Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/03/12 in all areas

  1. o pers care se gandeste sa-si ia o masina de aproximativ 60 k euro sh (pret estimativ) ar trebui sa aibe si in conturi de vreo 3,4 ori suma asta deci nu mai conteaza un impozit de 500 1000 euro si alte cheltuieli...punct! da sunt multi care au masini scumpe si stau in 4m patrati
    2 points
  2. Daca nu ar conta impozitul si consumul si-ar lua toti X6 5.0i si X6M .. si nu prea e cazul.
    2 points
  3. Nu e nici o cocalareala!Cand vorbesti de x6 nu intrebi de consum si impozit, clar!
    2 points
  4. @IulianC Daca mergi pe rationamentul asta cu statul care fura, etc ..., inseamna ca toti care inmatriculeaza masini in Romania sunt fraieri (=> se poate la bulgari mult mai ieftin ) si toti care cumpara motorina din Peco sunt iar fraieri ca se poate de la tiristi "fara acciza". Problema e simpla : Daca are cash 60k de dat pe un moft , o masina premium, inseamna ca teoretic respectivul nu moare de foame si nici nu traieste cu 300 euro pe luna . => 500-1000 euro sunt bani de bomboane intr-o luna. Cat poti sa circuli si cat poate sa consume combustibil o masina pe luna ? Sa zicem 1000 euro daca mergi de rupi. Nu mai cumperi mentosane luna aia si asta e. Oricum strica dintii ... Despre probleme si fiabilitate e super justificata intrebarea ca nimeni nu vrea sa ramana cu "bolidu" in drum sau sa umble pe la meseriasi. Dar ca sa alegi modelul de X6 in functie de consum , nu mi se pare normal : Ceva de genul : "Iau X6 3.0d ca papa cu 0.13 grame motorina mai putin ca 4.0d si oricum n-am nevoie de putere ca merg linistit ". Acum mai las-o dracu daca la masini de 60k te uiti la 1 litru in plus sau in minus, sarmanii aia care fac credit de 1500 euro sa-si ia un Cielo sau Logan la mana a-7-a ce ar trebui sa mai zica ? Vad ca nu intreaba nimeni de Casco , desi am eu vaga impresie ca e dublu fata de impozit. Da Casco nu e obligatoriu, am uitat .....
    1 point
  5. Mik, vezi ca decizi in locul altora si gresesti. De ce-ti spun ca gresesti. Pai tu judeci alegerea celorlalti prin prisma viziunii, nevoilor, preferintelor tale. Nimic mai gresit. Daca romanii si-ar cumpara BMW nou dupa principiul occidentalilor, s-ar vinde destul de putine in romania. Insa, sunt sigur ca sunt multi ca mine care daca au 50k e la viata lor si isi doresc mult o anumita masina. Se duc si si-o cumpara. Pe cand un occidental, trebuie sa aiba multe sute de mii de euro in cont ca sa dea 50k e pe o masina. Eu sunt in urmatorul paradox. Imi permit un M5 nou dar nu-mi permit benzina si intretinerea lui. D-aia mi-am luat un dizelache care nu imi deranjeaza cu nimic confortul psihic, dimpotriva...
    1 point
  6. Sa te informezi da, dar sa stai sa faci diferente pentru 1000 -2000 euro/an in sus sau in jos pe care ii scutesti nu stiu cum, nu prea mi se pare normal cand masina costa 50-60k cash SH. Si nu din considerente de figuri , romanisme , smecherie sau alte chestii, dar atingi bara intr-o bordura si n-ai casco (s-au mai vazut cazuri ) si 5000 euro camera de night-vision +3000 senzorul de ACC + bara+ vopsea si montaj = 9000-10000 euro. Daca iti faci probleme de 1000-2000 euro , de unde scoti 10k ? Sau 1 amortizor 1000 euro + alte exemple. Ideea e sa-ti cumperi masina pe care ti-o permiti comfortabil sa o intretii , fara sa ajungi la sacrificii sau improvizatii gen dezmembrari , etc. De aia ziceam 5-10% din pretul nou e aprox. intretinerea anuala.
