Cel mai important este anul: cele produse intre septembrie 2001 si martie 2003 au avut niste rechemari in service pentru schimbarea bielelor, care erau dintr-un material prost si se rupeau distrugand tot motorul. Trebuie verificat la BMW daca masina pe care vrei sa o iei a avut facut acest recall, iar daca nu, mi se pare ca sunt obligati sa o faca gratis, desi or sa se puna in unghii. Alta problema ar mai fi recalibrarea supapelor; la M3 nu se ajusteaza automat ca la alte masini, tot sistemul trebuind sa fie ft usor pt a ajunge in 8000 rpm, deci au eliminat partea hidraulica. Daca pe loc, turata pe la 3000-3500 tacane, nu e de bine. Daca are cutie SMG, treci cu ea prin toate modurile sa vezi cum schimba, sa nu aiba intarzieri sau alte ciudatenii; are 11 moduri. Ulei: doar Castrol TWS Motorsport 10w-60, orice ar spune altcineva. Intra 5.5L, costa 87 lei la BMW. In rest, impozitul mare, casco la fel, adunat te costa cam 20 de lei pe zi doar ca sa o ai in parcare. Bafta!