Pai, asta e 530d-ul meu. Initial am vrut S-klasse de la Mercedes dar dupa ce am luat masina la bani marunti am constatat ca e o masina batranicioasa care nu ma caracterizeaza. Eleganta exterioara nu se regaseste si la interior sau la comportamentul masinii care este unul cel putin ciudatel pentru unul invatat cu caracterul tipic BMW. A aparut seria7 nou, F01. Mi-a placut dar nu m-a dat pe spate. Insa, cand a aparut F10 a fost "love at first sight". Am simtit ca ma identific cu infatisarea masinii, cu caracterul si comportamentul ei si am regasit chiar si acea distinctie a lui S-klasse subliniata si de eleganta in mers a masinii atunci cand e pe modul confort si pentru momentele de fun e suficient sa apesi un buton si sa treci pe sport si atunci, simti un BMW care prin modul cum se manifesta iti merge la suflet si iti alimenteaza acea nevoie de senzatii care le doresti din partea unei masini. Pe scurt. Apartenenta la BMW nu m-a lasat sa tradez, trecand la Mercedes cu toate ca mi-am incalcat un principiu spunand ca niciodata nu voi cumpara de doua ori aceeasi marca auto. Iata ca BMW m-a facut sa-mi schimb acest lucru si sa ma faca sa ma intreb daca nu cumva, lucrurile stau chiar invers. Oare imi voi putea cumpara vreodata alta masina care sa nu fie BMW? Se pare ca nu si ma simt bine asa Masina e un 530d cu ceva optiuni care le-am considerat utile in cazul meu. Pentru ca e un BMW am ales cu inima deschisa tot ce tine de tren de rulare. Suspensii adaptive cu reglaj pe mai multe trepte de la comfort la normal, sport sau sport+ care in acelasi timp modifica si modul de raspuns al directiei sau viteza si modul cum schimba cutia de viteze sport ZF cu 8 trepte ce vine si cu padele la volan. Am ales si Integral Active Steering care face ca puntea spate sa vireze si ea in acelasi timp cu rotile fata, in acelasi sens la viteze de peste 60km/h si in sens contrar la viteze sub 60km/h. Barele de torsiune sunt active si masina nu se apleaca deloc pe viraje si in consonanta cu directia integrala se comporta ca si cum ar fi pe sine. Amortizoarele adaptive ajuta la demaraje cand nu lasa botul sa se ridice sau sa plonjeze in cazul franarii bruste. Am optat si pentru alte gadgeturi utile pentru o masina de asemenea dimensiuni si avem senzori de parcare fata spate plus toate camerele care vin pe masina, doua in bara fata, doua in oglinzile laterale si una in spate pentru mersul inapoi. Toate aceste camere oferindu-ti o vedere pe ecranul masinii ca si cum ar fi o singura camera deasupra vehiculului si vezi totul de jur-imprejur. Nightvision este o alta camera care vine in grila frontala si ajuta foarte mult noaptea si pe ceata sau vizibilitate redusa. Are si sistem automat de recunoastere a pietonilor care este foarte util. In rest, Navi Profi, sound sistem tot profi cel de 600w cu DIRAC, pachet lumini interioare si exterioare, scaune comfort, trapa si alte nimicuri. La sfarsit in mod intentionat am lasat cea mai interesanta "optiune" si anume extraordinarul motor cu 6 cilindri in linie care este sarea si piperul masinii si in combinatie cu acea remarcabila cutie de viteze propulseaza masina la 100km/h in doar 6,2 secunde si o viteza maxima de 250km/h limitata electronic. Pana in prezent masina are doar 7000km parcursi, urmand ca anul asta sa pun pe ea mai multi Pentru orice intrebari, nu ezitati Iata si cateva imagini. Albatrul care e pe masina e doar cerul impreuna cu soarele si nu e vreun balans de alb incorect al fotografiilor continuam... Multumim, multumim. Vin poze cu de toate dar pe rand ca... asa sunt setarile forumului Dupa ce termin de pus pozele o sa revin cu raspuns la tot ce ati intrebat. Deasemenea, la sfarsit, rog un moderator sa uneasca posturile cu imagini ca sa fie toate in primul post. Multam fain. Gata cu pozele pentru moment.