Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/12 in all areas

  1. E des intalnit ca o masina cu viteza maxima de 215 sa aibe din cand in cand puseuri din astea de personalitate si sa se duca in 300.
    2 points
  2. nu pre se merita, e adevarat, insa oare se renteaza ? ma gandesc ca daca se merita si nu se renteaza, nu se merita. Eu asa cred.
    1 point
  3. Te rog si eu sa dai jos cadranele alea de bord parca e VW masina ... si husa e oribila. (tapiteria se mai poate spala) Arunca o privire pe salesafter.eu orice cumperi deacolo nu poti porci masina Ai cheltuit o gramada de bani (pe prostii) parerea mea in loc sa ii cumperi un MPACK 2 si un volan tot din MPACK ca acela care il ai e sclipicios deja. Nu imi lua in nume de rau comment-urile incerc doar sa te pun pe calea cea dreapta P.S. vezi pe salesafter.eu si o maneta la schimbator calumea.... Cum spunea un coleg masina trebuie lasat 2-3 cm ! Arata mult mai bine daca e mai jos putin cu jantele care le-ai luat
    1 point
  4. merge resoftat mai suporta multi cai motorul. Cutia nu prea mai suporta nici unu asa ca daca o resoftezi cu multi cai Cutia de viteze va deveni la fel ca filtru de motorina un banal consumabil. Cutia dupa 535 d este oricum fortat si suporta mai putini NM decat produce motorul stock. Mai este varianta upgrade la cutie dar nu cred ca se baga cineva in Romania sa faca asa ceva adik alt convertor si alte placi si dicuri. Parerea mea sincer e sa stai cuminte. Are sufiecinti cai atelajul daca vrei altceva iati tata m5 nu traforma un diesel in m5
    1 point
  5. Si maneta schimbatorului.
    1 point
  6. nu am chef de misto.da nu poti sa ramai impasibil la o astfel de abordare.
    1 point
  7. ceasurile si husele de scaune :hyper:
    1 point
  8. eu zic ca e posibil.uite,spre exemplu userul @similea are un 530.e resoftat si are scos filtrul de particule partial acum e la tuning.it poate da mai multe detalii dansul
    1 point
  9. Daca se vrea pareri despre un motor eu zic ca niciodata nu or sa existe pareri obiective. Eu am motorul asta si imi place, am condus si 2.5 pe seria 5 si la fel mi-a placut, de asemenea 330i care este super, nu mai spun de un 335i cu chip si alte cele in care m-am c...t pe mine de frica cand am accelerat prima oara in forta. Ce sa zic de un X3 sd care este fantastic d.p.m.d.v. sau de un M6 care nu l-am condus dar am simtit cum mi se desprinde capul de restul corpului. Ca sa concluzionez daca sunt intrebat de acest motor, am sa raspund : Da, se merita e bun. Daca este sa continuam in comparatie cu xxx motor deja intram in polemici si batem campii fiecare cu parerile lor, multe pareri corecte dar de asemenea si multe aberatii. Normal ca punand 2.2 langa un 2.5 il bate din orice pozitie dar posibil ca la 0 km pretul de achizitie la 2.5 era cu 2-3 mii mai mult si dasta producatorul fabrica de la 1.6 la 3.0 biturbo, ca doar trebuie sa acopere o plaja cat mai larga de clientela. Pe topicuri de genul asta putem discuta zile intregi fara a se cadea la un numitor comun agreat de toti participantii la discutie.
    1 point
  10. FedEx mai bine nu i raspunde:))
    1 point
  11. Schimb jante 17" replici M6, cumparate de noi de la calin din AR (ejante). nu sunt strambe, nu au fost indreptate sau revopsite niciodata 2 anvelope sunt ca si noi, cumparate de 1 an, iar 2 sunt mai uzate. le schimb cu jante pe 16, fara trimiteri prin curier, doar pentru TM sau in apropiere. http://img28.imageshack.us/img28/63/dsc01155p.jpg
    1 point
  12. Frumos articol. bravo! :goodjob: chiar am citit si recitit articolul cu interes
    1 point
  13. Azi am curatat instalatia de climatizare: E46, aer conditionat automat. Trebuia; dupa folosirea A/C pe racire, la pornirea urmatoare mirosea a umiditate si nu tocmai placut :twoup: cu toate ca folosesc deodorante. Imi era clar ca in condenserul instalatiei se dezvoltasera in umezeala tot felul de fungii si alte microorganisme :twoup:. Acestea nu sunt sanatoase si miros si urit citeodata. Ce am facut: de la un supermarket am cumparat un produs nu prea scump 34 RON (cel mai scump 90 RON, cel mai ieftin 24 RON) si am urmat instructiunile fabricantului (Polonez) de spray, nu erau totusi ff clare si detaliate. Mai intii am acoperit scaunele cu o carpa alba, sa fiu sigur ca nu le patez cu ceva. 1) Am scos filtrul de "polen". In Bucuresti ar trebui denumit antipraf, antifumul din trafic sau antimizeria facuta de toti constructorii "autorizati de distinsii primari" care ne-au stricat si uritit orasul. 2) Am pornit motorul cu A/C pe modul manual, 22C, turatie moderata. 3) Am pulverizat incet continutul in zona de absorbtie a aerului filtrat, prin furtunul de plastic si duza livrata cu spray-ul. La iesire continutul se transforma intr-o spuma alba care era absorbita de ventilator. Operatia a durat 7 - 8 min. Spuma era destul de densa si tare mi-a fost frica sa nu fac o prostie. Stiam ca nu urmez instructiunile BMW din TIS de curatire a A/C. Masina era inchisa, ma uitam pe geam sa nu iasa ceva spuma prin evacuari. 4) Am deschis usa, am oprit motorul si ventilatorul tinindu-mi rasuflarea, am inchis usa repede si am asteptat conform instruciunilor 15 min. Sub masina prin drenajul instalatiei a curs lichid, cred ca continultul de 400 ml al sprayului. 5) Dupa asta, am deschis usa, am pornit motorul la ralani, turatie ventilator pe max. manual si temp. max pe 32 C si recirculare. Nu am respirat inauntru, cred ca nu era de respirat!!!. Am inchis rapid usa si am lasat motorul sa mearga 15 min cu A/C pe incalzire maxima si recirculare. Interesant este ca nu se specifica pornirea aerului conditionat pe rece ci totul numai pe cald! 6) Dupa cele 15 min, am deschis usile si portbagajul, am taiat recircularea, am micsorat temperatura si scazut turatia ventilatorului si am asteptat inca 5 min. 7) Am oprit motorul si am lasat masina sa se aeriseasca inca 15 min cu usile deschise. Probe. 1) Dupa aerisire, in masina mirosea frumos. 2) Am folosit instalatia de A/C normal al si SURPRIZA PLACUTA: a disparut total mirosul neplacut de umezeala la repornirea A/C dupa folosirea pe rece :D . 3) In masina acum miroase foarte placut, totul functioneaza normal. Concluzie: Daca va mai fi cazul, voi repeta curatirea sistemului A/C de cite ori va fi cazul si poate am sa incerc si alte produse pentru comparatie. A meritat din plin!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.