Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/11 in all areas

  1. Fara dubiu, soferul BMW-ului X5 poarta in totalitate responsabilitatea accidentului. Pe langa aceasta, insa, eu consider ca Politia a comis o imprudenta lansandu-se intr-o cursa de urmarire prin oras. De indata ce echipajul de Politie a constatat ca soferul X5-ului nu are intentia de a opri si goneste cu o viteza nebuneasca, trebuia sa anuleze urmarirea. Era evident ca, la o asemenea viteza, urmaritul conducea iresponsabil si sub stres, deci era un risc foarte mare ca acesta sa piarda controlul masinii - cum de altfel s-a si intamplat. Politistii aveau numarul masinii, modelul, culoarea. Normal era sa anuleze urmarirea, sa cheme alte echipaje si sa-l prinda prin alte metode. Soferul BMW-ului era beat si iresponsabil. Politia insa trebuie sa se gandeasca mai intai la siguranta cetatenilor. Prinderea contravenientilor/infractorilor nu trebuie sa devina un scop in sine, indiferent de consecinte.
    1 point
  2. Salutare! Am observat ca dezbateti problema cu consumul si zgomote "mai speciale" la acest tip de motor! Legat de distributie: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/LHD/N/2001/september/browse/engine/timing_and_valve_train_timing_chain/ Trebuiesc verificate intinzatorul (piesa nr.7), patina si ghidajul de tensionare (piesa nr.2) si in egala masura sina de ghidaj-piesa nr.3!! Aceasta din urma este un punct senibil al distribtiei la acest tip de motoare! Poate ceda in conditiile in care se foloseste un ulei inadecvat ( 10W.., 15W...-respectiv mai gros). Cedeaza de regula de la jumatate (intre punctele de prindere). Odata rupta pot aparea problemele cu distributia: la un soc mai puternic poate sari evacuarea de la punct (admisia este blocata de o siguranta mealica!). Daca sare cu un dinte este suficient sa aibe un mers anormal. "Soc mai puternic" chiar si in cazul cutiilor automate (am observat ca sunt ceva posesori in acest topic) reprezinta schimbarea brusca din pozitia R in pozitia D fara ca masina sa fie oprita- de evitat aceasta manevra!!! In alta ordine de idei- pentru cei care au distributia OK -(pusa la punct, verificat intinzator, patine, inclusiv pinioanele de la distributie(piesele nr. 4 si 5)) si au in continuare zgomote specifice unui diesel, verificati separatorul de ulei: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/LHD/N/2001/september/browse/engine/crankcase_ventilation_oil_separator/ piesa nr.1! Simptome: consum ridicat, zgomot si vibratii la relanti (asemanator cu zgomotul de la rola intinzatorului curelei pentru accesorii), putere scazuta! Sper ca v-am fost de ajutor!
    1 point
  3. nu, sunt abureli. Sunt unii care aveau defecte deja la cutie si sperau ca un schimb de ulei le mai salveaza. Schimbarea uleiului e preventiva, ea nu rezolva probleme anterioare.
    1 point
  4. Parerea mea este ca e pacat sa renunti la portocaliul OEM care este atat de odihnitor noaptea in favoarea unui alb AUDI.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.