Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/12 in all areas

  1. la nemti sunt si masini vechi pe strada, e adevarat, dar nu sunt cazute cum sunt la noi avand aceeasi varsta. aici saracia/ lipsa de intretinere adecvata si drumurile/ praful pun pe butuci intr-un an o masina de 10 ani vechime. acolo mai merge inca 10. cu snobismul, nu trebuie sa fim criticati prea aspru, e reflexul de copil sarac, n-am avut de nici unele, cand avem ocazia tindem sa facem exces. asa e la toti astia ca noi, scapati de comunism. sigur ca e de prost gust dar asta e.
    2 points
  2. Orice BMW bine intretinut, indiferent de epoca, atrage priviri. Asta e parerea mea. Va dezbateti degeaba. Fiecare generatie a avut farmecul ei.
    2 points
  3. toata lumea isi doreste un 4x4 in momentele astea
    1 point
  4. hmmm.. tu cand iti alegi masina o faci dupa timpii pe circuit? spuneai intr-un post de pe alt topic ca te plictisesti de x6 dupa 3-400 km, sper sa nu te confund, totusi crezi ca intr-un seria 1 e mai fun decat intr-un m3 e30? respect gusturile, dar hai sa nu comparam un m3 cu o banala serie unu diesel..
    1 point
  5. asta e o vorba de duh de genul "masina si femeia nu se dau".......sau cand se indoapa cu mici si bere la pet romanii "cand ne-o fi mai rau sa ne fie ca acum"....sa fim seriosi, si in DE sunt masini ingrijite si sunt si masini manarite....si nu ar avea nici ei nemtii toti grija de ele asa mult daca nu ar avea legi si reguli stricte (gen TUV)...in plus au infrastructura buna, combustibili buni, service-uri mai competente si responsabile, mediu mai putin poluat, etc.....dar cred ca suntem deja off-topic. E total adevarat ca masinile mai vechi erau mai fun, si la fel de adevarat este ca decalajul tehnologic al BMW (si altele....dar nu imi ies din cap BMW din 78-79 cu ac, abs, servo, trapa electrica) era mai mare fata de alti producatori si marci-de aici o aura de exclusivitate, absenta sistemelor de asistare a conducerii (DSC, ASC) impuneau mai mult respect cand te suiai la volan, exotismul acestei marci (fata de parcul auto de acum 20 de ani), supradimensionarea folosita in proiectare a subansamblelor acum 20-25 de ani......insa daca ignoram progresele tehnologice ce insotesc modelele noi......siguranta, confort, consum redus, emisii reduse, performante nu suntem realisti si doar retrograzi. Pana la urma si autovehiculele evolueaza in directia in care doreste societatea actuala....si daca cineva isi doreste in 2012 senzatii ca in E30 in 1985 isi poate customiza masina sa obtina aceleasi senzatii (doar ca implica costuri suplimentare pe care putini si le pot permite).
    1 point
  6. tu esti in lumea ta si nu intelegi sensul discutiei, mai si postezi zeflemitor, cu tenta de flame... Era vorba de masini cu putere similara. Ar fi fost de tot rahatul ca in 30 de ani sa nu fi evoluat motorizarile la bmw.
    1 point
  7. dap dovada irefutabila e30 325i e mai rapid ca un e92 320i(nasol pentru cei cu e92 , au dat o caciula de bani pe masina ) totusi de ce nu-l comparam cu 325i e92?
    1 point
  8. Lasa-i roco sa vorbeasca, ca tot la bani se ajunge. Si daca mai vad pe cineva ca zice ca in germania nu-s masini vechi pe strada, ii dau cu ceva prin monitor Fara cea mai mica minciuna, in germania cel putin, vezi masini vechi cate vrei pe strada, golf 1,2, opel astra, e36 tot ce vrei. Ce dracu, doar nu eram orb, pot sa afirm ca parcul lor are cel putin aceeasi vechime ca al nostru. LE: Si va zic si de ce, nu ca nu au bani, dar nu pun pret atat de mare pe masini, nu sunt snobi ca noi, masina e un obiect necesar de uz zilnic si prefera sa-si bage banii intr-o calatorie sau altceva mai de valoare, nu in fiare.
