Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/11 in all areas

  1. @BMWdrifter--Esti super mega cool de pilot! Ai niste postari de ciutan teribilist 4tuning-ist de te doare mintea.Maturizeaza-te!
    2 points
  2. Pai copii cresc prin preajma parintilor si iau din comportamentul acestora. Taica-su daca a facut parte 5 ani din top managementul BCR-ului si avea de la 15.000euro pe luna in sus salariu + alte bonusuri [care sigur au fost consistente, pt ca a prins perioada in care toti luau credite] si i s-a urcat la cap oarecum. Pustanul vazand atitudinea tatalui in anumite situatii, a zis ca si el e mare Boss. PS: Eu cunosc oameni la 50 de ani care au bani de nu au ce face cu ei. Si in afara de o masina misto si o casa frumoasa + concedii prin zone super, nu ies in evidenta cu nimic. Chiar unul dintre ei i-a luat baiatului la majorat anul asta un jetta, desi putea sa ii ia orice masina vroia juniorul. Dar omul a zis ca el toata viata a fost pe principiul sa nu ii faca pe cei din jur sa se simta prost pt ca au mai putini bani decat el, si sa nu iasa in evidenta cu lucruri in genul fitzelor de Romania. Asa ca tati s-a uitat cam ce masini au prietenii lui, si i-a luat ceva sa se incadreze in peisaj. Iar omul asta de care vbesc, daca il inviti la un mic in piata, nu te refuza. [fata de alti amici de-ai mei de 27-28 de ani, care au salariu 50 mil si li s-a urcat la cap, daca ii chemi intr-un loc care nu e la "standardele" lor, nici nu discuta.]
    1 point
  3. Sau mai simplu ar fi ca politia sa stea frumos la iesirea din cluburi gen Bamboo, Gaia, Player, Etc... si sa faca frumos filtru, sa sufle toata lumea in fiola. Fara cereri de acte, ca sa fie treaba mai rapida. Sufli si pleci [sau ramai pentru dosar penal, dupa caz...]. In Gaia cel putin, mi s-a intamplat de f multe ori sa vad baietasi care au baut cateva pahare suindu-se la volan linistiti, iar pasaretul insotitor sa nu aiba nimic de comentat, ba chiar fiind f vesele. Si apoi le auzi ca au murit in masina cu cate un "smecher". Smecherie prost inteleasa. Smecher sa fii cand te duci in club o noapte si rezisti sa nu bei pt ca esti cu masina. Ca asa orice bou poate sa bea si sa plece acasa la volan....
    1 point
  4. Cu riscul de a-mi lua un suspend, dar ce fatza de poponar avortat are...
    1 point
  5. se roteste gulerul ala metalic in sens invers acelor de ceasornic(regula mainii drepte),dupa care scoti capacul rotund de plastic impreuna cu sonda litrometrica!.
    1 point
  6. Si ce, acum nu mai sunt valabile? Astea-s precum vinul. Cu cat se invechesc mai mult, cu atat sunt mai atingatoare la sentiment :goodjob:
    1 point
  7. Victorieeeeeeeee ( cu ajutorul lui Dumnezeu bineinteles ), dupa atatea mahniri, iar cine are nelamurii in ceea ce urmeaza, ori aci ori pm, si va raspund exact ce si cum s-a intamplat la mine. Azi la -4 grade indicate de calculatorul de bord, nu stiu cat era real, martorul de bujii incandescente s-a stins inaintea martorului airbag, nu stiu cate secunde a durat, dar masina a pornit la prima cheie, dupa ce a invartit, nustiu sa zic 2-3 ture, oricum foarte putin, nu stiu sa apreciez cat. Incep prin a spune urmatorul lucru : - Orice piese este conceputa sa reziste un anumit ciclu, in aceste caz intra forate multe printre care si releul care comanda bujiile. - Daca ar fi sa fac ca alt coleg dupa acest forum, v-as cere bani, si as zice ca ma pricep, si ca stiu ce fac, din fericire sunt unii mai bunii ca mine la acest job si ma bucur pentru acest lucru, motivul fiind ca pentru o suma mica de bani, unii oameni sunt foarte de treaba, intradevar foarte rari ( am super mecanic, si iti multumesc si pe acesta cale ). Probleme avute de mine: 1. Pornire grea dimineata. 2. Dupa schimbul de bujii, curatarea admisie si a EGR, nu mai trecea de 3000pm, ii dadea in nas, si oprea motoru. Poate gresesc in pasi urmatori, corectati. 