca comparam 2 motoare turbo... diesel-ul este inferior. Prin analogie se compara motorul de 3.o d (RPF) turbocharged 2 turbine, 272 HP cu motorul simplu, aspirat 3.0 i = 258 HP... :) Pai... la capitolul performante, nici nu vreau sa ma gindesc ce ar fi daca 3.0i ar avea 2 turbine. :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.