Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/12/12 in all areas
-
Dupa ce o faci sa "sune bine" sa ne impartasesti si noua niste impresii. Gen cum se uita baietii la tine la semafor, daca se vede invidia pe fata lor, cum se comporta duJmanii,daca ai crescut in ochii copiilor din fata blocului care intorc capul dupa masina, ce injuraturi noi mai au babele, etc. Te rugam, chiar suntem curiosi.2 points
-
Teoria asta tine f mult si de sofer, in primul rand ca la modelele mai noi se pot dezactiva sistemele de siguranta, deci nu pot fi considerate un impediment. In al doilea rand, pe vreme uscata, un sofer bun pe circuit (deci la viteze mari) va manui un e36 m3, la fel ca pe un e92 m3.1 point
-
Sunt farurile de la sesarul nou, sau tu te asteptai sa apara M6'le cu faruri de Z4 ??! Inseamna ca nu iti place niciun M ON: Absolut superb !1 point
-
Hai nu va mai vaitati....ca BMW tot BMW a ramas. O sa vedeti ca peste 5-6 ani la fel o sa ziceti si de E60, ca ce masina rezistenta, ce misto si etc . Oricum prin numele sau BMW va ramane una dintre cele mai dorite masini pt barbti...si mai ales pt femei1 point
-
Ăncerc sĂŁ ĂŽmi dau seama dacĂŁ eu am simĂžit aÂşa diferenĂže mari intre generaĂžii, dpdv al senzaĂžiei la volan, dacĂŁ la asta te refereai când ai pornit topicul. Primul bmw pe care l-am avut a fost un e12 525 din '79. 2500 cc, 6 ĂŽn linie, 150 cp, cutie automata cu 3 trepte. Ăntr-adevĂŁr, maÂşina aia pĂŁrea, se simĂžea Âşi suna ca un tanc. Nu avea absolut niciun sistem de siguranÞã, ĂŽn afarĂŁ de centuri. Ăn schimb avea frâne pe disc faĂža-spate, servofrânĂŁ Âşi oglinzi reglabile electric. Va zic sincer ca ĂŽmi era frica de maÂşina aia. Sincer. Aveam parcĂŁ un fel de respect pentru ea Âşi tot timpul o conduceam cu gândul ca la cea mai mica bruscare a comenzilor ĂŽmi va aratĂŁ ea mie. Feelingul pe care ĂŽl aveam dupĂŁ aceea, dupĂŁ ce ne-am ĂŽmprietenit, de a accelera ĂŽntr-a doua pânĂŁ aproape la 110 pe orĂŁ este ceva ce la alte maÂşini nu am mai ĂŽntâlnit. A urmat o noua erĂŁ, ĂŽn care am ajuns pânĂŁ la un e39, 525d, 163 cp, destul de dotatĂŁ. Este clar ca mĂŁ simĂžeam mult mai ĂŽn siguranÞã. Dsc, servo de amândouĂŁ, asistenta la frânare, senzori la senzori, etc. Dar trebuie sĂŁ recunosc, senzaĂžia la volanul acesteia era mult mai fadĂŁ. Sincer. E12-le mi-a plĂŁcut IMENS de mult. Era legĂŁtura aia nemijlocitĂŁ om-maÂşinĂŁ. De aici Âşi reticenĂža cu care o conduceam la ĂŽnceput, chiar dupĂŁ ce am luat-o. Era clar cĂŁ nu ĂŽmi va ierta nimic Âşi cĂŁ dacĂŁ eu nu-s ĂŽn stare s-o Ăžin pe drum, nimic nu va face asta ĂŽn locul meu. Poate sunĂŁ stupid, dar mi-a pĂŁrut foarte rĂŁu când am vândut-o Âşi, trebuie sĂŁ recunosc, mult mai rĂŁu ca Âşi dupĂŁ e39. Din câte maÂşini am condus dupĂŁ acel e12, ĂŽn niciuna nu m-am mai simĂžit la fel, cu niciuna nu am mai avut acea legĂŁtura. Scuze dacĂŁ am luat-o puĂžin pe ulei, dar am considerat ca ceea ce am de spus are legĂŁtura atât cu topicul, cât Âşi cu pasiunea de care au menĂžionat alĂžii ĂŽnaintea mea. O seara plĂŁcutĂŁ la toatĂŁ lumea. Pax vobiscum.1 point
-
pai io crede ca ar fii ca este mai bine sa scoate de tot ca deci nu are ce s-a face ca sa strice decat ca este mai nasol asa si zice lumea ca unde nu e mai bine s-a nu este ca face zgomot da de cemi pasa mi-e ca da cai la motor si fuge m-ai tare.1 point
-
Face de toate Va dati seama ca n-am cautat carcota cu el,nu-mi arde de asta,pana la urma omul cere acum cine i o da treaba lui.Ce sa facem,ne certem la telefon precum femeile :rolleye Robert daca poti lasam mi contact,unde te pot gasi.1 point
-
Trist este ca 80% din cei ce au masini noi, o fac doar pentru a epata. Ceea ce nu duce deloc la pasiune. E exact cum a spus Matt LeBlanc in ultimul episod din TopGear, ''daca esti pasionat, iti iei si-ti modifici masina, nu ai vrea ca un ''neavizat'' sa conduca exact ceea ce conduci tu doar fiindca are bani, nu e corect'' De aia in America se mai cumpara cate un m3, m6 dar mai fac vizite si la g-power si la alti tuneri, din pura pasiune, nu ca are cineva nevoie de asta. Cam asta e definitia pasiunii, nu e deloc pasiune daca ai bani sa-ti iei un e92...1 point