    1 point
  9. Denaturam discutia. Ia un e30 de 170cp, si ia un e92 de 170cp, ambele in stare perfecta. Pai il mananca ursul, pe curbe, pe linie dreapta, peste tot. Raportul cp/tona, tine de fizica, oricat de pline de electronica si tehnica sunt masinile acum. Revenind la ideea daca masinile noi mai sunt bmw, sigur ca sunt, e alt trend acum, insa bmw e tot bmw, mai ales 1m Legat de faza ca numai cei fara bani conduc masini vechi, e adevarat dar partial. La venitul actual, mi-as putea permite un e60, e90 dotate in maxim un an,insa pur si simplu sunt multumit de ce am acum (chiar daca inca nu e pe strazi) si alte sunt prioritatile, nu depind de mama sau de tata. Posibil sa fiu eu mai retardat dar in cazul meu, asta e realitatea.
    1 point
  10. Cred ca un m3 E30 in stare perfecta atrage mai multe priviri decat ti-ai imagina.
    1 point
  11. aha banuiesc ca M3 E30 e ceva diferit nu? una peste alta frumusetea sta in ochiul privitorului,clar ca nu faci impresie cu un E30 orice neam ar fi el,asa cu un E90 E60 poti sa arati vecinilor ce tare esti :)La fel de logic ca E30 nu e masina de zi cu zi,sau ma rog nu in Romania unde exemplarele bine intretinute le numeri pe degete. Ca si feeling la fel de normal ca nu mai seamana una cu alta,piata auto a evoluat si BMW s-a reorientat din unele puncte de vedere: -motoare dizel mai performante decat benzina -motoare benzina turbo -suspensii ceva mai confortabile. Ca si feeling din ce am mers eu: cu E30 323i fara servo simteam altfel drumul versus E46 325ti curent,nu e o diferenta enorma dar oricum diferenta exista.Din punct de vedere al sigurantei clar tot ce e nou e mai sigur unde un E30 nu te ierta deloc si nu odata m-am trezit de-a latul cu el un E46 ramane pe sosea linistit cu ajutorul electronicii.Oricum din cei care scriu aici putini au condus modele mai vechi .
    1 point
  12. Mai fratilor, mai lasati-l naibii de LSD, mor cand va aud, de parca fara autoblocant/LSD (cum vreti voi sa ii spuneti) nu se mai poate merge. Am circulat pe zapezile astea fara vreun sistem inafara de ABS fara absolut nici un fel de problema, merg zilnic in Bucuresti, nu am ramas o data intepenit si cauciucurile sunt de iarna dar destul de uzate. Totul tine si de sofer, parca toti ati facut scoala de soferi pe o masina cu 5 sisteme de control... Daca te inveti cu ea si esti putin atent ca daca o accelerezi mai tare decat trebuie sa o lasi din acceleratie nu este nici o problema, nu am derapat deloc fara sa vreau eu sa o dau de spate. Nu vreau sa credeti ca ma dau vreun mare sofer, este prima iarna cu tractiune spate si eram cam timorat de povestile auzite, dar usor usor am invatat masina si este super. Referitor la vechi vs nou, e normal ca daca mi-as permite as merge catre un model mai nou, insa nici cu acesta nu ma simt in trafic inferior unui E46, uneori o masina mai veche dar pusa la pct si ingrijita poate starni mai multa admiratie din partea unui cunoscator al fenomenului auto, nu vorbim de "fetite", care au ochiul format catre cea mai scumpa. Multi spun ca feelingul nu este acelasi, nu am condus un model cu drive-by-wire cum sunt cele noi, dar mie unul nu imi inspira incredere ideea ca un calculator stabileste daca face ce si cum doresc eu. Pur si simplu nu cred ca se simte la fel, automat este un alt raport de demultiplicare al directie in functie de viteza si de setarea generala a masinii. Stiu ca asta inseamna evolutie, dar cateodata si prea multa electronica strica.
    1 point
  13. daca e asa cum zici,ai facut o greseala uriasa ca i-ai spus ca te mai gandesti
    1 point
  14. asa e la noi , mentalitatea asta sa ai masina cat mai noua, in afara sint multe masini de 15 ani.
    1 point
  15. De dragul discutiei iti pot arata cateva exemplare de e30 M3 care sar binisor de 40000 de euro...cauta sa vezi ce si cat inseamna E30 M3 EVO...nici astea nu sunt de colectie??
