15. Desfaceti surubul de sustinere a discului de frana cu ajutorul unei chei Hex6 http://img281.imageshack.us/img281/7154/8ys3.th.jpg 16. Localizati surubul de reglare al sabotilor franei de mana prin una din gaurile in care vin infiletate prezoanele. Folositi o lanterna ca sa va fie mai usor. 17. Cu ajutorul unei surubelnite late strangeti pana la capat surubul de reglare al sabotilor dinte cu dinte. Daca rotiti in directia gresita, discul de frana nu se va mai invarti. 18. Si din nou acum urmeaza o etapa grea. Asigurati-va ca frana de mana e lasata. Luati un ciocan de cauciuc si loviti discul de frana dinspre posterior spre anterior, invartind discul ocazional. Nu loviti cat de tare puteti, dar oricum... destul de tare. Eu pt toate cele 4 discuri, am distrus un ciocan de cauciuc. (e drept ca discurile alea aratau de parca au fost pe masina forever) http://img281.imageshack.us/img281/2599/11ct5.th.jpg 19. Odata discul de frana dat jos, veti expune sistemul de franare de urgenta (de mana). 20. Cei 2 saboti sunt tinuti in pozitie cu ajutorul a 2 suruburi cu arc care se desfac cu ajutorul unui Hex6 21. Cu ajutorul unui patent eliberati arcurile de tensionare ale sistemului. 22. Exista un repair kit pt frana de mana care cred ca este compus din arcurile de tensionare, suruburile cu arc si sistemul de reglare. Eu nu am stiut de el asa ca nu am putut inlocui toate aceste componente, folosindu-le pe cele vechi. http://img148.imageshack.us/img148/9845/13tm7.th.jpg http://img281.imageshack.us/img281/7572/14ts2.th.jpg 23. Inlocuiti sabotii de frana si remontati sistemul. Aveti grija la inversarea sabotilor. Daca nu aveti un repair kit, curatati sistemul de reglare si ungeti-l cu niste vaselina proaspata. http://img281.imageshack.us/img281/7572/14ts2.th.jpg 24. Curatati bine cu ajutorul unui smirghel fin, suprafata de contact a butucului cu discul. http://img148.imageshack.us/img148/9128/16op0.th.jpg 25. Puneti discul nou si asigurati-l cu ajutorul surubului corespunzator strangandu-l la un cuplu de 16 Nm. 26. Inainte de a trece mai departe trebuie sa realizati reglajul primar al franei de mana. 27. Printr-o gaura a unui prezon, localizati sistemul de reglare. Invartiti dinte cu dinte cu ajutorul unei surubelnite lata, pana cand nu va mai fi posibil sa rotiti liber discul de frana (sabotii franei de mana actioneaza asupra acestuia). Aveti grija ca masina sa nu fie in viteza. 28. Dupa ce discul de frana nu se mai invarte, rotiti inapoi 10 dinti. 29. Curatati cu ajutorul unui smirgel fin toate suprafetele in care placutele de frana vin in contact cu etrierul sau cu elementele acestuia http://img109.imageshack.us/img109/8370/17ny0.th.jpg 30. Curatati si zonele in care placutele sau etrierul vin in contact cu suportul etrierului. 31. Remontati suportul etrierului, strangand suruburile acestuia pana la un cuplu de 65 Nm (fata de 110 Nm pe fatza) 32. Curatati suruburile ghid. http://img281.imageshack.us/img281/5465/18ry6.th.jpg 33. Refixati placutele de frana in etrier. Fixati senzorul in placuta mobila, fixati-l in cleme (atentie, mansonul de cauciuc de pe cablajul senzorului are locasuri speciale unde vine montat in cleme). Realizati conexiunea in cutia corespunzatoare. http://img109.imageshack.us/img109/8778/12de2.th.jpg 34. Refixati etrierul cu ajutorul suruburilor ghid stangandu-le la 35 Nm. http://img109.imageshack.us/img109/7269/19jq1.th.jpg