Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/11 in all areas

  1. Bai frate, intr-o lume ca asta vestile bune scapa neobservate
    1 point
  2. Mda, in superioritatea mea benevola o sa va dau un pont: undeva de la inceputul anului viitor n-o sa mai aveti nevoie de instanta, deja exista un RIL pronuntat in sensul asta, o sa depuneti cerere pur si simplu la finante si gata, pam pam. Naspa o sa fie atunci ca un alt diY o sa ramana fara obiect.... uoff
    1 point
  3. Sper sa iti pot da niste sfaturi folositoare: 1. avand bani, tu ai libertatea de a alege, deci poti sa si incerci si sa conduci o masina inainte sa o cumperi......asa ca pune mana si mergi la teste si o sa te convingi personal ce iti place (desi nu o sa sesizezi diferente asa mari...) 2. din multe puncte de vedere, eu cred ca totusi un model nou este mai evoulat decat ceva mai vechi, asa ca eu iti recomand un FL (daca erau asa senzatii......nu ar fi renuntat BMW la motoarele de 1,9 benzina asa repede) 3. toate masinile din primii ani de productie au probleme (care sunt corectate de producatori pe parcurs), deci daca iei un FL cauta ceva dupa 2003 (vezi mai jos de ce...) 4. Motoarele de pe FL, ca este N42B18 (316i FL 1,8 115 CP) sau N42B20 (318i 2,0 143CP) sunt motoare care se produc si azi (cu mici modificari), insa sunt similare si in ziua de azi, si in ciuda problemelor de fiabilitate din primii ani, eu zic ca si acum sunt evoluate tehnic (datorita sistemelor dublu vanos si valvetronic) 5.Ca si probleme ce apar la FL (eu am 1,8 115 CP din 2001) si iti zic ce am schimbat: -intinzator lant+patina (modelele dupa 2003 am inteles ca au o varianta revizuita a intinzatorului)- daca nu il schimbi "poate sari distributia de la punct"- la pornire la rece e un zgomot pronuntat deoarece intinzatorul este hidraulic, nemaintinzand lantul -valva PCV (e un separator de ulei din plastic)-mai scumpa e manopera -semeringuri supape (aici e o nota proasta pt BMW)-motorul consuma ulei daca nu sunt schimbate -garnituri (capac culbutori), O-ring senzori...cam tot ce inseamna cauciuc (mi se pare ca elementele de cauciuc au imbatranit cam repede) Daca e sa compar ce am schimbat la motorul asta la aprox 165000 km, fata de un E36 316 care l-am avut pana la 300.000 km(care mi s-a parut fff fiabil), e mult, insa motorul are niste puncte forte pentru mine,: -consum bun fata de alte motoare/marci de capacitate/putere similara in Brasov in functie de anotimp si trafic intre 9 si 11 litri/100 km; consumul exterior este intre 5,7-8 l/suta km, mie mi se pare ok - silentios in functionare, e o placere sa mergi la drum lung, nu ai zgomot sau vibratii in habitaclu -puterea este suficienta pentru realitatile traficului din Romania -taxele sunt acceptabile -eviti problemele specifice unui diesel Ca si sfat de cautare, uita-te si aici la sectiunea vanzari de pe forum, sunt cateva masini ingrijite si care s-ar incadra in bugetul tau (oricum sa pui aprox 500 E deoparte pentru revizie)-si oricum cred ca cei ce le au la vanzare vor fi mai transparenti.(evita autovit......acolo e jenant si penal ce se vinde in majoritatea cazurilor). Succes!
    1 point
  4. erai ironic:)) acu miam dat seama
    1 point
  5. Se poate spala dar mare grija cu ce substante se spala,in special corpul epuratorului pt ca are o supapa de presiune din cauciuc, deci se poate gauri. Aparent aceasta supapa ar trebui sa reduca si chiar sa inchida volumul de gaze de carter care trec prin corpul epuratorului,in functie de turatia motorului, deci vacuumul produs de turbocompresor pe partea de intake.Membrana supapei se poate lipi de capacul detasabil al epuratorului din cauza temperaturilor de functionare, deci acesta nu va lucra in conditii normale. E recomandat sa se schimbe la 2-3 schimburi de ulei. Dezavantajul acestui tip de decantor este ca mai ales la mersul urban nu separa prea bine uleiul de gazele de carter, deci un consum mai mare de ulei
    1 point
  6. Puterea din talon nu este puterea de la roată. Puterea din talon este puterea de la volantă. Dacă ţi-au ieşit 150 cp pe dyno, probabil că este o valoare normală. Eu n-aş pune mare preţ pe un dyno din România.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.