Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/12 in all areas

  1. Potzi sa pui may moooolt ulei, pana la linia de sus, nu afekteaza cu nimik motorul. Bafta shi noroc!
    1 point
  2. adica are curent in permanenta pe contactul respectiv (+)
    1 point
  3. Posibil cel de pe E30 sa traga mai bine pt ca e mai usoara caroseria de urs,asa cum M40 pe pisica trage mai bine ca m40 de pe seria 5 care s-a produs doar 1 an sau 2.Acum depinde foarte mult si cum intretii un motor.
    1 point
  4. Evident, consdusul ecologic este acesta:
    1 point
  5. In romania in loc sa frece cu carpa dau cu un cutit (sau coada de la cleste) si zgaraie vopseaua. Corect ar fi sa frece cu o carpa. Dar cand sunt 3-4 masini la coada sa-l vad eu pe ala care ii da peste mana. Daca contragreutatea este de calitate, nici nu strica buza nici nu corodeaza. Probleme apar doar daca plumbul este de proasta calitate si/sau urechea aia de prindere nu are forma buna si "taie"" janta cand o bate.
    1 point
  6. Nu sunt bolnav amigo..check VIN.
    1 point
  7. schimbat la 2000 la motor pe benzina nu stiu daca e chiar normal... pentru ca dupa schimb mai cazi 1000 de ture si iesi din zone de cuplu maxim (care oricum la benzina e pe la 3000-4000 ture), deci motorul trebuie sa consume mai mult ca sa mareasca viteza masinii...
    1 point
  8. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se simte noul propietar acum... sa te bati cu pumnul in piept ca ai masina tzipla si dupa sa aflii ca a fost inundata.
    1 point
  9. 1 point
  10. Sa nu fie cu suparare, dar asa e tot romanul, toti vrem masini ieftine, super intretinute, super optionate si la bani putini. Nu este de mirare ca cei care au stiut sa profite de acest lucru au profitat - bisnitarii de masini, care au prosperat si care s-au imbogatit subit. Asta se cere pe piata, asta au oferit. Masini de lux, cu dotari de lux, cu "km reali"(zeci de mii dati inapoi),reparate de mantuiala cu piese sh pe la nu stiu ce garaj de cartier din spatele blocului, vopsite si polish-ate, cu silicon de 2 degete pe bord, coafate si aranjate ca pt targ, legate cu sarma pe sub ele( cum citeam pe forum in postul unui coleg) si la preturi mult mai mici decat oferta pietei, lucru normal, pentru ca si ei la randul lor le-au achizitionat la preturi de nimic. Ideea este urmatoarea (cel putin eu asa o gandesc ) : decat sa cumpar un astfel de BMW din targ cu 6000 de E si 120.000 km "reali", care sa-mi creeze "surprize" si in care sa mai investesc 2-3.000 E, prefer sa-mi cumpar o masina de la un propietar care a avut grija de ea, care a intretinut-o, care i-a facut service-ul la timp si sa platesc pe ea un pret corect, sa platesc in plus 1000, 1500 E, dar sa fie o masina pe care sa ma pot baza si de care sa nu-mi fie teama ca ma va lasa in drum. Sa fie si inmatriculat la banii astia ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.