Am intrat mai tz. pe forum si am vazut ce activitate intensa e aici... Vizavi de cumpararea la pretul netto situatia sta in felul urmator( vorbesc din proprie experienta ): gasesti o firma curata si cu actele in regula care contra unui comision sa iti trimita un reprezentant cu tine sa cumperi masina. Acolo neamtul iti verifica firma si daca e ok platesti fara tva. Ajuns in tara ai 2 variante : a) firma iti emite factura cum vrei tu ( factura care nu intra in contabilitate, adica nashpa ) si te descurci s-o iei in evidenta la primaria de care apartii fara certificat fiscal de la cumparator ( adica de la firma care a intermediat toata treaba ) sau te duci la un birou de acte auto care "rupe" toate actele existente si iti face un contract de vz-cump. intre un vz. neamt pers. fizica si tu - pers. fizica si atunci nu iti mai trebuie nici un fiscal, esti primul cumparator , si birou care totodata contra unui comision modic de 50 euro se ofera sa duca la bun sfarsit inmatricularea definitiva in Romania." DAR SI ASA , DACA CUMVA PE PARCURS TE HOATRASTI SA VINZI MASINA TOT NU AI PRET COMPETITIV !!! ( ADICA INTRE CELE MAI MICI DE PE PIATA ). Un samsar "experimentat" stie toate cele de mai sus, da multi km inapoi, ia masina si cu probleme tehnice pe care face tot posibilul sa le ascunda, si cu probleme estetice pe care le rezolva sau acopera cum stie mai bine, minte la dotari, etc, etc... si ALA DEVINE PRETUL DE REFERINTA AL PIETEI !!! ... punct.