Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/08/12 in all areas

  1. Eu nu inteleg dece spuneti ca 316i este slab si nu are putere,consider ca aberati,dece nu v-ati luat racheta ? Sotul meu are 530xd[270cp daca nu ma insel ca si-a mai pus ceva],si va pot spune ca unde ajunge el ajung si eu, cand plecam in vacante/concedii/excursii,daca el merge cu 150-180-200 merg si eu,dupa aceste viteza eu ma retrag,e adevarat nu fac fata,dar nu cred ca mergi cu 250km/h mereu. Maxim i-am dat 220 ,si daca nu crede-ti putem face proba oricand ! Aaa,ca el ajunge mai repede cu cate-va secunde la o anumita viteza,asta este altceva.. Aaa,sau ca e mai slab intr-o depasire,pai sa va zic ceva : orice masina isi are nasul.. Eu consider ca e prea puternica chiar, pt ce conditii de drumuri si participanti la trafic avem ! Sa fiti iubiti !
    2 points
  2. Pentru ca m-a ajuns si pe mine "blestemul", am decis sa aflu de ce crapa vasul de expansiune la E46. Pentru inceput, o mica descriere a functionalitatii acestei piese: vasul reprezinta de fapt o incinta cu multe "camere", destinata a absoarbe presiunea creata de incalzirea lichidului antigel. Asa cum probabil stiti, prin incalzire antigelul (ca orice alt lichid, de fapt) isi mareste volumul creand presiune in sistemul de racire - care fiind unul inchis, trebuia implementata o solutie pentru ca presiunea antigelului asupra aerului din instalatie sa nu determine spargerea radiatorului sau a furtunelor. Imaginea de mai jos exemplifica in mod simplist rolul vasului: http://img8.imageshack.us/img8/4042/functionalitatetb4.jpg Continuam cu locatia vasului in compartimentul motor pentru M54 (se vede doar capacul). Pozitionarea este identica pentru restul motorizarilor, fie ele benzina sau diesel: http://img204.imageshack.us/img204/154/m54gx8.jpg Despre operatiunea de inlaturare, alta data. Cateva poze cu vasul in toata splendoarea lui (a se observa forma, e foarte importanta pentru mai departe): http://img12.imageshack.us/img12/650/16034lk5.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9372/16035aq3.jpg Dupa cum se observa, vasul are o forma oarecum trapezoidala, cu un unghi obtuz exterior pozitionat in dreptul uneia dintre gurile de acces (de fapt, e o gura de evacuare a lichidului spre motor). Disectie live (a se observa unghiul si gura de evacuare): http://img27.imageshack.us/img27/8067/disectie1hv8.th.jpg Continuam cu o poza a interiorului: http://img217.imageshack.us/img217/6724/interior1pj2.jpg Ce se observa in poza de mai sus e faptul ca peretii exteriori aferenti celor doua "camere" cu volumul cel mai mare din vas, sunt foarte subtiri (sau hai sa zicem - mult mai subtiri decat peretii restului vasului). http://img22.imageshack.us/img22/8176/interior2pq4.th.jpg Asta, coroborat cu faptul ca acesti pereti exteriori nu au nici un suport fata de centrul vasului, ca si restul "camerelor" + pozitionarea unghiului respectiv tocmai in apropierea gurii de evacuare cauzeaza un stres foarte mare asupra materialului din regiunea respectiva. Ce se intampla mai departe se observa in pozele urmatoare: http://img12.imageshack.us/img12/1632/fail1yo7.th.jpghttp://img12.imageshack.us/img12/350/fail2vn2.th.jpg Observati ca spartura a aparut chiar in locul in care vasul se subtiaza (unghiul de care mentionam anterior). Consider asta un design flaw din partea celor de la BMW. Vad totusi ca productia acestui vas (# 17137787039) a incetat in 06/2007, fiind inlocuit de un alt cod (# 17117573781) - sper ca e unul cu peretii exteriori mai grosi sau care are suport interior si pentru cele 2 "camere". <_< tags: BMW, E46, expansion tank, failure, cooling system, coolant
    1 point
  3. mai bine o lasi 2-3 min sa mearga la relanti apoi mergi usor cu ea, se va incalzi mai repede decat turata pe loc si nu consumi nici gazul degeaba
    1 point
  4. Ca sa te lamuresti pot sa-ti pun eu un filmulet cum face un 545i cu Potenza noi de 2 saptamani la 8-11 grade si un pic ud pe jos. Se aprinde DTC-ul in linie dreapta pe la 80-90. Daca a scazut "carnita" sub 3-4 mm faci balet in fiecare sens giratoriu. Sau s-o ciupesti un pic pe o iesire de autostrada pe la 120 vezi ca pleaca spatele vreun metru si te lecuiesti de facut economie la gume. Plus posetele in cap pe care ti le iei dupa de la pasagera. Chiar daca gasesti SH super bune, in loc sa cumperi noi la 10-12 mii de km , iei de 2 ori sh si mare smecherie n-ai facut, tot pe acolo ajungi. Nu mai zic daca au vreun defect si se intampla ceva cand ii "demonstrezi" blondei din dreapta ca merge cu 280 km/h. Omul de unde cumpar eu cauciucuri are si SH. Mi-a aratat Sport Contact 3 cu tepi pe ele, folosite pentru probe pe banda de testare in fabrica (deci nici macar nu au fost puse pe vreo masina) si mi-a zis ca a avut surprize cu cateva bucati pentru ca era deteriorata ranforsarea in interior si faceau ca dracu la viteza mare. P.S. Cauciucurile sunt consumabile, e ca si cum ai zice :"nu mai schimb uleiul ca oricum se înegrește" @increatul +1 . Care e neamtul ala bolnav la cap sa dea jos de pe masina gume de 350-400 euro bucata daca inca mai merg si trec inspectia tehnica.
    1 point
  5. Din experienta mea iti zic ca nemtii nu le schimba degeaba, oricat de bune ar fi anvelopele. Sunt cazuri cand sunt deformate, sau au comportament ciudat la viteze mari etc. Cel mai bine e sa cumperi din DE, anvelope la oferta, ori la final de sezon, ori cu dotul mai vechi dar care nu s-au vandut din diferite motive.
    1 point
  6. +1 p.s. citat din "pitzipoanca de mall": "naspa...telefon de 500 de euro si credit 0...naspa"
    1 point
  7. Din punctul meu de vedere problema sta in felul urmator : este o defectiune majora , de neconceput pt. Uzina de Motoare din Bayern , proiectare defectuasa care prin inlocuirea pieselor nu inlatura problema ,o amana pana la un nou ciclu; eu , personal am avut 2 episoade negre cu MHS , primul cand am luat masina "premium selection " la 29000km cu revizia facuta la ei , dar fara sa-i schimbe decat f.polen si anul trecut cand m-au chemat sa-mi schimbe injectoarele {aparea actiune pe seria mea de sasiu }si care le-au schimbat dar nu au pus bine un retur de motorina si picura , un surub de la carcasa f.aer in aer{ cei care au desfacut stiu despre ce este vorba }si un manunchi de fire care vin in spatele motorului era pozitionat gresit. In concluzie , pe mine nu ma sperie costul unei astfel de reparatii , ci faptul ca sunt sigur ca la complexitatea lucrarii vor aparea o multime de vicii, pe care nu le poti vedea si indrepta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.