    1 point
  16. Sunt deacord cu tine...accelereaza mai repede...franeaza mai repede....poate ia curbele mai rapid .....dar cu siguranta in e30 te vei simti altfel ....eu unul prefer sa fac plimbari in wk cu ursul pentru ca ma simt foarte bine in el...cine stie...sunt defect si prefer ceva clasic in locul electronicii actuale Am avut ocazia sa fac cateva plimbari cu un M3 E92 Ac Schnitzer cu motor de 500 de cai si toate modificarile din pachet.....o masina extraordinara.....insa desi masina este mai rapida si superioara unui M3 E46 mie unuia mi-a placut mai mult si m-am simtit mai bine si mai "legat" cumva de E46!!!......ma repet...poate sunt defect In vara am facut un drum mai lung cu masina unui prieten bun...un 730d 2010....o masina deosebita...cu puntea spate directionala...cu toate nebuniile posibile si imposibile in ea....si totusi mi-a placut mai mult sa merg cu un E38 740i din 1997....masina ma facea sa zambesc in continuu....oare de ce?? Eu cred ca pana la urma e chestie de gust si in principal de bani.....sau doar de bani...!!!
    1 point
  17. bai voi astia destepti cu sfaturile voastre de achizitionare masini, daca e sa ma gandesc sa-mi vand masina maine, nu o cumpara nimeni datorita unora ca voi. de ce? 1. chederele le-am dat jos sa le spal si sa le ung cu toate alifiile sa nu ma mai frece scartaitul ala insuportabil la cap de la geamuri. unul care ia de buna sfatul vostru zice ca am dat-o peste cap si am revopsit-o, ca ies chederele prea usor. 2. aparatoarea de noroi din stanga ii crapata de la o groapa luata in patria romana. asta la voi inseamna ca i-am dat un sut in fund la unu? 3. volanul e uzat in partea de sus, ca nu merg ca o tzatza cu doua maini pe volan si cu scaunul dat la maxim in fatza si cu capul mai ca nu sparg parbrizul ci merg cu o mana si fac manevre de intoarcere cu podul palmei si normal ca se mananca pielea aia de la atata frecat si de la sarea de pe mana. daca mi-am pus husa pe volan am pus-o sa nu se manance de tot nu ca vreau sa ascund "secretul din spatele husei". 4. masina are 8 ani si 170.000 km ca mai mult a stat in garaj si n-a vazut soarele vara sa ajunga tabla la 60grade si iarna sa-i crape chederele la -20grade. dar pentru voi, i-am dat kilometrajul inapoi si i-am facut polish sau mai rau, am revopsit-o. Da, sunt de acord cu verificatul lonjeroanelor; linia capotei; diferente de culoare si lac, crapaturi de la chit; verificatul in mers, pe hartoape, ABS, ESP, telescoape, bucse; turbina; schimbatorul de viteze daca tremura, daca se tureaza fara sa ia demaraj; referitor la km, o baba se vede pe dinafara cati ani are. nu poti zice ca o baba de 100ani are de50ani becurile in bord sa nu fie masluite, in special cel de airbag uita-te in sptele volanului sa vezi daca mai are airbag etc etc
    1 point
  18. hahahha nu sunt suparat pe nimeni, nici pe chuck norris(alex wly). cam deviem de la subiectul postului sper ca nu o sa ne certe vreun operator/moderator al forumului. faza sta in felul urmator, eu mi-am spus parerea despre masina, am zis ce era de rau in legatura cu ea, nu ca nu ar merita sa o cumpere avand in vedere ca el are una mai veche, asa in felul asta avanseaza si el(cel care a creat postul) de la ceva mai vechi la ceva mai nou. ok! imi spun parerea, apare CHUCK NORRIS si spune ca am facut eu o afirmatie nefondata. ok! este doar parerea mea ok? eu i-am dat raspunsul celui care a creat postul, nu lu' CHUCK NORRIS, ok? si i-am si scris de la obraz 1`data sa isi vada frumusel de treburile lui, iar el dupa imi aplice texte gen "vezi sa nu-ti plesneasca vreun vas de sange la cap" ... pai e frumos ?? nu e frumos(parerea mea) ... asa ca i-am platit cu aceiasi exprimare "dulce".
    1 point
  19. sau chiar 2, desi eu recomand eliminarea completa.. nu numai ca iti da minim 10 cai in plus vara si 7 iarna, insa si sunetul va fi pe masura Mai interesant cred ca e, dupa ce elimini sitele din toba, sa bagi in toba o mana de piulite sau cuie... o sa sune exact ca Pagani Zonda R.
    1 point
  20. Asemenea anunturi ar trebui interzise, vanzatorul banat, iar cumparatorul batut.
    1 point
  21. :) mai bine oprestete,iti bati joc de masina. nu mio lua in nume de rau,dar tu in loc so duci mai sus vad ca dai cu ea in cocalareala. mai uitate si tu pe la colegi ce ii mai face unu altu. banii de i-ai dat pe sistemul acela iti luai H&K si exact cum zicea un coleg mai sus,inearca sa pui cat mai original ceea ce pui pe masina,este BMW nu dacie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.