a mai postat pe undeva la alt topic despre o cutie la un 730D daca nu ma insel. Esti un idiot Lym, daca tu crezi ca eu stau sa dau citate de 100 de orI. Deocamdata cam tragi pe alturi, mai incearca. Oxidarea uleiului creste geometric cu temperatura. Ideea e ca operand la o temperatura mai mica, uleiul ala din cutie tine mult mai mult decat un ulei de motor care il schimbi la 20k km.. de unde si intervalul mult mai mare. In momentul in care tu in regim de exploatare normala ai peste 70 de grade, nu prea e ok, uzura lui creste destul de mult. E un cerc vicios care l-am explicat in articol. De aici si problemele de fapt, pe majoritatea masinilor e un radiator mic, cu un circuit simplu, fara termostat, care doar raceste cu 20 de grade sa zicem, dar nu tine o temperatura X constanta, cum se intampla cu racirea motorului sa zicem. Daca cutia si uleiul depind de producatorul cutiei, sa zicem ZF, circuitul de racire depinde de producatorul masinii, la unele e mai capabil, la altele nu..