Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/19/12 in all areas

  1. Nu recomand ROBERT_TAU, doar naivii necunoscatori il recomanda. Pentru mine e unul oarecare, care s-a apucat de mecanica asa dupa ureche, nu de foarte mult timp, acum 2 ani intreba pe forum cum sa schimbe un bec, eu am fost la el si cand am plecat abia puteam depasi un tramvai. Nu-mi stransese bine ceva la motor. Si mi-a montat gresit o curea, care putea sa sara oricand si eu (si masina) sa patesc ceva. Oricine poate sa greseasca, e uman, dar e de bun simt sa-ti recunosti greseala si sa-ti ceri scuze atunci cand se intampla. Dar el n-a avut bunul simt sa faca asta. Si a mai gresit si fata de altii. Dar ma rog, toti se duc la el...cica-i bun. O fi. O fi invatat de atunci pana acum, ca daca tot gresesti facand experimente pe masinile altora... Acum e mare mecanic, "doar de BMW", are valoare Ma rog, stiu ca voi primi suspend pe forum o luna sau doua sau definitiv, stiu ca postul asta o sa fie sters de indata, doar omul e protejat de unii si de altii, asta e, niciunde (nici in lume) nu e o adevarata democratie Doar o falsa iluzie ca suntem liberi Ca sa fiu si la subiect si sa-ti raspund, il recomand din tot sufletul pe Ilie (IF 63 BMW - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/73302-service-autodiagnoza/ ), am fost la el si de fiecare data am plecat foarte multumit, omul a invatat de mic, stand pe langa tatal sau, stie ce face. Dar tu poti alege, desigur Bafta ! Iar pentru bara, pot sa-ti recomand un service unde si-a vopsit un prieten tot bara fata, mi s-a parut foarte ieftin si ok. Daca e ceva, da-mi mesaj si-ti scriu, n-as vrea sa dau un nume de service aici, sa nu se considere reclama sau vreo incalcare a unei reguli ...ceva Ca motive se gasesc
    3 points
  2. buna si bine v-am gasit , De ceva vreme deja, am intrat in clubul proprietarilor BMW . Primul meu BMW este un minunat e90 non-lci 320D fabricat in anul domnului 2007 toamna si livrat 2008 . Am luat masina cu 50.000 de km in bord undeva in toamna lui 2011 . Nu era nici pe departe perfecta : o indoitura (ciudata) in capota una bucata broasca defecta murdara la interior clima nepornita de ceva vreme=> bacterii in instalatie una bucata bujie "arsa" .dar masina era cinstita nesamsarita , nealergata , nelovita , luata de noua de la bavaria (eu fiind al doilea proprietar). Ca si dotari , in linii mari : faruri cu xenon , adaptative , spalator de far proectoare ceata shadowline jante aliaj 16" ( soriceii ) interior piele neagra scaune fata incazite clima de bizoni sistem audio profesional "minunatul" sistem start/stop pregatire isofix pachet compartimente depozitare + altele cateva A doua zi masina a aterizat direct pe rampa si a primit : revizie cu consumabile originale , un set nou de bujii , in a 3-a zi a venit si broasca noua . Dupa inca cateva zile , un detailing complet interior exterior si igienizare instalatiei de clima . Inainte de iarna a primit un set nou de placute de frana ATE . Dupa ce s-a terminat nenorocirea de afara numita iarna 2011-2012 a primit un set de amortizoare billstein b4 si un set de arcuri H&R -35/-20 . Pentru ca a fost fata cuminte a primit si incaltari : Un set de jante WSP 18/8 cu 18/9 . Jante "inspirate"(foarte puternic) din jantele 359 OEM . Jante talienesti , foarte batoase si culmea , usoare . Nu au mai mult de 2kg peste cele de 16" . Gume 225/40 18 si 255/35 18. Tot cuminte a fost si a primit o bara fata de alpina d3 , dar pentru ca nu am reusit sub nici o forma sa fac rost de eleron la un pret uman , am abandonat proiectul asta si am luat un pachet M OEM BMW . Pentru vara si pentru binevoitorii care imprumuta de pe/ de prin masini diverse , am montat un set de geamuri fumurii . Itr-un weekend am bricolat si suportii de numere , pe care i-am vopsit in culoarea caroseriei . Pe partea de electricaraie am montat un sistem de senzori de parcare (doamne ajuta ca am gasit unii fara display , mici si foarte buni-parkmatic ), un kit bluetooth parrot cu audio streaming , care mai are si intrare USB si Ipod ( absolut senzational !!! cea mai buna investitie pe care am facut-o in viata mea ) , si pentru ca lipsea un pachet de bas elegant format dintr-un woofer 12" Helix Precision si un amplificator Audison srx 2S , si acum suna absolut decent . Intre timp prin toata nebunia am ramas fara o oglinda(inscriptionata) si am schimbat electrovalva turbo . Acum am 57000 km si sunt extrem de incantat de achizitia mea . Ca si planuri de viitor : un eleron CSL style si poate mai lucrez ceva la stance Una peste alta , de cand am luat masina o simt aproape pentru prima oara 100% a mea si vreau sa va fac si voua cunostinta cu ea . Nu am reusit sa urc pozele pe site asa ca am lucrat cu flickr . Pozele sunt pseudo artistice , dar promit solemn ca o sa puns si un set e poze pe zi. Astea fiind zise ma bucur sa fac parte din comunitate si abia astept sa va cunosc la intalniri .
