Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/12 in all areas

  1. Dupa ce m-am rugat de cineva 2 saptamani sa ma "primeasca" undeva in Bucuresti ca sa montez cruise controlul cu tot cu fire, de astazi am cruise control pe e34 525i 9/92 care din pacate nu avea cruise control. Am montat singur pana la urma..M-am ajutat de 1993 BMW 525i, 525it, 535i, M5 (E34) Electrical Troubleshooting Manual, pe care l-am gasit aici: http://www.e38.org/e34/e34_93_etm.pdf Scema cruise control o gasiti la pagina 6571.0 Am achizitionat second hand calculatorul cruise controlului, maneta si actuatorul , impreuna cu firele si mufele necesare. A trebuit cumparat si switch-ul de ampreiaj impreuna cu tablita de sustinare a lui pentru ca masina mea nu avea.Am scos din masina doar mufa pentru actuator , restul firelor si mufelor urmand a fi instalate in stalpul din stanga fata. In principiu sint 9 fire de "prins" pe instalatia masinii si acestea au urmatoarele culori: -maro cu negru care vine din cruise control module (adica calculatorul) din pinul 25 si trebuie cuplat cu un fir deasemenea maro cu negru care il gasiti in partea din stanga fata sub bord.Trebuie desfacuta partea de sub volan. Mufa in care gasiti acest fir este mufa X15 , care o vedeti la pagina 7100.0.19 in figura 3.Eu il aveam doar pe partea mufei care vine dinspre power box , adica dinspre compartimentul motor. Si este la pinul 24 in acesta X15.Am facut poza(este mufa alba mare din stanga sus). - apoi urmeaza doua fire violet cu galben , unul din pinul 26 din cruise control module si unul de la maneta de cruise control din pinul 1. Pe ele le unim si le legam la aceeasi culoare de fir pa care-l gasim la switch-ul de frana. Al meu era unul cu 4 fire, din care unul este cel care ne intereseaza. Am facut poza. -negru cu alb pleaca din cruise control module si trebuie legat la ceasurile de bord in prima mufa din dreapta cum ne uitam la spatele ceasurilor de bord la pinul 18 (ceasurile de bord se desfac foarte usor -au doua surubele chiar sub plansa de bord). Nu aveti cum sa-l ratati pentru ca are aceeasi culoare: negru cu o dunga alba.Deasemenea am facut o poza. - doua fire de masa de culoare maro cu portocaliu , unul din pin 17 din cruise control modul si al doilea din pin 8 din actuator. Le-am legat impreuna si am gasit un " nod" de masa in stanga volanului si sub el... - intre modul(pin 18) si actuator(pin 2) avem doua fire albastru cu maro pe care le unim si le prindem la instalatia masinii . In zona pedalei de ambreiaj am gasit o mufa banuiesc pentru switch-ul de ambreiaj (curios ca il aveam ca masina mea nici nu a fost automata si nici nu a avut preinstal de cruise control norocul meu) care avea 2 fire , albastru cu maro de care m-am legat, si unul albastru cu rosu care avea culoarea la fel cu urmatorul fir , de care m-am si conectat. -albastru cu rosu pe care l-am descris mai sus Restul firelor le cuplati intre ele ca in schema de la pagina 6571.0 din acelasi manual. Pentru cei care nu au inteles ma pot contacta pe PM sau aici.
    1 point
  2. Aceeasi problema am avut-o si eu cu uzura pe interior a pneurilor spate. Rezovlata dupa ce am schimbat bucsele prezentate in video.
    1 point
  3. Mie personal trimurile piano black mi se par cele mai frumoase.
    1 point
  4. Vreti copie ca sa stiti si voi cum arata un astfel de act, bag seama. Ca sa nu moara pisica de curioasa, in actul ala se spune ca masina cu seria cutare a iesit din fabrica cu motorul cutare. Era tot ce aveam nevoie ca sa corectez o greseala la impozit, nu RAR, nu bataie de cap, nu nimic. Acum totul e rezolvat si nici pe departe datorita AB. rusinea as spune sa o pastrati, era pt cele 2 luni de intarziere a raspunsului. E aceeasi situatie ca atunci cand vin la voi: apar cu e36-le, nici de portar nu trec; vin cu M3-ul, nu mai stiu mecanicii cum sa ma pupe-n fund!
    1 point
  5. am auzit pe cineva ca le avea de 30 000 km pe masina si inca nu aparuse probleme sa bata sau sa trepideze etc.. cu alte cuvinte nu necesitau inlocuire. Deci eu zic ca se merita. Cu banii aia nu iti iei nici macar un brat original. Decat sa stai cu ele uzate clar se merita.. Strici caseta amortizoare si alte chestii mai scumpe daca mergi cu ele uzate extrem. Cumpara de pe ebay. Iesi ieftin.
    1 point
  6. pai mai bine ti le iei de pe ebay direct si iesi mai ieftin...
    1 point
  7. asta e singura chestie cred, nu vor tine prea mult, nu cred ca se pune problema de nesiguranta la cele facute in Germania, la cele made in China cu siguranta da!
    1 point
  8. am auzit si de ATEC si de ATE, le gasesti pe ebay pe ambele cu mult produse auto, insa sunt solutii low cost deci nu poti avea asteptari prea mari de la ele, probabil ca daca am locui in Germania am benefica si de garantia pe care o acorda plus ca au acolo au si TUV pentru produsele astea ceea ce iarasi e un plus, dar luandu-le de la o terta parte cu siguranta nu ai nicio garantie!
    1 point
  9. Fuels with higher octane ratings will provide enhanced performance and lower fuel consumption, while the use of fuels with low octane ratings will have the opposite effect BMW engines are equipped with knock sensors and will adapt automatically to different octane ratings, provided that the minimum octane requirement (87 AKI) is met. La masina mea, 2500cmc, an 2000, cu benzina 99, 100, consuma in oras 11-12. Cu benzina de 95, sub 13 nu scade.
    1 point
  10. Incearca de la ATP Germania......, din ce am auzit, chiar sunt piese foarte bune, si pret f. bun deasemenea. Cat despre ATEC Germany, nu am auzit asa ca nu stiu.. sa'ti zic.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.