Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/25/11 in all areas

  1. poze mai multe cu masina ... sunt o gramada de pusti care isi fac cont si arunca cu topic-uri ... eu unul pana nu vad , NU CRED ! :hyper:
    1 point
  2. Sunt mai multe aspecte. In primul rand TVA, pe urma rulata in DE, si nu in ultimul rand, bine asta e o nebunie de a mea, facuta pentru DE.
    1 point
  3. Am inteles...dar tocmai, mie seria 1 mi se pare masina de femeie. Pana mea, de 19 000 E isi lua un super seria 3. Adevarat, nu 2010 ...dar avea masina de barbat, de om serios Normal ca masina e aspirator de femei, pentru ca e o masina pentru femei, li se potriveste cel mai bine Motorul insa e demential. Toata stima. Masina...e frumoasa, dar...pentru femei Oricum, s-o stapaneasca...sanatoasa )
    1 point
  4. si imi faci si mie un pret pt cele de fata
    1 point
  5. Eu dau 100 pe cele de spate..marti daca vrei!
    1 point
  6. Felicitari, arata frumos...se vede ca esti pasionat de design si mai putin de partea tehnica a lucrurilor astora....Si unde este acel UPGRADE....Asta este DOWNGRADE maestre...oricum iau DYI asta ca pe o gluma proasta Nu cumva acum dupa ce le-ai perforat, riscul de a se sparge a crescut cumva scazandu-le rezistenta? Ma gandesc ca in cazul in care ar fi fost posibil, producatorul le-ar fi gaurit el. Mai bine roaga un Mod sa-ti stearga imbecilitatea asta de DYI ca se poate intampla ca unii sa incerce sa te copieze in prostia ta, iar in caz de ceva aiurea, ei saracii nu au nici o vina. Posibil sa inceapa sa gaureasca discurile lor deja uzate si atunci sa vezi.... Esti un pericol in trafic stimate coleg...De ce puii mei nu ai cumparat unele deja perforate ? Acum ia si niste capace de etrier Brembo de la Vitan sau de pe Okazii si sa vezi admiratie ... Este totusi posibil ca un Mod responsabil sa curme aceasta ineptie?
    1 point
  7. se face impotriva unui zid de beton, conplet nedeformabil, si toata energia impactului e suportata de automobil in totalitate, de asta, in viata reala sunt si alte fenomene, masinile ricoseaza, se deformeaza ambele etc.. de asta e destuld e reprezentativ.. Nici o masina nu te salvazea de la impact la de genul ala nici la 100, nu vorbim de 160 de km/h.(cum e la NCAP ) E destul de relevant. Daca exista risc de leziuni majore la cap piet si picioare la 50 km/h, ce te face sa crezi ca sta mai bine la 160 LA accidente la care in momentul impactului intri in ceva solid ca in test (frontal, zid de beton sau stalp) cu 100 km/h nu mai ramane nimic nici din nici o masina.. un exemplu celebru ar fi moartea printesei Diana, aveau 105 km/h cand au intrat intr-un stalp..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.