Era o gluma cu PR-ul. Totusi, sunt doar partial de acord cu tine si ma si explic. Cat am relationat cu cei care-si cumparasera masina de la mine am urmarit totdeauna satisfactia clientului. Nu e corect ca in cazul de mai sus sa nu acord repararea gratuita a masinii daca nu are un istoric de service foarte clar. Stiu CLAR ca problema cu distributia imi apartine mie ca producator si ca nu este intamplatoare sau dependenta de reviziile de la BMW, asa ca, e problema mea si nu a clientului si nu trebuie sa fiu marsav si sa caut orice scuza sa scap, eu, ca producator, de o cheltuiala datorata unei cauze de care sunt direct raspunzator. Eu nu am calcat in viata mea intr-un service BMW si sper sa nu calc. La X3 mi-am facut singur revizia intr-un mod mai responsabil decat cei de la BMW, cu piese si consumabile 100% originale. Si nu de zgarcit nu am facut-o la ei. La F10, pentru ca e gratuita, o sa merg la o reprezentanta cu conditia ca totul sa se faca in prezenta mea. Daca eram in Germania, era altceva, la noi insa, invartindu-ma mult in lumea asta, categoric nu accept sa vad tot ce se intampla cu masina. Sunt patit cu Citroenul Jumpy cand vroiau si chiar au pus aproape 1litru de ulei fara sa-l fi dat pe cel vechi jos. Si-au dat seama cand i-am intrebat eu daca au pus busonul la baie. Oare ce se intampla daca subit, in loc de 4-5 litri de ulei cat are motorul ala, avea aproape 10? In fine, nu are rost sa batem toba pe tema asta dar trebuie inteles ca nu toti cei care nu au facut revizia la BMW dau dovada de rea intentie sau in felul asta au stricat masina. Daca aveam retea de service ca pe afara, da, dar la noi... vai mama lor si nu le mai tineti palma atat unii ca nu aveti dreptate. Sa fie mai responsabili cu masinile care le produc, vand si repara ca banii platiti de noi nu sunt rupti sau falsi ci munciti si eu nu accept ca cineva sa-si bata joc de munca mea si a familiei mele. Cel putin asa vad eu lucrurile. In cazul de fata, BMW trebuie sa repare masina fara niciun comentariu si sa-si prezinte si scuzele de rigoare. Daca voi putea vreodata sa am puterea, o sa fac o lege prin care sa oblig toti producatorii sa ofere garantia INTEGRALA de perioada de timp, egala cu durata medie de exploatare a masinii, adica de cel putin 10 ani si/sau un numar de 100.000~150.000 km parcursi. E inadmisibil ca la masini cu doar cateva zeci de mii de kilometri sa ai asemenea probleme. Stiu, poate pare ceva sever ce spun eu dar mai ganditi-va putin...