Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/12 in all areas

  1. salutare, am facut revizia la masina mea si desi nu stau prea bine cu timpul am zis sa imi "rapesc" putin sa fac un DIY poate ajuta pe cineva. sper sa nu fi omis ceva. daca va este de ajutor, lasati aici un feedback ca sa am si eu satisfactia asta ) astept pareri/sugestii despre ce ar trebui modificat Revizie BMW E60 LCI 520D N47.ppt
    1 point
  2. Nu a aparut nimic , astea sunt niste poze la misto. X4 e in stadiul de proiect.
    1 point
  3. Exact. Hai sa-i bat si eu, daca tot sunt aici. Cum nu-mi plac de nicio culoare SUV-urile, nu-mi place nici mini X6-le asta. Na, am zis-o.
    1 point
  4. Eu nu cred....pai ce te faci -sau unde mai este ecologic- daca acei cai au mancat prea mult si s-au stricat la stomac? :ike:
    1 point
  5. Imi place mult masina, in special apreciez ca e foarte dotata. Culoarea, jantele nu sunt neaparat pe gustul meu, dar decapotarea compenseaza tot Ar merge un volan M, nu e o cheltuiala f mare. Merita! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  6. Gresit. Cam de 3 ori mai frumos decat un coupe ... si poti sa-l faci cabrio fara flex...
    1 point
  7. Imi place modelul asta al tau Cum e cu Hardtop?
    1 point
  8. Frumoasa masina, imi place mult, sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara nici un fel de probleme.
    1 point
  9. Eu sincer, inteleg ce vrea sa spuna Motanul. Asta doar in cazul in care mare parte din observatiile lui cu raspunsul la turatii mici este legat de exploatarea in oras. 320d-ul cu M47N, 150cp, sa fim seriosi nu are ce cauta pe pista sau astfel de comparatii, asa ca vorbim aici de exploatare urbana vs extraurbana. Eu am observat cateva lucruri. Mare parte din BMW-uri sant gandite preponderent pentru extra-urban. Am 2 E46-uri(318d si 318i) si am avut un E39(525d)si nu m-am topit niciodata dupa felul in care se comporta in oras. Si aduc aici in discutie argumetele Motanului. Raspunsul la turatii mai joase este mai slab decat la motoarele VAG de aceeasi generatie si cmc. Insa la turatii ridicate trage mai bine, cel putin din punctul meu de vedere. De aici eu concluzionez ca VAG s-au concentrat mai mult pe comportamentul urban, unde ai nevoie de reactivitate la turatii mici, in timp ce BMW a mers pe cartea extraurbanului. Am si observat de multe ori cum la Passat-uri, la plecarea de la semafor, imediat se aude turbina. Nici nu pleaca bine de pe loc, ca turbina suiera. In schimb la BMW, intra mai tarziu. In acelasi mod imi explic si ambreiajul BMW. Mi se pare total neadegvat orasului. Are o cursa lunga, si portiunea in care "musca" este de asemenea destul de intinsa. Am mers cu Yarisuri, Accenturi, Aurisuri, Golfuri, etc...si mi se pare cursa ambreiajului mult mai scurta si mai placuta la condusul urban. De asemnea la Yarisul lui taicamiu, abia ridic piciorul dupa abreiaj de la podea, abia apuc sa pisc acceleratia ca abreiajul este total conectat. Musca foarte repede, mai pe scurt spus. Pe cand la 318d are o cursa mult mai lunga in care face acelasi lucru. Si nu...ambreiajul nu este uzat . Desfacut, verificat...este abia la maxim 1/4(aprox) uzat. Eu unul asa imi explic diferentele care se tot dezbat mai sus. BMW-ul de 2 este mai adegvat condusului pe afara in timp ce 1.9 tdi-ul de la VAG are un raspuns mai bun la turatii mici cu scopul de a fi mai util in mediu urban. My 2 cents!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.