Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/12 in all areas

  1. a 2a varianta as alege-o eu...
    1 point
  2. revin cu date obtinute ieri si astazi facand live scan la masina mea, date referitoare la temperatura uleiului din cutie: 1. temperatura exterioara 36-40C, viteza pe cruise control 138km/h, temperatura uleiului din cutie varia intre 78C-80C ajungand la 85C in stationare(la peco) apoi scazand din nou in mers la valorile anterioare. Tot in acest timp, temperatura uleiului din motor era la 90C iar a apei la 92-93C 2. temperatura exterioara 47C, viteza aceeasi, temperatura uleiului din cutie era la 88-90C, a apei la 95C si a uleiului din motor ajungea si catre cca 95-96C. cutia functioneaza la fel de bine si la valorile astea fara socuri, indiferent de mod(D, DS sau tiptronic) si am tinut laptop-ul conectat pe distanta mare, am facut cam 800km de ieri pana azi. Uleiul din cutie si filtrul au mai putin de 5k km de cand le-am schimbat, insa si cu uleiul vechi am vazut cam aceleasi valori.
    1 point
  3. a mai postat pe undeva la alt topic despre o cutie la un 730D daca nu ma insel. Esti un idiot Lym, daca tu crezi ca eu stau sa dau citate de 100 de orI. Deocamdata cam tragi pe alturi, mai incearca. Oxidarea uleiului creste geometric cu temperatura. Ideea e ca operand la o temperatura mai mica, uleiul ala din cutie tine mult mai mult decat un ulei de motor care il schimbi la 20k km.. de unde si intervalul mult mai mare. In momentul in care tu in regim de exploatare normala ai peste 70 de grade, nu prea e ok, uzura lui creste destul de mult. E un cerc vicios care l-am explicat in articol. De aici si problemele de fapt, pe majoritatea masinilor e un radiator mic, cu un circuit simplu, fara termostat, care doar raceste cu 20 de grade sa zicem, dar nu tine o temperatura X constanta, cum se intampla cu racirea motorului sa zicem. Daca cutia si uleiul depind de producatorul cutiei, sa zicem ZF, circuitul de racire depinde de producatorul masinii, la unele e mai capabil, la altele nu..
    1 point
  4. SSS-ul resofteaza complet nu numai mape. adica flash procesor + eprom + flash extern unde sunt mapele din SSS daca ai soft mai vechi poti face update la ultimul cate il are SSS-ul interfata folosita e GT1 interfata de dealer.. se poate resofta si cu INPA dar e mai complicat cu ncs expert si NFS
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.