Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/11 in all areas

  1. Va prezint in cateva poze masina pe care am cumparat o ptr 95ssr din germania, are 220.000km carte service facut la timp, navi mic, trapa, senzori paracare, 6 trepte, 4 geamuri electrice, lumini interior busines, 4 jante aluminiu cu gume iarna. Pe viitor de schimbat si de adaugat :comenzi volan, soft, folie, schimbzt jante de preferat M, eleron, cd, si atat ptr inceput.
    1 point
  2. merci merci dar nu este a mea, proprietarul este 95ssr.
    1 point
  3. Din pacate, in cazul de fata soferul a avut absolut toata vina. Fara borduri, fara intentie de a salva pe altii, fara nimic. La 200 nu ai timp sa gandesti, sa reactionezi. Totul se petrece instant. Pur si simplu s-a jucat cu viata lui, viata ocupantei (daca a fost, ca nu mi-am dat seama pana acum) si cu viata celorlalti. Chiar daca a fost membru aici, trebuie sa recunoasteti ca a dat dovada de maxima inconstienta. Conducerea preventiva a lipsit cu desavarsire. Putem spune "daca ar fi fost..." in o mie de feluri, dar totul a plecat de la decizia lui de a merge in modul in care a mers. Toti mergem mai tare din cand in cand, dar nu cred ca sfidam legile fizicii. Pe de alta parte, sa fim seriosi, porschele este o masina cu zero sisteme de siguranta, zero sisteme electronice, zero ranforsari, siguranta de anii 80-90 Trebuie sa fii zmeu sa te gandesti ca o poti tine pe sosea in conditiile unui 200 la ora pe orice drum virajat oricata experienta ai avea. Masini de genul asta au zburat in gardurile de pe nurburgring in conditii de circuit. Partea cu relaxarea in acest mod, dupa o saptamana de griji , dispare pe masura ce inaintezi in varsta, iar instinctul de autoconservare si gandul ca trebuie sa ajungi acasa intreg cu orice pret devin mult mai importante decat dorinta de viteza. La un moment dat zici "trebiue sa ajung la cei dragi" El din pacate era prea tanar pentru o astfel de masina. Condoleante familiei.
    1 point
  4. O dau jos ca s-a invechit si nu sta cum trebuie ! Asta e ideea Nu-i rau ! arata bine ! Il salut sambata ce vine ! Urmeaza sa-i fac soft , galerii evacuare de inox , evacuarea finala replica M si o admisie de m50 dar pe rand si incepand de la anu Si eu astept poze Mersi ! Trebuie sa te gandesti de 2 ori inainte sa investesti int-o masina veche ca asta :hyper: eu am bagat pana acum inca odata pretul masinii ..bani pe care nu ii mai recuperezi Mai trebuie vopsita si e aproape gata .
    1 point
  5. asa e, ar trebui respectata viteza si regulile de circulatie. dar din pacate vor fi mereu incalcari ale acestor reguli. asta ce inseamna? ca trebuie sa fi condamnat la moarte? Nici unul dintre cei care incalca regulile nu ar trebui sa moara, sau ceilalti nevinovati... Imi cer scuze Rares_cj ca expun atentiei cazul tau, dar cred ca are o asemanare izbitoare cu cazul de fata (desi diametral opus din prisma deznodamantului, viteza mai mare, iar Rares ar fi fost cazul Opelului, din fericire nu a fost cazul). Am trecut şi eu printr-o situaţie "near miss", la un moment dat. Eram pe valea oltului, mergeam spre vâlcea, noaptea. Eram în curbă la stânga, cu vizibilitate destul de mică. Văd lumină din faţă şi îndrept puţin din volan, cât să mă depărtez o idee de axul drumului. Pe la jumătatea curbei, surpriză: autocar pe sensul lui de mers, spre sibiu, şi pe contrasens, la 20-30m de mine, în depăşirea autocarului, pe la jumătatea acestuia, o dubă, exact în faţa mea. Eu aveam cam 80kmh, autocarul probabil la fel, şi duba mai mult, având în vedere că practic intra în curbă pe contrasens, şoferul