    1 point
  7. pentru ca benzina si impozitele sunt mari, si daca impozitul pana la urma il poti inghiti, cand trag linie si vad cata benzina consuma intr-un an evident ca este mult mai avantajos un diesel...fiecare cumparator are anumite idei in cap cand isi cumpara o masina, de cele mai multe ori multi sunt ciudati in alegeri, vad aici multe BMW-uri 320i, 316i luate de noi, nu pot decat sa ma gandesc ca o cumpara pentru emblema fiind entry level, altfel nu vad de ce aici, unde benzina e ieftina, ti-ai lua o asa motorizare, doar de dragul de-a avea un BMW...alta explicatie nu vad!
    1 point
  8. am corectat* ideea era asta in cele din urma.. mentionata ulterior
    1 point
  9. bineinteles ca conteaza impozitul si consumul, trebuie sa fi 100% snob sa cumperi o masina si sa nu sti ca impozitul e 2000ron sau 10000 ron, sa fim seriosi
    1 point
  10. cred ca voiai sa zici autohold
    1 point
  11. Nu ma potabtine....: Ma distreaza enorm replici de genul "daca vrei X6 la ce te mai uiti la consum si taxe?" Oare cand va disparea cocalaria din tara asta in genul "castig bine, am bani, ma doare-n p$#@, dau cu banii in lautari si sparg miile de euroi pe fufe... De ce? Pt. ca am si castig bine" Mi se pare ceva normal sa intrebe omul aceste aspecte. De ce? Pai simplu: pentru ca vrea un lucru scump, un lucur la care poate a visat de cand lumea, dar isi face niste calcule rationale inainte sa vada daca merita comparand pret/calitate/aspect, etc... Hai sa va pun o mica intrebare la cei care ganditi ca in exemplul din prima fraza: Aveti un castig de 2500 lei pe luna sa zicem (am dat un exemplu) si intr-un magazin vezi un tricou super la "doar 600 lei" (da am scris bine - 6 mil - si asta e exemplu). Il cumperi? Nu? De ce ? Ca doar iti permiti din 2500 pe luna. Poate pentru ca nu merita? Scuzati off topicu. Cred ca ati inteles unde bat...
    1 point
  12. aa..asa s-a facut calculul..exact, nu se cheama tocmai intretinere dar ma rog, ideea era ca lunar te costa 4000ron ca o ai
    1 point
  13. Da, nu vreau sa intru foarte adanc in detalii, ca nu e subiectul topicului, dar randamentul motorului e cel mai mare in jurul turatiei de cuplu maxim (chiar daca datele din catalog sustin ca ar fi de pe la 1750, maximul cred ca e peste 2300). Eu stiam asta de cand mi-am tunat vechea masina, am studiat motorul diesel supraalimentat de la A la Z, plus din discutii cu diversi tuneri si experiente proprii. E logic, turbina are randamentul maxim tot incepand cu turatia de cuplu maxim. Cand e subturat, aerul e in deficit (turbina neincarcata complet). Pentru a face fata nevoii de putere, se injecteaza mai multa motorina => consum mai mare. Asadar aviz amatorilor care merg "la consum". S-ar putea sa aveti un consum mai mare decat la un mers normal. Sa nu mai vorbim de colmatarea turbinei (la motoare cu transmisie manuala).
    1 point
  14. O persoana care a mai avut inainte o masina are cat de cat habar cam ce inseamna impozit,o persoana care isi permite un x6 sh poate intreba orice despre masina asta numai despre costul unei revizii,consum,impozit nu.Dupa mine persoana acre isi permite un x6 nu trebuie sa duca grija zilei de maine. 5-6000euro poate,ce sa faci cu 5-6000ron ? Pe mine ma costa in jur de 4000ron intretinerea masinii,am garantie si revizii moca.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.