Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/11 in all areas

  1. Din cauza masinii asteia si ca am spus ca arata untr`un hal gen batman...am luat ban nelimitat dincolo!)))))))))))
    1 point
  2. A aparut X3-ul cu 335.000 km de pe forum :sorcerer: http://www.autovit.ro/bmw-x3-C22328257.html link de pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111829-vand-bmw-x3-20-diesel-150-cp/
    1 point
  3. @Rosoaga - stii cum ar trebui sa functioneze pilotul conform manualului? doar apasarea butonului I/O nu iti mentine viteza, trebuie dupa ce se aprinde martorul in bord sa apesi o data si pe "+" ca sa ramana la viteza cu care rulezi in momentul ala. daca ai facut asa si tot nu iti merge, sa nu ai vreo problema la switchurile de la pedale (daca ai automata, vezi switchul de pe frana, la manuala vezi si sw de la ambreiaj)
    1 point
  4. E46 cu motor diesel de 2 litri e simbolul supermasinii la romani...de aia e plin de ele.........:flowers:...e cam cum era Golful tdi,adica economie,chipuit,jante,folie,antena tip rechin,si lista continua............:flowers:
    1 point
  5. ce informatii horror dati omului... cu maxim 150-180k km, ca nu stiu ce piese pica dupa 200k km... Masina mea are 326k km, si la motor s-a schimbat DOAR un injector la 220k. iti vand un pont: cand cumperi o masina uita-te f atent la... proprietar.
    1 point
  6. @c6t9, eu imi facusem o regula in viata in ceea ce priveste masinile. Sunt la a 14-a masina noua in ultimii 15-20 de ani. Cand am cumparat X3 3.0d am zis ca nu voi mai da niciodata atatia bani pe o masina, fie ea si premium. Dupa cateva luni de zile am inceput sa inteleg de ce costa atat si ce o diferentiaza de altele care sunt mai ieftine. In acelasi timp, am inteles ce diferentiaza BMW de Audi si Mercedes, singurele competitoare reale. Mercedesul e confortabil dar oarecum lent si nu stiu cum sa spun ca e lenes dar nu neaparat ca e puturoasa ci modul cum se manifesta. Audi e undeva intre BMW si Mercedes incercand sa para ceva high-tech. A incercat sa fie si Mercedes si BMW dar nu i-a iesit niciuna clar si inca mai orbecaie dupa o identitate clara. BMW in schimb, de departe isi arata caracterul. De la modul cum sunt etajate treptele, chiar si la o automata, feedback-ul si actiunea, raspunsul pedalei de frana si a sistemului de franare, acceleratia motorului si modul in sine cum urca in ture, sunt clar orientate catre sofer oferind un feedback care te face sa spui ca masina e o prelungire a corpului uman. BMW are suspensia mai rigida. Daca mergi incet, e o vesnica topaiala, daca-i dai talpa, masina devine chiar confortabila si foarte foarte stabila comparativ cu altele, cel putin ca feedback, iti da foarte mare incredere in ea si de ce nu, in tine. Ziceam ca am o regula. Nu cumpar de doua ori aceeasi marca. BMW a fost exceptia si probabil o sa devina regula. Depinde si de buzunar Cand am luat primul BMW un amic mi-a zis ca deocamdata am bagat seringa cu virusul BMW in vena. Trebuie doar sa astept putin ca el sa-mi invadeze fiinta. Asa a fost. Am luat al doilea BMW fara sa am de ce sa stau prea mult pe ganduri. A fost "simply irresistible"! A fost si reintoarcerea la sloganul "The Ultimate Driving Machine". Nu sunt un habotnic sau unul d-ala cu ochelari de cal dar pur si simplu imi place BMW ca masina, imi place BMW ca lume, ca univers auto si ma caracterizeaza. Cei care nu se identifica cu asta, nicio problema, inseamna ca nu e de ei. Stiti care a fost primul lucru cand am pasit la BMW Welt? Am simtit la propriu ca ma kk pe mine. Primul lucru care l-am facut a fost sa merg la toaleta. Poate e de ras dar pur si simplu asta am simtit. Iar dupa aia... parca eram la mine acasa, vorba aia, facusem deja o legatura naturala Daca e ceva ce urasc la BMW? Da, cu siguranta da, categoric si indiscutabil. Urasc cocalarii si coclitii care si-au luat BMW dintr-un trend de prost gust si nu au cumparat marca asta cunoscandu-i calitatile si virtutile. Fara suparare, unii dintre astia au ideile cum ca un BMW nu e bun din cauza ca e... scump sau mai degraba nu si-l permit ei (nu zic asta in sens rautacios sau arogant) si ajungem la proverbul ala cu vulpea si strugurii acri. Pentru mine BMW e si o stare de spirit iar cei ce nu o inteleg, la randul meu ii inteleg ca nu au ce cauta in lumea asta. Poate candva o sa cumpar alta marca dar un lucru e clar. BMW a lasat urme adanci in sufletul meu de automobilist. Aici apare socul cel mare. Cel mai mult imi doresc de la BMW sa lucrez in aceasta lume, sa-mi pot desfasura activitatea profesionala in cadrul acestei marci, din pacate, reprezentantele auto intra pe mana multora care nu vad in ele decat o afacere si e putin aiurea... in fine. Poate, o data si-o data, o sa fie asa cum imi doresc eu.