bănuiesc că era în accelerare... Primul impuls, reflexul, a fost să frânez, ceea ce am şi făcut. S-au blocat roţile (eram cu e12, fără abs) şi maşina începe să derapeze uşor spre exteriorul drumului. Realizez că, dacă nu dau drumul la frână, duba urmează să se urce pe mine. Las frâna, accelerez şi iau dreapta de volan, încercând să menţin controlul maşinii şi, în acelaşi timp, să pot ieşi controlat de pe asfalt. De la marginea asfaltului până în parapetul de tablă ondulată de la marginea drumului aveam o fâşie de aprox 1m şi am folosit-o din plin, ca să zic aşa, practic mergând cu mai mult de jumătate de maşină pe lângă asfalt. Norocul a fost că şoferul autocarului a tras cât a putut dreapta (oricum urma să intre în curbă), şoferul dubei a tras şi el dreapta, aproape lipindu-se de autocar, astfel încât am fost 3 maşini una lângă alta, pe un drum cu 2 benzi. Având în vedere că autocarul şi duba sunt destul de late, mai sunt momente în care nu îmi vine să cred că am încăput toţi 3, unul lângă celălalt, fără să aibă loc un accident. După ce am trecut prin urechile acului, la propriu şi la figurat, m-am uitat la prietena mea, am întrebat-o dacă e ok, a zis da, cu toate că vedeam cât de palidă era, cum probabil eram şi eu. Am oprit la câteva zeci de metri după curbă. Am vrut să mă dau jos din maşină, să fumez o ţigară, dar nu am putut. Îmi tremurau picioarele şi genunchii aşa te tare, încât nu mă puteam mişca. Parcă nu erau picioarele mele. Pur şi simplu, nu am putut să mă dau jos din maşină. De atunci, conduc altfel. Nu las nimic să îmi distragă atenţia de la drum. P.s. Cu câteva secunde înainte, mă uitam la scrumieră, să-mi sting ţigara... Doamne fereste, ce s-ar fi intamplat daca la marginea asfaltului erau borduri? Ar fi fost condamnati la moarte de niste borduri? Eu zic ca da, din fericire nu a fost asa. Eu zic ca tre' sa ne aplecam atentia si dincolo de "avea viteza, depasea ilegal", intotdeauna se vor intampla d'astea (din pacate), asta nu inseamna ca vinovatul si victimele nevinovate trebuie condamnate la moarte, doar ptr ca o firma sau alta sa faca niste bani in plus ptr amplasarea unor parapeti total inutili. LE: sunt zone de munte cu serpentine, unde parapetii lipsesc cu desavrasire, tocmai unde ar trebui sa fie (...prapastie!!!), si zone ca in cazul de fata, drum pe camp unde sunt borduri de 40 cm.... :pinch:
    1 point
  6. din hamburg a fost masina si am luat o de la un handler.
    1 point
  7. inca 2 poze a costat 6250 euro cu 2 seturi roti( vara, iarna) din 2004
    1 point
  8. Pacat de el,un baiat asa de tanar.....Adevarul e ca pe drumul acela e o portiune de cativa km dupa iesirea din satul Varsatura,in care pana si cel cu bicicleta ii da de-i sare spitele. Candva,chiar in intersectia cu pricina era un "borcan"(un post de control,defapt borcanul inca mai este dar e abandonat),si imi aduc aminte ca se circula cat de cat mai cu teama fiind politistii de la rutiera in permanenta...insa de cand s-a desfiintat e jale,sub 120km/h nici nu se circula,indiferent de masina si din ce directie se deplaseaza.
    1 point
  9. In italia este in felul urmator: NU semnalizea nimeni in nici-un fel!!!
    1 point
  10. Ba m-ar parea rau dar nu se va ajunge acolo !! Mersi ! Asa arata si in realitate, sunt poze facute de mine pe paginile anterioare. Da ! http://img219.imageshack.us/img219/6122/44dog16.jpg http://img13.imageshack.us/img13/1937/44dog14.jpg http://img821.imageshack.us/img821/3190/44dog8.jpg http://img20.imageshack.us/img20/9671/44dog11.jpg
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.