Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/12 in all areas

  1. acum vad, ce-i cu duckface chinatown ?
    2 points
  2. Retrag spusele de mai sus si imi cer scuze pt dezinformare. Totul e ok cu navi. La poza aia miscata literele se vedeau mai mari si ecranul avea o nuanta de albastru, f asemanatoare imaginea cu cea de modul GPS defect.
    2 points
  3. Pai, asta e 530d-ul meu. Initial am vrut S-klasse de la Mercedes dar dupa ce am luat masina la bani marunti am constatat ca e o masina batranicioasa care nu ma caracterizeaza. Eleganta exterioara nu se regaseste si la interior sau la comportamentul masinii care este unul cel putin ciudatel pentru unul invatat cu caracterul tipic BMW. A aparut seria7 nou, F01. Mi-a placut dar nu m-a dat pe spate. Insa, cand a aparut F10 a fost "love at first sight". Am simtit ca ma identific cu infatisarea masinii, cu caracterul si comportamentul ei si am regasit chiar si acea distinctie a lui S-klasse subliniata si de eleganta in mers a masinii atunci cand e pe modul confort si pentru momentele de fun e suficient sa apesi un buton si sa treci pe sport si atunci, simti un BMW care prin modul cum se manifesta iti merge la suflet si iti alimenteaza acea nevoie de senzatii care le doresti din partea unei masini. Pe scurt. Apartenenta la BMW nu m-a lasat sa tradez, trecand la Mercedes cu toate ca mi-am incalcat un principiu spunand ca niciodata nu voi cumpara de doua ori aceeasi marca auto. Iata ca BMW m-a facut sa-mi schimb acest lucru si sa ma faca sa ma intreb daca nu cumva, lucrurile stau chiar invers. Oare imi voi putea cumpara vreodata alta masina care sa nu fie BMW? Se pare ca nu si ma simt bine asa Masina e un 530d cu ceva optiuni care le-am considerat utile in cazul meu. Pentru ca e un BMW am ales cu inima deschisa tot ce tine de tren de rulare. Suspensii adaptive cu reglaj pe mai multe trepte de la comfort la normal, sport sau sport+ care in acelasi timp modifica si modul de raspuns al directiei sau viteza si modul cum schimba cutia de viteze sport ZF cu 8 trepte ce vine si cu padele la volan. Am ales si Integral Active Steering care face ca puntea spate sa vireze si ea in acelasi timp cu rotile fata, in acelasi sens la viteze de peste 60km/h si in sens contrar la viteze sub 60km/h. Barele de torsiune sunt active si masina nu se apleaca deloc pe viraje si in consonanta cu directia integrala se comporta ca si cum ar fi pe sine. Amortizoarele adaptive ajuta la demaraje cand nu lasa botul sa se ridice sau sa plonjeze in cazul franarii bruste. Am optat si pentru alte gadgeturi utile pentru o masina de asemenea dimensiuni si avem senzori de parcare fata spate plus toate camerele care vin pe masina, doua in bara fata, doua in oglinzile laterale si una in spate pentru mersul inapoi. Toate aceste camere oferindu-ti o vedere pe ecranul masinii ca si cum ar fi o singura camera deasupra vehiculului si vezi totul de jur-imprejur. Nightvision este o alta camera care vine in grila frontala si ajuta foarte mult noaptea si pe ceata sau vizibilitate redusa. Are si sistem automat de recunoastere a pietonilor care este foarte util. In rest, Navi Profi, sound sistem tot profi cel de 600w cu DIRAC, pachet lumini interioare si exterioare, scaune comfort, trapa si alte nimicuri. La sfarsit in mod intentionat am lasat cea mai interesanta "optiune" si anume extraordinarul motor cu 6 cilindri in linie care este sarea si piperul masinii si in combinatie cu acea remarcabila cutie de viteze propulseaza masina la 100km/h in doar 6,2 secunde si o viteza maxima de 250km/h limitata electronic. Pana in prezent masina are doar 7000km parcursi, urmand ca anul asta sa pun pe ea mai multi Pentru orice intrebari, nu ezitati Iata si cateva imagini. Albatrul care e pe masina e doar cerul impreuna cu soarele si nu e vreun balans de alb incorect al fotografiilor continuam... Multumim, multumim. Vin poze cu de toate dar pe rand ca... asa sunt setarile forumului Dupa ce termin de pus pozele o sa revin cu raspuns la tot ce ati intrebat. Deasemenea, la sfarsit, rog un moderator sa uneasca posturile cu imagini ca sa fie toate in primul post. Multam fain. Gata cu pozele pentru moment.
