Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/25/11 in all areas

  1. m3 e36 are cuplu 350nm, e46 are 365 iar e92 are 400nm. M70ul v12 are 450 la 4100rpm, iar varianta mai noua, M73 are 490 la 3900, si chiar si pe o masina de app 2t cred ca are cuplu disponibil chiar si in treptele superioare mai mare decat majoritatea masinilor prezente pe soselele noastre (BMW) la 2000rpm are cuplu cat un 2.8 M52 maxim... Am citit mult despre motoarele astea 2 (M70 si M73) in perspectiva unui transplant, si toti numai de cuplu si elasticitate nu se plang
    2 points
  2. Userul Cream - are nr de telefon in profil
    1 point
  3. @c6t9, eu imi facusem o regula in viata in ceea ce priveste masinile. Sunt la a 14-a masina noua in ultimii 15-20 de ani. Cand am cumparat X3 3.0d am zis ca nu voi mai da niciodata atatia bani pe o masina, fie ea si premium. Dupa cateva luni de zile am inceput sa inteleg de ce costa atat si ce o diferentiaza de altele care sunt mai ieftine. In acelasi timp, am inteles ce diferentiaza BMW de Audi si Mercedes, singurele competitoare reale. Mercedesul e confortabil dar oarecum lent si nu stiu cum sa spun ca e lenes dar nu neaparat ca e puturoasa ci modul cum se manifesta. Audi e undeva intre BMW si Mercedes incercand sa para ceva high-tech. A incercat sa fie si Mercedes si BMW dar nu i-a iesit niciuna clar si inca mai orbecaie dupa o identitate clara. BMW in schimb, de departe isi arata caracterul. De la modul cum sunt etajate treptele, chiar si la o automata, feedback-ul si actiunea, raspunsul pedalei de frana si a sistemului de franare, acceleratia motorului si modul in sine cum urca in ture, sunt clar orientate catre sofer oferind un feedback care te face sa spui ca masina e o prelungire a corpului uman. BMW are suspensia mai rigida. Daca mergi incet, e o vesnica topaiala, daca-i dai talpa, masina devine chiar confortabila si foarte foarte stabila comparativ cu altele, cel putin ca feedback, iti da foarte mare incredere in ea si de ce nu, in tine. Ziceam ca am o regula. Nu cumpar de doua ori aceeasi marca. BMW a fost exceptia si probabil o sa devina regula. Depinde si de buzunar Cand am luat primul BMW un amic mi-a zis ca deocamdata am bagat seringa cu virusul BMW in vena. Trebuie doar sa astept putin ca el sa-mi invadeze fiinta. Asa a fost. Am luat al doilea BMW fara sa am de ce sa stau prea mult pe ganduri. A fost "simply irresistible"! A fost si reintoarcerea la sloganul "The Ultimate Driving Machine". Nu sunt un habotnic sau unul d-ala cu ochelari de cal dar pur si simplu imi place BMW ca masina, imi place BMW ca lume, ca univers auto si ma caracterizeaza. Cei care nu se identifica cu asta, nicio problema, inseamna ca nu e de ei. Stiti care a fost primul lucru cand am pasit la BMW Welt? Am simtit la propriu ca ma kk pe mine. Primul lucru care l-am facut a fost sa merg la toaleta. Poate e de ras dar pur si simplu asta am simtit. Iar dupa aia... parca eram la mine acasa, vorba aia, facusem deja o legatura naturala Daca e ceva ce urasc la BMW? Da, cu siguranta da, categoric si indiscutabil. Urasc cocalarii si coclitii care si-au luat BMW dintr-un trend de prost gust si nu au cumparat marca asta cunoscandu-i calitatile si virtutile. Fara suparare, unii dintre astia au ideile cum ca un BMW nu e bun din cauza ca e... scump sau mai degraba nu si-l permit ei (nu zic asta in sens rautacios sau arogant) si ajungem la proverbul ala cu vulpea si strugurii acri. Pentru mine BMW e si o stare de spirit iar cei ce nu o inteleg, la randul meu ii inteleg ca nu au ce cauta in lumea asta. Poate candva o sa cumpar alta marca dar un lucru e clar. BMW a lasat urme adanci in sufletul meu de automobilist. Aici apare socul cel mare. Cel mai mult imi doresc de la BMW sa lucrez in aceasta lume, sa-mi pot desfasura activitatea profesionala in cadrul acestei marci, din pacate, reprezentantele auto intra pe mana multora care nu vad in ele decat o afacere si e putin aiurea... in fine. Poate, o data si-o data, o sa fie asa cum imi doresc eu.
    1 point
  4. Ai dreptate . Nu pot sa spun decat ca sunt modele diferite ( care toata lumea o stie) cu specific pentru utilitatile fiecaruia ( unui tanar posesor seria 7 nu stiu cit de mult ii trebuie atata spatiu , portbagaj mai mare cit si mult mai multe facilitati in interiorul masinii care depasesc cu mult varsta conducatorului auto respectiv ). Cu toate acestea mai dau un exemplu ( daca imi ingaduiti ) : La varsta de 29 ani am condus e36 , unul fabricat in 1993 , cu foarte putine dotari si chiar am fost placut surprins de confortul , fiabilitatea cit si de spatiul interior , mai mult decat suficient varstei si planurilor de viitor din aceea perioada. Acum , dupa achizitionarea e39-lui , am vazut diferenta pentru confort si spatiu utile varstei de peste 30 ani. Sper ca nu deranjez cu astfel de comentariu. Toate cele bune si va doresc Km fara incidente.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.