Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/12 in all areas

  1. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    2 points
  2. W duct este deja pus pe masina, si acum am citit de inca o inovatie, un fel de dublu difuzor care pacaleste regulamentu, surprize surprize, poate il vedem pe schumacher sambata in pole la melbourne si a adoua zi prima victorie cu mercedes Iata cum functioneaza W duct Si o poza cu W duct in actiune http://i.imgur.com/odqgS.jpg http://www.yallaf1.com/2012/02/24/are-mercedes-hiding-the-true-secrets-of-their-w03/
    2 points
  3. maine dimineata o sa probez eu un set. si va spun daca merg sau nu. dar sunt sigur ca nu merg.
    1 point
  4. bai, noroc cu conceptiile tale conspirationist-alarmist-apocaliptice, care ne deschid mintea, altfel eram pierduti cu totii si inca ne taiam sub limba ca sa ne vindecam de hepatita.
    1 point
  5. instinctul de conservare trebuie si el bazat pe niste automatisme. cei mai multi soferi 90% au o pozitie la volan gresita, ex: lasat pe spate , tine cu o mana volanu,sau cum nu suport eu ca taximetristii , mana in volan. De aici trebuie plecat,de la o buna pozitionare astfel incat sa-ti ofere control absolut asupra volanului si pedalelor.
    1 point
  6. Nu. Potrivesc fara distantiere. Mersi! Ma intereseaza numai jante oem:) Mersi pt oferta, dar nu imi palce modelul. Bafta la vanzare!
    1 point
  7. 1.Nu am scris nicaieri ca este esclusive, ca este esclusivista , ca prezinta esclusivitate, etc pt ca pur si simplu cuvintele astea nu exista nici in romana, nici in engleza, nici in alta limba de pe aceasta planeta... acum ca tu le folosesti este doar lipsa ta ( deficitul, neajunsul ) de cunoastere a limbii romane si engleze , etc. Masina este exclusive edition ( editie exclusiva ) pt ca asa a fost fabricata si cumparata din Germania ( asa aparea pe anuntul de vanzare, asa este scris in factura, asa scrie in expertiza Dekra ( sper ca nu o sa ma intrebi acum ce-i aia ) : BMW 320 d Touring Edition Exclusive ... asa cum exista lifestyle edition, individual edition, etc exista si exclusive edition in nici un caz nu am pus-o eu din burta si sunt convins ca daca ai dori cu adevarat sa afli cu ce se diferentiaza de altele ai afla fara probleme printr-un simplu search pe "goagal"; chiar nu inteleg ce vrei sa insinuezi si de ce simti nevoia de a fi ostentativ ! 2.Nu inteleg de ce mi-ai transmis faptul ca modelul s-a fabricat pana in iulie 2005, stiam si eu de principiu ce si cum... care e ideea? Daca cumva vrei sa insinuezi din nou ca incerc sa induc lumea in eroare cu faptul ca am scris ca este "sfarsit de generatie" si ca de fapt inca cateva luni dupa s-a mai fabricat, gresesti pt ca mi se pare absolut logic si firesc sa poti mentiona acest lucru pt o masina care s-a fabricat cu cateva luni inainte de incheierea ciclului de productie ( ciclu care a durat in jur de 6 ani ) si care este oricum mult mai buna decat una de la inceput ( motor , cutie , turbo, etc, etc ) Hai sa lasam ironiile inutile deoparte pt ca nu consider ca e cazul.
    1 point
  8. Nu au asa ceva la reprezentanta. Am fost la AB Bucuresti (pe centura) si am cerut, mi-au spus ca nu au asa ceva, politica lor este de a revopsi intregul element daca are vopseaua sarita sau o zgarietura mica . In schimb, mi-am cumparat kit-ul original dupa codul culorii (eu am 475 - black sapphire metallic) pentru modicul pret de 65 RON, de la userul Grozadan . Contacteaza-l si ti-l trimite. E un baiat serios.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.