    1 point
  3. Am votat manuala! Pentru un BMW mi se pare cea mai potrivita, insa nu mi-as lua spre exemplu un Mercedes cu transmisie manuala.Tot timpul mi-a placut sa vad 3 pedale intr-un BMW.
    1 point
  4. Ia D ca e mai bun ca I Ce plang americanii dupa dizeloaicele noastre...
    1 point
  5. +1 Inainte de e60 525d NFL de-l am acum si care e automat, am avut un TT 1.8 T manual. Dupa un an de condus in Bucuresti m-am jurat ca nu mai cumpar masina cu transmisie manuala. Nu de alta, dar ma saturasem sa fac muschi la mana de la schimbatul vitezelor )
    1 point
  6. interminabilele discutii in care lumea stie mai bine ce iti permiti si ce nu, ce da bine si ce nu, etc...omul vrea sa isi ia o masina si este strict problema lui daca si-o permite, cum o intretine sau unde o inmatriculeaza, banuiesc ca are un pic de habar cam ce inseamna un 735/745i, si chiar de nu ar avea aici ar trebui sa dam sfaturi tehnice nu sa fim consultanti finaciari...faza cu peste 20% tot timpul eu nu prea o cred, masina mea are cca 2T si e biturbo si in oras ia intre 18%-22%, la un mers civilizat nu la figuri de pustan de 18 ani, 645i al unui prieten consuma mai putin ca a mea, in schimb costurile de intretinere sunt destul de mari incepand de la banalul schimb de ulei si filtre pana la problemele mai grave care pot aparea, insa daca te ghidezi doar dupa probleme atunci nu iti vei mai lua masina aia vreodata, dar totusi vezi care este cel mai scump defect de reparat la ea si daca suma aia de bani nu te deranjeaza s-o dai atunci e ok, eu asa mi-am facut calculul cand mi-am luat RS-ul, are cateva puncte slabe a caror rezolvare nu exista decat prin schimbarea pieselor si care sunt iminente. Apoi daca esti inclinat spre mecanica si ai un garaj bine dotat poti face chiar tu multe din reparatii, in felul asta vei sctui o gramada de bani pentru manopera! Te sfatuiesc sa cauti pe forumurile din US pentru ca motorizarea asta pe care o vrei tu acolo e cel mai des intalnita si poti vedea intr-adevar care sunt problemele, aici o sa ti se spuna doar ca are un consum/impozit enorm!
    1 point
  7. Nu prea ai cum sa nu observi cand incepe sa se duca lantul pentru ca urla , si cand urla , urla goraznic . Ieri am auzit o distribuitie pe duca pe Victoriei la o masina care astepta la stop (320d LCI) . si am auzit-o de la 5m nu la modul ascultat pe la grile sau mai stiu eu ce . Eu pana una alta sunt fericit ca a mea masina este inca ok (lucru de asteptat la 57000km)
    1 point
  8. Stimbile domn Ionut Marius. Din cate am observat in alte topicuri, intotdeauna ti-ai dat cu parerea ca nimeni nu -si permite "cutare" masina, sa-si cumpere cand va avea bani etc. Pana la urma nu cunosti situatia fiecaruia, daca isi prmite sau nu. In fine.... , am avut V6, 3.5, iar in oras cu toata aglomeratia nu sarea de 15, ceea ce este un consum ok. O instalatie GPL, pt. V6 sau V8, costa @ 9000 RON, fiind o instalatie buna ...prins daca nu ma insel. Preturile indicate de tine, filtru combustibil si amortizor iti dau dreptate, insa nu-mi pare niste costuri foarte mari, gandind clasa din care face parte 7-le. Am platit 1100 ron pe un amortizor al unei masini frantuzesti, deci....cost acceptabil din punctul meu de vedere. legat de inmatricularea in Bg, parerea mea ca as fi un mare idiot sa dau statului roman nu stiu cat, atata timp cat am o firma acolo si mi-o pot inmatricula singur sa nu depind de altii. Care ar fi fost diferenta, sa fi avut o firma in germania si sa inregistrez acolo masina?Pana la urma la o eventuala revanzare, cine va dori sa-si plateasca taxa, oricum pierzi bani la masini, daca o iei de noua, clar dupa 1 an sau 2 tot o vei da in pierdere, indiferent unde va fi ea inregsitrata. Fiarele se devalorizeaza rapid. Legat de visul meu de a avea V8, daca visul asta stie 15 %, atunci este un vis realizabil. Parerea mea, mai bine dai un sfat cum ai facut la inceputul mesajului cu exemple de costuri etc si lasi deoparte comentariile despre finantele fiecaruia, pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si la ce bani doreste. E90-ul, pt mine este o masina mica, mai bine Logan acea limuzina romaneasca care stie si ea 13-15 % ..... Numai bine !
    1 point
  9. Ăn general nu mi se par așa de scumpe piesele la BMW (cu excepția oglinzilor). PânĂŁ la urmĂŁ cu ce le comparĂŁm, cu Dacia? Eu zic sĂŁ le schimbi pe ambele. Orice reparație ĂŽntârziatĂŁ poate atrage altele.
    1 point
  10. treaba sta in felul urmator... pachetul M pentru E60 s-a facut atunci cand nu exista LCI. dupa aparitia acestui model facelift ei nu au mai refacut pachetul de M. prin urmare daca ai non-LCI senzorii se potrivesc, dar daca ai LCI trebuie sa iei senzori de non-LCI pentru pachetul M.
    1 point
  11. Merci fain. OE este intr-adevar aspectul de care tin cont cel mai mult, vreau sa ramana asa cum ar fi iesit din uzina.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.