1. Aceasta prima problema are mai multe cauze, incepand cu bateria,bujii,releu bujii,siguranta,combustibil,pompa de combustibil,injectoare,compresie, si or mai fi, nu le stiu pe toate. In acest caz, imediat ce ati verificat ca bateria este buna, pasu numarul 2 este TESTERU. DE CE? Pentru ca va ajuta sa eliminati pe rand problemele de mai sus, fara a avea dubii ca e una sau alta, indiferent ca inainte a mers bine, deoarece cum v-am zis mai sus orice piesa are termen de viata limitat. In cazul meu, bateria buna, bujiile bune, dar eu le-am schimbat pentru ca am sarit pasul testarului, nu imi pare rau dar nu mai cumparam bujii, acum le am noi; apoi a urmat sa iau la rand releu de bujii ( citind aici pe forum am considerat ca ar fi urmatorul lucru de luat in calcul, inainte de a lua siguranta ) pentru ca am pus testaru pe masina si mi-a dat eroare bujii, si eroare releu bujii, nu stiu daca acest lucru este valabil si in cazul sigurantei arse. Eliminand siguranta, si ajungand la releu, va spun cu inima deschisa ca dezamageste in primul rand prin pozitionarea acestuia, are o pozitie incomoda, putea fi pus undeva cu acces mai usor, in fine, fiind scos, afara dupa ce am dat admisia jos, scutul de plastic si 2 metalice ( parca ); a doua dezamagiere, este faptul ca in partea de sus la lipituri, se rup cei doi conductori in timp din cauza vibratiilor, desi are accea gelatina pentru a proteja acest lucru, consider ca nu trebuia ca conductorul sa fie plin ci din mai multe fire, poate cineva din domeniul mecanic sa poate explica ca fortele care se aplica unui singur conductor cum e in cazul nostru rezista mai putin decat daca conductorul ar fi fost realizat din mai multe fire pentru ca fortele se distribuie la conductor altfel si se rupe mai greu, decat sa aplici aceasi forta unui singur conductor plin care cedeaza intr-un punct sigur, revenind la lipiturile din releu, jos conductoru este super bine lipit si mai rezistent pentru ca e la baza lui, fata sus unde atarna in lipitura si se poate rupe; acesta are lipiturile foarte bine realizare in partea de jos cat si ceea de sus ( partea de jos o sa o vedeti in poze cu rosu, iar de sus cu verde ). Slabiciunea nu consta in lipitura, nu in procedeu de lipire, ci in alegerea conductorului, si gelatina foarte foarte bine aleasa, are o consistenta buna si flexibilitate mai buna ca siliconu. Puteti alege in al repara si salvati niste bani, dar daca sunteti comozi sau din alte motive puteti sa il luati nou si sa il inlocuiti. Acum ca sa desfaceti aceste releu, capacul lui este galvanizat cu cauciuc de foarte buna calitate, nu trage-ti de cele 4 urechi, inainte de a desface intai capacul, cu un briceag su cutit ascutit ( nu cutter ca se rupe lama ) astfel incat sa scoate cat mai mult din acel cauciu, sau sa despartiti capacul de carcasa 2-4 mm; dupa ce ati facut acest lucru, nu trageti in sus de capac, ci incercati sa eliberati clemele incet sa nu le rupeti ( eu am rupt o clema ) si in acelasi timp satregti in sus de capac, daca opune rezistenta mai bagati pe acolo cutitu si mai curatati de cauciuc unde opune rezistenta; dupa ce ati inlaturat capacul se vede toata jucaria, se vad contactele, integratul, circuitele; Acum incepe distractia, adica cand va uitati la el sus la contacte si jos, o sa zice-ti ca nu are nimic, dar nu e asa, va inselati amarnic, doar in cazul in care aveti vre-o negreala acolo, ceea ce inseamna ca s-a prajit ceva, si intradevar trebuie inlocuit; revenind inapoi un pic, daca miscati de gelatina aia sus, la pini, o sa vedeti ca si conductorul se misca odata cu ea si nu sta fix cum ar trebuii, mare grija iluzia optica e foarte puternica si poate nu o sa vedeti dar asa este sunt toti ( sunt cazuri in care nu toti, dar e de ajuns 1-2-3-4 ca sa te apuci de treaba ) rupti nu DEZLIPITI; sa va explic putin cum functioneaza releu ( daca gresesc, corectati-ma ), curent de bujii ajunge in bujii cu ajutorul a 4 triace ( greu sa cada, dar se pot arde ), care sunt dedesubtul pinilor de sus unde vin lipiti conductori, adica curentul trece intai prin acesti triaci, si apoi ajung la pini, prin intermediul conductorilor. Incet dar sigur da-ti la o parte gelatina dupa pini de sus si conductori, si dupa baza conductorului. Dupa ce ati scapat de acesta gelatina foarte lipicioasa, aveti doua posibilitati, 1 ori rupeti de tot acei conductori ( nu stiu din ce material sunt, nu zic ca din argint, nu cred, oricum un material destul de dur, mai duc ca cuprul ) 2 ori indepartati doar de sus conductorul si incercati sa il decapati si lipiti inapoi; vreau sa va zic ca acest lucru nu merge decat ori cu letcon cu o inertie termica mai mare ( asta inseamna sa aiba capul letconului grosimea de 5mm minim ) ori cu un pistol de lipit cu ansa groasa exact de 1-1.2mm nu mai groasa pentru ca inertia termica sa fie stabila intr-un punct, pentru a nu face o lipitura rece, care sare; inainte curatati contactele cu un cuter sau briceag sau cutit, de conductorul ramas lipit, si zgariati cat mai mult suprafata, dar grija