    1 point
  7. d-rive, imi place cum ai descris ceea ce reprezinta BMW pt tine. Conduc un e39 de mai bine de 5 ani. De prea multe ori mi s-a intamplat sa ma trezesc razand si vorbind cu el Nebun? Da, si ma tratez! ... cu BMW.
    1 point
  8. "Chiar si cel mai banal BMW de serie e orientat catre conducator. Conduceti o Toyota Avensis, fie si o echipare si o motorizare foarte buna si veti intelege cat de mare e diferenta dintre masinile astea, ce abordare diferita" CORECT! sunt total de acord... asta mi se pare definitia perfecta pentru BMW..pentru senzatiile oferite de tehnologia BMW..nu de marca BMW..marca e doar un nume..BMW nu face masini bune.. BMW nu face masini perfecte.. asta ne retine sa spunem la unison ca nu exista si alte marci pe piata..asta "permite" posesorilor de alte masini sa gaseasca "defecte" BMW-urilor..pt ca BMW-urile chiar au defecte.. ca deh.. orice mecanism se defecteaza..orice fier se indoaie.. dar senzatiile... abordarea constructorului pentru orientarea catre sofer, manevrabilitate..feeling..etc.. tinuta de drum, si mai ales.. PROMPTITUDINEA in reactii.. FEEDBACK-UL masinii.. sunt efectiv ceva ce NU GASESTI LA NICIO ALTA MARCA! Aici e diferenta! Aici vezi diferenta colosala de abordare intre o Avensis si un BMW.. Avensis poate e o masina mai buna..Avensis e o masina care se strica mai greu..Avensis e mai confortabila decat o seria 3..Avensis pluteste pe un nor de puf..si nu simti mai nimic cand o conduci.. nu te solicita.. nu te"streseaza"... dar.. tocmai aici e "problema" unii vrem mult mai mult de atat.. UNII VREM FEELING DE LA MASINA... VREM FEEDBACK.. VREM NERVI.. cu alte cuvinte.. vrei sa te bati cu cineva gadilandu-l cu o pana de puf.. sau cu o manusa de box? asta e diferenta.. vrei ceva sa te faca sa simti ca traiesti?ceva real? sau o cutie cu patru roti? o sufragerie mobila? cam asta e diferenta! P.S. cand am zis Avensis..ma refeream la orice alta masina.. care e buna.. "loiala" ... fiabila.. serioasa.. te duce din A in B.. dar sa n-o intrebi altceva...ca nu stie sa-ti raspunda..nu stie sa te surprinda placut..
    1 point
  9. Mie imi statea in minte ideea, gandul, care le-am scris aici inca de acum vreo 3-4 ani in urma. Atunci cand am inteles ce-i cu masinile BMW, chiar si cele care nu sunt M sau cu nu stiu ce motoare. Orice BMW am condus mi-a lasat o impresie, m-a facut sa simt ceva. Fie ca a fost 116i sau vreun Z4 3.5is. Nu atribui nimic din ceea ce au scris altii ca articol si cred ca gandul meu, ceea ce am simtit la adresa masinii mele BMW simte fiecare dintre noi. Sa zic asa, nu e un articol care mi-l atribui mie ci tuturor celor care au simtit ceea ce am simtit si eu atunci cand imi conduc zilnic BMW-ul. Chiar si cel mai banal BMW de serie e orientat catre conducator. Conduceti o Toyota Avensis, fie si o echipare si o motorizare foarte buna si veti intelege cat de mare e diferenta dintre masinile astea, ce abordare diferita. "Topicul" asta e pentru cei care simt BMW-ul cu adevarat si nu vreau sa ducem discutia inspre zone, subiecte care au fost foarte bine atinse in alte articole aici pe forum. Consider ca daca pana si Jeremy Clarckson care nici pe departe nu e cea mai avizata parere in domeniul auto a ales doua modele BMW pentru anul 2011, e mare lucru. Sunt sigur ca nu le-a ales ca sa-si atraga admiratorii BMW, cei care inainte il detestau ca ne critica marca noastra de suflet, sa ne atraga alaturi de el si a ales masinile astea pentru ca sincer crede ca in ziua de azi unde societatea e una de consum, inca mai sunt masini cu suflet, asa cum imi place mie sa le spun.
    1 point
  10. eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.
    1 point
  11. e normal sa ti se aprinda cand pornesti motorul.Anormal e sa ramana aprinsi
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.