Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/12 in all areas

  1. fara un motiv anume. am vazut ca se cere si 150 lei si 70 lei. am zis 50 de lei ca sa scap de ea, daca tu vrei sa mi dai mai mult, eu nu ma supar LE: pentru ca eu nu platesc taxa de "vanzator autorizat" pe bmwclub si imi permit sa vand piesele la preturi rezonabile. Ce zici? Multumit de raspuns? LE2: cand am pus anuntul cu dezmembrarea masinii mi a fost sters si mi s au cerut bani daca vreau sa vand pe forum, decat sa platesc taxa de comerciant pe forum, prefer sa vand piesele la preturi rezonabile si astfel castiga cine ar trebui sa castige de la bun inceput, vanzatorul si cumparatorul. Administratorul sa mearga la munca nu la intins mana pe forum poza ceruta: http://s14.postimage.org/xq0llaez1/IMAG0543.jpg
    2 points
  2. pai nu ziceai tu ca ingrijesti masinile si ca n-ai avut probleme cu niciuna ??? ce sa intelegem, ca e60 ala care consuma ulei si nu-i mergea un injector l-ai tinut in starea deplorabila in care l-ai luat pana l-ai vandut mai departe cu tot cu probleme, nu ? ca tu nu bagi bani in masini sau interpretam noi gresit si tu de fapt ai bagat bani in masina, ai pus-o la punct ? p.s. pe neamtul de la care ai luat masina il chema Hasan sau Ahmet, si avea preturi destul de mici la toate masinile, iar km pana in 200.000 ?
    1 point
  3. Cred ca sunt si filmuletele accentuate de microfoanele prea sensibile, pentru ca din film M550d asta suna mai oribil decat vechiul meu 530d e60/330cd e46. oricum incredibil ce a ajuns un 3.0d bmw aproape la acelasi performante cu EVO-ul meu .
    1 point
  4. Salutare, Sunt nou pe forum si in viitorul apropiat (saptamana viitoare) intentionez sa achizitionez un 120i cabriolet, transmisie manuala din 2008. As dori sa aflu opinii despre acest model, respectiv cum se comporta soft-top-ul iarna si in general la intemperii, consum, tinuta de drum, eventul probleme stiute despre aceasta mototrizare. Va multumusec!
    1 point
  5. e nasol cand ai bagat nu stiu cate mii de euro intr o masina,care oricum valora ceva si stock,sa vina unii sa ti zica,dommne,tuningul dumitale e de prisos.mai bine o lasai asa. trebuie sa inteleaga ca nu sunt comentarii rauvoitoare,pur si simplu unii prefera masinile cum au iesit din fabrica.sunt convins ca altii vor aprecia efortul depus,drept dovada si premiile respective
    1 point
  6. probabil din cauza scrisului oligofrenic ai genul asta de remarci....eu am masina de 5 ani si tocmai aspectul ei stock m-a plictisit si am decis ca vreau o schimbare de look Cei mai multi detinatori de BMW isi doresc ca masina lor sa arate a M...eu am M si m-am plictisit de cum arata si am vrut altceva Nu am facut masina ca sa iti placa tie draga Pole, iar nivelul manelistic la care dai raspunsurile nu lasa loc de nici un fel de interpretare...esti exact genu ala blazat si limitat care nu are vedere periferica cu atat mai mult cunostinte automobilistice...dar vrei sa fii cocos....stai linistit nu dai in nici un caz impresia ca ai face parte din segmentul ala "spalat"....poate doar pe creier Astazi m-am inscris pe forumul asta, dar din pacate parerea lasata de unele persoane de pe aici care in afara de conflicte nu cauta sau doresc altceva, nu e tocmai una buna...reflecta exact realitatea in care traim, parca e traficul din bucuresti la ora 5 cu tot cu "jmekerii" lui...trist
    1 point
  7. Deci treaba cu relantiul e perfect ok!
    1 point
  8. Aceeasi poveste si in dreptul meu : am cumparat-o second, si totul era perfect. Ulterior am observat ca la prima pornire din zi, avea o usoara trepidatie, la ralanti. Vinovat era releul de bujii ( 110 Eur ). L-am schimbat si totul a fost ok.
    1 point
  9. pai daca ala consuma atat inseamna ca al meu 320d este defect rau ! =)) mie M-urile astea diesel mi se par inutile..dar , macar o sa aibe logica si emblema de M pe diesel..
    1 point
  10. Era o gluma cu PR-ul. Totusi, sunt doar partial de acord cu tine si ma si explic. Cat am relationat cu cei care-si cumparasera masina de la mine am urmarit totdeauna satisfactia clientului. Nu e corect ca in cazul de mai sus sa nu acord repararea gratuita a masinii daca nu are un istoric de service foarte clar. Stiu CLAR ca problema cu distributia imi apartine mie ca producator si ca nu este intamplatoare sau dependenta de reviziile de la BMW, asa ca, e problema mea si nu a clientului si nu trebuie sa fiu marsav si sa caut orice scuza sa scap, eu, ca producator, de o cheltuiala datorata unei cauze de care sunt direct raspunzator. Eu nu am calcat in viata mea intr-un service BMW si sper sa nu calc. La X3 mi-am facut singur revizia intr-un mod mai responsabil decat cei de la BMW, cu piese si consumabile 100% originale. Si nu de zgarcit nu am facut-o la ei. La F10, pentru ca e gratuita, o sa merg la o reprezentanta cu conditia ca totul sa se faca in prezenta mea. Daca eram in Germania, era altceva, la noi insa, invartindu-ma mult in lumea asta, categoric nu accept sa vad tot ce se intampla cu masina. Sunt patit cu Citroenul Jumpy cand vroiau si chiar au pus aproape 1litru de ulei fara sa-l fi dat pe cel vechi jos. Si-au dat seama cand i-am intrebat eu daca au pus busonul la baie. Oare ce se intampla daca subit, in loc de 4-5 litri de ulei cat are motorul ala, avea aproape 10? In fine, nu are rost sa batem toba pe tema asta dar trebuie inteles ca nu toti cei care nu au facut revizia la BMW dau dovada de rea intentie sau in felul asta au stricat masina. Daca aveam retea de service ca pe afara, da, dar la noi... vai mama lor si nu le mai tineti palma atat unii ca nu aveti dreptate. Sa fie mai responsabili cu masinile care le produc, vand si repara ca banii platiti de noi nu sunt rupti sau falsi ci munciti si eu nu accept ca cineva sa-si bata joc de munca mea si a familiei mele. Cel putin asa vad eu lucrurile. In cazul de fata, BMW trebuie sa repare masina fara niciun comentariu si sa-si prezinte si scuzele de rigoare. Daca voi putea vreodata sa am puterea, o sa fac o lege prin care sa oblig toti producatorii sa ofere garantia INTEGRALA de perioada de timp, egala cu durata medie de exploatare a masinii, adica de cel putin 10 ani si/sau un numar de 100.000~150.000 km parcursi. E inadmisibil ca la masini cu doar cateva zeci de mii de kilometri sa ai asemenea probleme. Stiu, poate pare ceva sever ce spun eu dar mai ganditi-va putin...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.