-
Asta face diferenta intre consumatori si pasionati, tu esti doar consumator, la fel si WLF...Sa nu confundam pasiunea cu a fi in pas cu evolutia tehnologiei. Traim alte vremuri, vremuri de consum , e greu sa compari. Vreau si modelul dar vreau si unul de acum 30 de ani, cu aceiasi apreciere si placere le-as conduce pe amandoua si cred ca in fiecare dimineata as pierde 10 min in garaj cu mana-n barba, incercand sa ma decid cu care sa merg. Nu-mi place E60 si E90, au fost copiii nedoriti1 point
-
Chestia cu masinile noi e ca , pentru fiecare interventie este necesara interventia servisului BMW, ceea ce mie nu-mi convine. Dc sa platesc exemplu : manopera cateva ore pentru 1 bec pe care pot sa al schimb eu insumi. Sau dc sa nu pot verifica nivelul uleiului prin metoda traditionala verificat nivelul jojei, completat sau nu , dc sa las un senzor ( care poate periclita oricand motorul) sa decida ce e mai bine pentru masina. Si sunt "n" exemple de operatiuni pe care masinile precum e46, e39, e90,e53, se pot efectua si in afara unui service autorizat BMW. Un alt exemplu din lumea curselor si nu numai , EVO 9 vs EVO X, turbina pozitionata in fata motorului fix sub galeria de evacuare. evo X turbina situata in spatele motorului , lucru ce denota ca pentru fiecare interventie trebuie demontata jumatate de masina si incasat ore de manopera in consecinta mai multe. Nu zic ca o masina noua nu este ceva misto, e chiar ideal, si nici nu sustin vreo epava de acum 10 ani , dar poate unele lucruri ar trebui lasate asa cum au fost multi zeci de ani.1 point
-
sau chiar 2, desi eu recomand eliminarea completa.. nu numai ca iti da minim 10 cai in plus vara si 7 iarna, insa si sunetul va fi pe masura Mai interesant cred ca e, dupa ce elimini sitele din toba, sa bagi in toba o mana de piulite sau cuie... o sa sune exact ca Pagani Zonda R.1 point
-
Gelule, am pus poze de cand a aparut seria1 cu indicarea locurilor care arata carpeala respectiva si spuneam tot atunci ca probabil o sa fie la fel si la seria3. Si uite ca a fost. Pentru cine are placere sa deschida capota la un bmw sa priveasca ce-i acolo, acum s-a cam transformat in horror la multe aspecte. Tonul l-a dat X1 care e facut din e90. Acolo la fel se pot vedea pur si simplu cum cu niste table s-a facut legatura intre aripa interioara de la e90 si aripa exterioara a x1. O tiganeala tipic romaneasca, o improvizatie ca sa nu se mai chinuie baietii sa faca alte matrite, alte proiecte, alte teste, alte alea... Tinand cont de banii care-i cer pe un BMW, nu pot sa spun decat rusine BMW din punctul asta de vedere. Asa ceva nu se face la o asemenea marca. Prima masina care am vazut-o cu asemenea porcarii a fost Mitsubishi Lancer... in fine... aia chiar e o coaja de masina.1 point
-
Vand centrala comanda sistem hands-free original bmw de pe un e46 facelift 2004. se vinde complet inclusiv suportul de prindere pe caroserie si mufele aferente(fara cablaj prin masina).Pentru completarea sistemului mai este nevoie doar de microfon, antena bluetooth,si buton de activare.fiecare in jur de 15-20 euro. Pret unitate comanda bluetooth: 170 euro.1 point
-
Pai in clasa sa chiar n-are concurenta. Ma refer la A6 si E-klasse din aceasi ani de productie. Drept dovada numarul imens de unitati vandute de-a lungul anilor. Plus ca pe un forum BMW, ce ai fi vrut sa se spuna? :blink:1 point
-
Mai am si alte scheme [" Electrical troubleshooting manual 5 Series - E34 (518i, 520i, 525td, 525tds, incl. touring) Schematics Model year 1994"] care contin si configuratiile mufelor si a soclurilor dar este un PDF de 20 Mb si nu am reusit sa-l atasez , dar daca e util , putem gasi un mod de a-l oferi celor interesati .1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00