Nu ma supar bre, ce-ti veni, e parerea ta dar daca o sa mergi cu masina, o sa ti-o schimbi. O sa ramai masca cum la viteze mici masina pur si simplu se incolaceste pe curba sau viraj iar la viteze mari, cand schimbi banda de exemplu, nu mai simti acel val care-l face masina. Simti pur si simplu ca si cum ai trece in lateral, plutind. Si totusi nu asta m-a misca pe mine cel mai mult la sistemele astea. Cel mai interesant e un lucru care abia acum, dupa cateva mii de kilometri parcursi, incep sa-l inteleg, sa-l simt cum lucreaza la nivel de detaliu. Anume acele setari ale suspensiei, directiei, transmisiei, trenului de rulare. Diferenta cea mai sesizabila e cand treci de la comfort (comfort+ pe modelele mai noi dar e acelasi lucru doar ca le-au denumit altfel) pe modul sport+. E incredibil cum de la o barcuta masina se metamorfozeaza ca intr-un ceva care musca din asfalt. Iti ofera o fantastic de mare incredere. Inclusiv daca exagerezi, este foarte iertatoare si te ajuta enorm cinematica nativa a masinii si nu neaparat sistemele electronice. Nu vreau sa ma gandesc cate mii de ore si cati oameni au lucrat, au facut masuratori, au setat, toate chestiile astea.