Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/11/11 in all areas

  1. Am auzit si eu scartaitul la ultima intalnire! Dar, cred ca l-am auzit cand te-ai urcat la volan! N-o fi ....genunchiul tau ? De la varsta, de la artrita?
    1 point
  2. 1 point
  3. Eu zic sa mai cauti un pic surse de informatie mai autorizate. . Cutia duce 600 NM si atat. E specificat clar in documentatia ZF, si BMW TIS. Poate confunzi cutia asta cu 6hp32 sau alta, poate ai tu vreun model custom, facut special pentru tine, desi ma indoiesc. LCi non-lci e fix aceasi cutie. modele mai recente au un soft ceva mai bun, dar poate fi updatat lejer si la celalate. Primele e60 aveau probleme, de exemplu mici socuri la franare erau frecvente, se rezolva cu un update de soft. Poti limita cuplul in treapta 1-2 daca pui un soft destept, dar oricum esti peste. DPF se duce ca da cu fum la resoftare si il infunda mult mai repede. El oricum e pe duca la 200k km, mia ales daca faci ceva km urban. Resoftarea e doar paiul care frange spinarea la camila.. Alte modele le poti resofta relativ safe, cum e 525D, ca imparte aceasi cutie. Ala il duci la maxim , crapa altele probabil, dar cutia rezista fara probleme. Ma repet, NU ma deranjeaza pe mine ce face fiecare cu masina lui, dar sa nu vina sa abereze pe aici ca nu sunt probleme, ca sunt probleme. Si cei care se baga in treaba asta sa fie constienti ca o sa ii coste ceva bani, care putini ii au de fapt. e suficient sa te uiti la toti cei care isi fura unii de la altii oglinzi, care au e60 si cumpara roti si cauciucuri SH, care taie DPF si puna una bucata teava inox, nu au bani nici de o "curatare" chimica E60 a devenit relativ ieftin deja, dar intretinerea lui costa fix ca in prima zi de fabricatie, cat la un F10, dar pre deosebire de F10, care e inca nou, e60 sunt pe paita si vechi de 8 ani deja., cu problemele normale la varsta asta. Cred ca iei la puricat 530D/535D de prin Romania, jumate pleaca pe platforma ....
    1 point
  4. Am mers cu amandoua prefer E39 pentru toate capitolele.....
    1 point
  5. e39 4ever!!! de curand am probat un 323 2002 si nici pe departe imi poate oferi ce mi ofera tds meul din 98 nu mai spun daca ar avea o echipare completa si un motor suparat. daca e39 e un v8 nu l schimb nici pe e90 fara sa deranjez pe nimeni dar e39 este mai reusit ca si e60 in multe aspecte!
    1 point
  6. Ai inteles prost. Uite cutia ta, specificatii tehnice. http://www.thectsc.c...s/pdf/6HP26.pdf Cuplu maxim constructiv 600 NM. Deci sari mult de tot peste specificatii. Daca gasesti un soft bun, ala poate limita cuplul in treptele inferioare., si o mai cruta, dar de omorat o omori garantat. Putine piese in ziua de azi rezista la sarcini normale si crapa, ce crezi ca se intampla daca sari peste ? Eu sper sa pricepi ca nu e risc, treaba cu cutia e sigura, crapa garantat. In cati km ? depinde de starea ei actuala, cum si pe unde mergi tu.. paote tine 15k poate 40k, dar fiecare km peste 40-50k va fi un dar de la dumnezeu.. Cuplul la un diesel modern e brutal, intra de jos si e pe plaja mare, nu conteaza ca nu ii dai tu in gura la liniute, tot peste 600 NM o sa aibe si cand depasesti o baba cu un trabant..
    1 point
  7. e doar o chestie de timp.. La 535D pica si neajutate cutiile. Omul sa stie clar in ce se baga, mi se pare corect sa fie informat de riscul asta (de fapt nu e risc, ci e certitudine). Pentru fiecare exemplu dinasta de care zici tu eu iti dai 3 exemple in care cutiile au murit si nesoftate. Oricum mie mi se par chestiile astea extrem de aiurea. Mai spunea cineva ca a scos DPF complet. . pai e atat de gresit in n-spe feluri, de la circulat ilegal pana la evaziune fiscala (nu intereseaza pe nimeni asta) Am auzit ca au inceput sa stranga surubul si in ROmania, daca ai ghinion sa te prinda vreun control, pleci cu ea pe platforma +2000 de euro un DPF nou. Daca ai bani si vrei putere o gasesti. Mie mi se par super tiganii.. a ajuns si 535D un fel de M-ul saracului consum de 6 % , n-spe sute de cai si bani de intretinere 0, din pacate asa ceva nu exista.
    1 point
  8. E39 am slabiciune pentru modelul asta de BMW
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.