Sa nu fie cu suparare, dar asa e tot romanul, toti vrem masini ieftine, super intretinute, super optionate si la bani putini. Nu este de mirare ca cei care au stiut sa profite de acest lucru au profitat - bisnitarii de masini, care au prosperat si care s-au imbogatit subit. Asta se cere pe piata, asta au oferit. Masini de lux, cu dotari de lux, cu "km reali"(zeci de mii dati inapoi),reparate de mantuiala cu piese sh pe la nu stiu ce garaj de cartier din spatele blocului, vopsite si polish-ate, cu silicon de 2 degete pe bord, coafate si aranjate ca pt targ, legate cu sarma pe sub ele( cum citeam pe forum in postul unui coleg) si la preturi mult mai mici decat oferta pietei, lucru normal, pentru ca si ei la randul lor le-au achizitionat la preturi de nimic. Ideea este urmatoarea (cel putin eu asa o gandesc ) : decat sa cumpar un astfel de BMW din targ cu 6000 de E si 120.000 km "reali", care sa-mi creeze "surprize" si in care sa mai investesc 2-3.000 E, prefer sa-mi cumpar o masina de la un propietar care a avut grija de ea, care a intretinut-o, care i-a facut service-ul la timp si sa platesc pe ea un pret corect, sa platesc in plus 1000, 1500 E, dar sa fie o masina pe care sa ma pot baza si de care sa nu-mi fie teama ca ma va lasa in drum. Sa fie si inmatriculat la banii astia ?