DSF - degeaba te bati tu cu pumnul in piept ca tu ai dreptate si restul abereaza, eu te cred ca scoti consumul ala la traficul din Olanda si limitele de viteza de acolo, te-ai pus pe a 2a banda si mergi in coloana cu restul cu 120km/h sau mai incet dimineata si dupa-amiaza(ma enerva la maxim la 16-17 sa ies din Amsterdam catre Utrecht), iar in Amsterdam de exemplu e aglomerat insa se merge in acelasi ritm de viteza, adica incet, nu se accelereaza intre semafoare ca mai apoi sa se opreasca brusc la urmatorul, cum se cam circula la noi, am stat o vreme pe acolo si stiu cum este, cam la fel este si aici doar ca limitele sunt mai mari si mai multi bizoni in trafic, dar totusi in RO unde nu ai autostrazi si trebuie sa faci mereu depasiri, sau poti sa stai in fundul unui tir tot drumul, situatia este un pic mai nuantata, de unde si consumurile care poate sunt uneori exagerate, nu neaparat intentionat ci poate doar calculate pe distante mai mici, dar nu atat de mult. Oricum in final consumul depinde foarte mult de starea masinii, de drumurile parcurse si bineinteles de sofer de unde si discutia interminabila pe subiectul asta.