Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/12 in all areas

  1. Dai la 140km/h intr-un cap de pod, cu 6 oameni in masina, si de vina e copacul?! Masina aia e facuta pachet, nu stiu cum vi se pare voua ca arata bine... Au murit oameni in masini care aratau mult mai bine ca aia (nu ca ar mai conta cum arata pe dinafara masina, la ce forte sunt exercitate intr-un astfel de accident asupra celor din masina)
    2 points
  2. interior bej, ca si cand ar fi cel original.
    1 point
  3. Poti sa il anulezi daca urmaresti linkurile urmatoare.EWS Delete http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=536505
    1 point
  4. Pentru drumurile proaste exista trepte inferioare de viteza.....deci ramane doar inconstienta
    1 point
  5. Nu poti sa iei de la reprezentanta alt chip?
    1 point
  6. GEme si eu am Bateria ei din 2004 .. m-a lasat alternatorul(190.000km) pana sa moara bateria =)) bartro2 , cam greu ..mai bine porneste dieselul fara bujii
    1 point
  7. Daca si dupa vizionarea filmuletelor de mai sus (cu ulei la congelator) mai exista inca persoane care folosesc 10w40 eu nu mai am ce sa spun.
    1 point
  8. multumim.are grija toata lumea de ea, crede-ma!!!o firma intreaga ....la toti ne e draga !!!binenteles....cu rezerva ca unii nu stiu ce reprezinta!!!ce fel de BMW , este si cate exemplare au fost realizate.
    1 point
  9. cu 6 in masina, cred ca i-a dat in dusmanie ca sa ajunga la 140... Oricum, nivelul de miserupism este fenomenal, am tot avut drumuri si prin tara si prin oras, acum de cand a dat zapada etc. si am ajuns la concluzia ca ori eu sunt fraier, ori majoritatea soferilor sunt smecheri. Nici o treaba prietene, depasiri pe curbe fara vizibilitate, manevre demne de cascadoriile din Batman, taiat fata fara nici un stres si asa mai departe... plm, oi avea eu vreo problema ca merg prudent pe vreme de genul asta :twitch:
    1 point
  10. e normal, pentru ca le cunosti dinainte si sti diferenta asta, dar daca te urc in alte 2 masini cu care mergi prima data nu o sa iti poti da seama care din ele e mai rapida cu 1 secunda, eu asta sustin si nu despic deloc firul in 14, tu faci asta raportandu-te la un caz particular cunoscut tie si apoi generalizand. Evident poate una din ele iti va da senzatia ca e mai rapida dar la fel de bine pe cronometru situatia poate fi inversa, senzatia pe care ti-o da un 3.0d te-ar putea face sa crezi ca e mai rapid ca un 3.0i, dar in realitate nu e asa. Deci nu ai cum sa iti dai seama de secunda aia doar din senzatille pe care ti le da masina pentru ca pot fi doar aparente.
    1 point
  11. Diferentele sunt foarte mari! 0-100 este doar o picatura intr-un pahar cu apa de caracteristici... Eu am condus ambele modele! Este o prostie ca dintr-o multitudine de caracteristici sa alegi doar una singura cea mai apropiata de 318 si dupa aceea sa strigi ca nu vezi diferente. Este clar ca din postura ta de posesor (intentionat sau nu) esti subiectiv. 320 sta mai bine la elasticitate, motorul suna altfel cand urca peste 4.000 RPM... este ca si cum a fost conceput sa lucreze acolo, pe cand la 318 se simte ca si cum fortezi nota (nu mai vorbesc de sunet, care este de Cielo turat). Deasemenea, pe autostrada, in depasiri urca mult mai repede pana la 200 (spre exemplu la un sprint de la 120 la 200, diferenta dintre cele 2 va fi cel putin un TIR). Nu in ultimul rand ar trebui sa vorbim despre fiabilitate, motorul este unul mult mai echilibrat, mult mai fiabil si care ofera mai multe satisfactii in termenii placerii de a conduce! pai daca nu faci diferenta intre 13 si 12 nu prea vad cum ai putea sa faci intre 6 si 7, dupa parerea mea va face dieferenta intre 13 si 6 dar nu intre 6 si 7, cum cuantifici tu secunda aia fara cronometru? Asta inseamna ca nu ai condus multe masini puternice. Sau pur si simplu multe masini... E foarte mult de explicat... insa daca vei cauta si te vei documenta vei vedea ca daca pentru a scadea de la 13 secunde la 12 secunde este nevoie doar de 5-10 cai in plus in unele situatii iar in alte situatii cu aceasi putere unele masini obtin 13 iar altele 12, lucrurile se schimba DRAMATIC la sub 8 secunde. Pentru "a da jos" o secunda este nevoie de 50-100 CP (dupa caz) de la 7 S la 6S. Si DA, diferentele se SIMT foarte mult... o secunda este intre 325 si 330. Cand te-ai suit intr-un 330 din primele secunde iti dai seama de diferenta mare! Dar intre un 316 si 318 tot te intrebi... in care dintre ele esti! Extrapoland, diferentele la sub 6 secunde pot ajunge la SUTE DE CAI pentru doar o secunda!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.