Eu zic sa mai cauti un pic surse de informatie mai autorizate. . Cutia duce 600 NM si atat. E specificat clar in documentatia ZF, si BMW TIS. Poate confunzi cutia asta cu 6hp32 sau alta, poate ai tu vreun model custom, facut special pentru tine, desi ma indoiesc. LCi non-lci e fix aceasi cutie. modele mai recente au un soft ceva mai bun, dar poate fi updatat lejer si la celalate. Primele e60 aveau probleme, de exemplu mici socuri la franare erau frecvente, se rezolva cu un update de soft. Poti limita cuplul in treapta 1-2 daca pui un soft destept, dar oricum esti peste. DPF se duce ca da cu fum la resoftare si il infunda mult mai repede. El oricum e pe duca la 200k km, mia ales daca faci ceva km urban. Resoftarea e doar paiul care frange spinarea la camila.. Alte modele le poti resofta relativ safe, cum e 525D, ca imparte aceasi cutie. Ala il duci la maxim , crapa altele probabil, dar cutia rezista fara probleme. Ma repet, NU ma deranjeaza pe mine ce face fiecare cu masina lui, dar sa nu vina sa abereze pe aici ca nu sunt probleme, ca sunt probleme. Si cei care se baga in treaba asta sa fie constienti ca o sa ii coste ceva bani, care putini ii au de fapt. e suficient sa te uiti la toti cei care isi fura unii de la altii oglinzi, care au e60 si cumpara roti si cauciucuri SH, care taie DPF si puna una bucata teava inox, nu au bani nici de o "curatare" chimica E60 a devenit relativ ieftin deja, dar intretinerea lui costa fix ca in prima zi de fabricatie, cat la un F10, dar pre deosebire de F10, care e inca nou, e60 sunt pe paita si vechi de 8 ani deja., cu problemele normale la varsta asta. Cred ca iei la puricat 530D/535D de prin Romania, jumate pleaca pe platforma ....