Da, asa este. Sunt foarte multe repere comune intre 5 si 7 si nu numai. Ce e rau in asta? Linia laterala care merge pe axa manerelor e o caracteristica de design BMW actuala. Mercedes are un fetis cu aripa spate, Audi la fel, au dus si ei linia aia altfel ca sa nu fie ca la BMW. Forma geamului si usa spate la fel, e curbura Hoffmeister la care probabil nu se va renunta niciodata. Este element de identitate BMW. Normal ca seamana intre ele. Seria 3 nu o sa aiba niciun element comun cu 5 si 7 ci doar linia de design care e firesc sa fie asemanatoare, e un BMW. Seria 3 e pe alta platforma, mai mica. Inclusiv producatorul a spus ca 5 si 7 sunt pe o platforma comuna pe care se mai fabrica si alte modele si chiar si Rolls. Asadar ceea ce e pe sub caroserie este aproape identic. Motoare, punti, transmisii, electronica, clima, multimedia, interior (scaunele comfort sunt identice), moonroof si multe altele. Cu toate astea fiecare masina are propria identitate si nu inteleg de ce unii dati sus si tare cu treaba asta ca modelele trebuie sa fie foarte diferite intre ele. Vreti sa fiti diferiti, luati-va Honda ca aia schimba anual modelele... ca pe ciorapi. Pana iti fabrica japonezii masina si cat face pe drum, tzup, a iesit modelul nou