    1 point
  4. http://cdn.instanttrap.com/trap.jpg
    1 point
  5. Pericol pe sosele masinile astea cu volan pe dreapta...
    1 point
  6. nu ma intelege gresit, masina in sine arata foarte bine, cu un motor pe masura. dar sa spui ca "e cel mai bun prieten" :frantics: ......this ain't farcebook uuiuuuiuuuu poze cu botiiiic sa te bucuri de ea!
    1 point
  7. alex,suspensiaaaaaaaaaaaaaaaa filon se plimba pe la toate e34 le de pe forum. bag seama ca ti e dor de e34,filon
    1 point
  8. asta s-a pierdut pe net cautand benzforum.
    1 point
  9. 1 point
  10. Nu ma supar bre, ce-ti veni, e parerea ta dar daca o sa mergi cu masina, o sa ti-o schimbi. O sa ramai masca cum la viteze mici masina pur si simplu se incolaceste pe curba sau viraj iar la viteze mari, cand schimbi banda de exemplu, nu mai simti acel val care-l face masina. Simti pur si simplu ca si cum ai trece in lateral, plutind. Si totusi nu asta m-a misca pe mine cel mai mult la sistemele astea. Cel mai interesant e un lucru care abia acum, dupa cateva mii de kilometri parcursi, incep sa-l inteleg, sa-l simt cum lucreaza la nivel de detaliu. Anume acele setari ale suspensiei, directiei, transmisiei, trenului de rulare. Diferenta cea mai sesizabila e cand treci de la comfort (comfort+ pe modelele mai noi dar e acelasi lucru doar ca le-au denumit altfel) pe modul sport+. E incredibil cum de la o barcuta masina se metamorfozeaza ca intr-un ceva care musca din asfalt. Iti ofera o fantastic de mare incredere. Inclusiv daca exagerezi, este foarte iertatoare si te ajuta enorm cinematica nativa a masinii si nu neaparat sistemele electronice. Nu vreau sa ma gandesc cate mii de ore si cati oameni au lucrat, au facut masuratori, au setat, toate chestiile astea.
    1 point
  11. asta imi place ! draive, nu te supara, nu vad rostul ca puntea spate sa vireze ..mi se pare ok si fara, chiar foarte.
    1 point
  12. ..............si sa se conduca ca un BMW sau Porsche
    1 point
  13. i-auzi domnu Tudor , ma bucur sa aud ca ai grija de masinuta.
    1 point
  14. Din punctul meu de vedere pe vremuri Bmw ul si mercedesul aveau clienti foarte clar impartiti, cei ce vroiau sportivitate luau bmw cei ce vroiau sa mearga cu sufrageria la drum luau mercedes. Amandoua variantele erau extrem de laudabile ca si performanta... in ceea ce isi propusesera. Acum nu prea mai exista asa ceva si fiecare marca incearca pe cat posibil sa agate toti clienti. E adevarat bmw continua sa aiba o tinuta mai sportiva dar exista variante si la mercedes. La fel mercedes inclina spre confort asta nu inseamna ca nu poti cumpara un bmw costum sa fie sufragerie ( seria 7).Cat despre audi fara suparare este un vw mai scump daca iti cumperi a6 ultimul model poti fi sigur ca in 2 3 ani va aparea un passat care va semana leit cu audiul tau no offence. Audi mi se pare mult prea scumpa pentru lipsa de personalitate care o ofera. Nu inteleg de ce este pusa langa Bmw si Mercedes si nu este pus acolo Jaguarul care clar are personalitate proprie si ofera confort si niste motoare f tari. Eu in lumea asta consider ca masina mea E38 si jaguar XJ sunt cele mai frumoase proiectate vreodata. Motivul pentru care nu mi am luat Xj este ca nu imi permiteam consumul si variante diesel de 2.7 cu motor de peugeut mi se pare cel putin prost gandita
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.