Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/29/11 in all areas

  1. eu nu inteleg de unde atata polemica?!! soferul loganului nu s-a asigurat (de cretin ce era) si a murit...la fel si pasagerul, deci e responsabil pentru 2 morti, si pentru punerea in pericol a altora (sofer X1 si a altor soferi care circulau prin zona). E CHIAR ATAT DE GREU SA INTORCI CAPUL SA TE ASIGURI? Nu... ALA CU X1 ce vina sa aiba? ca circula pe acolo? ca avea 90 in loc de 70?! wow...cati dintre noi nu mergem cu 10/20 km peste limita? 95%?! Daca esti prost si nu iti pasa de viata ta si a altora, atunci baga-te..fara sa te asiguri, eu nu o sa merg cu 40 de acum inainte de frica, ca o sa imi sara-n fata un prost!
    2 points
  2. bun, am fost la service si mi s-a spus ca trebuie comandat senzor turatie motor, care dintre ei este? am gasit ceva pe net dar nu imi dau seama sincer, care ar fii problema : Crankshaft - arbore cotit Camshaft - arbore came Senzorul crankshaft este folosit pentru a monitoriza exact pozitia arborelui cotit in timpul rotatiei. Datorita lui ECU controleaza momentul injectiei/aprinderii pentru cilindri dar si pentru a masuara turatia motorului. Inaintea aparitiei lui se folosea distribuitorul pentru aprindere care se putea regla manual. Senzorul crankshaft se foloseste impreuna ce cel camshaft pentru ca ECU sa monitorizeze exact pozitia pistoanelor si a valvelor, foarte important la motoarele astea cu "variable valve timing". In plus ajuta la corectii deoarece cureaua se lungeste putin dar lantul semnificativ si arborii nu vor mai fi la semn. Cei doi senzori sunt cu efect Hall la camshaft si electromagnetic la crankshaft, foarte pe scurt la trecerea unui material magnetic prin dreptul lui semiconductorul va da un semnal la iesire dreptunghiular la Hall si sinusoidal la cel electromagnetic. Ca orice componenta electronica teoretic are viata lunga dar datorita vibratiilor si temperaturilor (160 grade suporta) ei se mai defecteaza. La pornirea motorului, electromotorul invirte arborele cotit, ECU citeste pozitia si da injectie/aprindere in ordinea respectiva. In cazul in care in timpul functionarii ECU pierde semnalul el nu va mai da scinteie si nu va deschide injectorul respectiv, motorul merge zguduit, se poate si opri, iar ECU memoreaza cod de eroare. Va trebui sa taiem contact si sa dam din nou la cheie in cazul in care se opreste. O problema clasical la ei este firul lung care vibreaza si se rupe, eventual cu pin cu tot. Pentru a nu se ajunge in aceasta situatie ei se vor scurta, izola bine si prinde cu coliere ca sa nu mai "danseze". Manifestare : Motorul nu porneste Merge dezechilibrat, parca ar trage aer fals. __________________________________________________ CRANKSHAFT : Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste. Manifestare : Motorul nu porneste Motorul porneste mai greu Motorul merge in suturi citeodata Motorul se opreste
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.