sa nu rupeti ceva, totu cu calm; dupa ce ati dat la o parte conductorul decapati si in acelasi timp puneti si fludor ( ceva mai mult fludor in capul ansei, pentru inertia termica, e nevoie, de ce? caldure se disipa foarte repede pe suportul de aluminiu de pe spatele cutiei, pentru ca triaci pe spatele lor degaja caldura pe un radiator din aluminiu, si placa la fel caldura o transfera pe aceasi surpafata de aluminiu, de aceea aceasta operatiune trebuie facuta la CALD, exculs rece ). Tot in pozele atasate de mine o sa vedeti grosimea firelor puse de mine, mai mica nu trebuie sa fie, doarece curenti sunt destui de mari; o sa va ia ceva timp sa puneti fludor pe contacte, dar nu va pierdeti rabdarea, o sa fiti pe aproape sa o lasa-ti balta, dar daca mie mi-a mers, sigur o sa va mearga si voua; presupunem ca ati terminat de lipit, acum va apucati de sigilat inapoi cutia, puneti silicon universal transparent, ori silicon rosu sau negru cu punct de temperatura inalt ( eu am pus rosu de la firma 2+2, dar merge si negru de le Wurth, poate si altele ), inauntrul cutiei exact cum era la inceput aceea gelatina, apoi inainte sa puneti pe margine degresati-o, si puneti acelasi tip de silicon; apoi degresati si capacul, si puneti-l deasupra; clemele prindeti-le la loc cum erau, iar eu pentru siguranta, deoarece am rupt o clema am pus niste coliere de plastic ( nu incurca cu nimic ). Dupa toti acesti pasi de mai sus, am pus cu ajutorul mecanicului releu la loc. Nu am putut sa il probez, am mers pe risc, pe timp pierdut, ca nu stiam daca electronica din el mergea, si numai dupa ce am terminat si problema nr.2 am putut sa verific, daca mai da eroare, si tin sa va zic cu bucurie ca nu a mai dat eroare, multumesc lui Dumnezeu. Acum cat o sa tina ceea ce eu am facut nu stiu, sper cat mai mult, sau ever. 2. Acesta a doua problema, ma dezamagit mai mult ca prima din cauza ca la prima mergea sau nu schimbam releu, cu tot timpul pierdut aveam puterea sa fac acest lucru, dar rezolvarea a fost simpla si fara alte costuri, ceea ce ma bucurat si mai mult. Problema mea se manifesta in felul urmator: - mergeam cu a-3-a si nu mergea mai mult de 2800 si 60-65km pe ora, ii dadea in nas, imi taia puterea, ziceai ca nu mai are combustibil, asa de brusc facea masina, si la mai multe incercari de a depasi cifrele de mai sus, masina oprea motoru ( facea acest lucru pentru a proteja motoru ). Acest lucru s-a intamplat dupa ce am curatat admisia si EGR, dar cum eu facand acest lucru nu mi-am dat seama ca trebuia sa curat si SENZORUL DE PRESIUNE DIN ADMISIE, care avea si el printr-un mic orificiu multa mizerie. Ce sa intamplat de fapt? Curatand cata mizerie am putut, mizeria ramasa, mizeria necuratata din SENZOR si mizeria din canalul prin care vine aerul cu presiune in SENZOR, calculatorul de bord primea informatie eronata de la senzor, deci la tester nu mi-a zis ca e defect acel senzor ci a zis ca presiune prea mica neatinsa sau ca presiune neatinsa, acest lucru datorandu-se ca aerul nu ajungea in senzor, care nu stiu principul lui de functionare ( presupun ca are ori o electrovalva ori o membrana, nu stiu ). Dupa ce am curatat acel senzor in interior cu o bucata de sarma neascutita, ca sa fac vreo prostie, in nici un caz cu acul, si am curatat si canulul respectiv, care era plin de mazga care ramasese dupa curatare si era trimisa in acel canal infundandu-se, am plecat la o proba de test cu masina. Spectaculos pot sa zic, incredibil, mergea ca inainte. Introcadu-ma a pus iar testaru pe ea si nema erori, nik, eram super bucuros, ca un copil mic care ii iei inghetata. Imi pare rau ca nu am putut sa fac mai multe poze, dar mainele murdare si uitarea aparatului foto acasa, a facut posibil acest lucru. Cu aceste lucruri de mai sus v-am zis povestea mea, cu masina asta minunata :)) , totusi am parca aud turbina, sau am auzenii, nu stiu acum cat de tare sau incet, sau cat de repede sau incet trebuie sa suiere turbina, sau la ce turatie trebuie sa aiba suieratul mai puternic sau mai putin puternic. Tin sa precizez ca parca inainte nu o auzeam, sau nu am bagat de seama; totusi am o scurgere sau mai bine zis ulei pe sub ea banuiesc, aceea scurgere de ulei imi ajunge si pe baia de ulei si pe compresorul de aer conditionat. Tot ulei am si pe furtunul care intra in intercooler. Rugaminte, cine a patit sa imi zica si mie, pm sau daca este vreun topic. Multumesc.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.