Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/12 in all areas

  1. Ei, da, are 18 ani si 11 luni Pt initiatorul topicului, ia-ti un e36 coupe, e cel mai potrivit pt un tanar. Apoi daca are si ceva optiuni, te-ai scos.
    3 points
  2. Prietene eu nu inteleg, care este problema ta? ce nu iti comvine pana la urma si ce te deranjeaza pe tine personal? am intrat pe forumul asta pentru a cere niste sfaturi de la oameni care vor sa mi le dea, nu iti place thread-ul meu e simplu NU INTRA PE EL nu vrei sa ajuti NU LASA COMENTARII. sunt liber sa pun ce intrebari vreau si sa am ce buget vreau si imi permit pentru masina , cine vrea ma ajute cu un sfat ok cine nu nici o problema. Asa ca te rog scuteste-ma de comportamentul asta de meltean cu masini scumpe in care le canta guta si rad de astia cu banii mai putini.
    2 points
  3. E prima lui masina, nu are de unde sa stie cat ar trebui sa coste. Asa eram si eu la 18 ani, cand venea vorba de masina mai puneam intrebari si pe langa subiect, mai iscam si rasete, dar omu a fost politicos si a intrebat aici, considerand ca suntem mai informati.
    2 points
  4. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute. Niste poze cu interiorul ar fi binevenite.
    1 point
  5. Bani deoparte nu mai am de unde sa mai pun si de asteptat am aproape 1 an de cand am permisul, o sa o iau in banii astia akm ce o fi o fi
    1 point
  6. Am citit posturile acestui topic si imi exprim si eu parera mea despre uleiul Castrol. Depinde de unde este procurat pentru ca este contrafacut intr-un procent destul de mare. Cum va explicati aceste opinii intr-o contradictie dusa pana la extrem, adica unii spun ca este foarte bun ca masina lui nu consuma gram si altul spune ca in 50 de km ii bateau tachetii. Eu unul nu as mai cumpara Castrol nici "sa ma pice cu ceara". Poate am nimerit magazinele "gresite", doua sau trei (cel putin doua, nici nu vreau sa-mi aduc aminte) schimburi am facut de Magnatec 5w40 si mai aveam putin sa segmentez motorul. Bine ca nu l-am segmentat si doar am schimbat uleiul.
    1 point
  7. aici chiar nu pot sa fiu de acord. Am plecat odata la Bucuresti cu un logan 1.6 16v nou noutz si credema masina mai instabila decat aia in curbe eu nu am vazut. E36 este de 1000 de ori mai stabila si mai sigura la viteza. Ce mi s a parut cu adevarat "tare" este ca la 160 daca iei piciorul dupa aceleratie zici ca franezi asa aerodinamica are. Mai ramane sa ii recomandam un logan diesel si l am pus pe butuci cu bani . Si loganul e f usor de dat cu rotile in sus daca faci pe nebunu la ce garda la sol are.
    1 point
  8. Si prietenii astia ai tai cu e36 luat la 800 de euro , la prima curba sta masina dreapta ? La prima groapa pot auzi casetofonul ? M-am saturat de povesti dastea , am e36 care a inghitit multe zeci de milioane pe parte tehnica ca sa ajunga o masina sigura , gandestete ca au 15 20 de ani . E36 la 1000 , 1500 inmatriculat , cat de drept o sta pe serii ? Sau cati proprietari o fi schmbat cu aceleasi acte ? Daca or mai fi toate actele . O masina nu conteaza doar sa mearga , mai conteaza si cum o face .
    1 point
  9. Nu gresesti. Acolo e DME-ul (calculatorul masinii). Cred ca Autodata face referire la firele care intra in mufa ce intra in DME. Vad ca sunt 5 grupe de mufe, ai putea sa te uiti sa vezi daca ele corespund cu cele din Autodata. Din cate vad te-ar interesa firul 22 din mufa D.
    1 point
  10. Am un bmw din 2002. Din 2002 pana in 2005 cand s-a terminat fabricarea lui e46 s-au mai facut cateva milioane de injectoare nu? Daca pun un injector pe masina fabricat la cativa ani dupa ce masina mea a iesit pe usa fabricii de unde stie ecu meu acea serie a injectorului? De unde o recunoaste? In alta ordine de idei presupun ca pentru milioanele de injectoare fabricate pentru e46 li s-au alocat un numar limitat de serii sa zicem 20,30..in functie de corectia de fabrica si atunci se poate ca ecu de la orice bmw sa fie setat pe un numar limitat de serii ale injectoarelor, nu? Daca fiecare injector are un cod unic, o serie unica, nu vad cum ecu ar recunoaste seria unui injector fabricat dupa cativa ani de la fabricarea masinii. Sau...daca eu cumpar acum un injector de la dezmembrari...sau il reconditionez pe al meu....si apoi ii bag codul in ecu..oare nu o fac degeaba? Ma gandesc ca un injector reconditionat sau unul de la dezmembrari care are si el vreo 100 mii de km rulati, nu mai are cu certitudine corectia de fabrica pe care as putea eu sa i-o transmit la ecu prin introducerea codului..a serie acestuia. Ma gandesc si eu.... Sau poate echestia asta cu codurile injectoarelor trecute in ECU este valabila strict pentru injectoarele noi noute ?!!
    1 point
  11. Am purtat centura din prima secunda cand m-am urcat la volan, pe scoala, si nu am mai dat-o jos. M-am obisnuit cu ea, nu simt ca ma incomodeaza, ca ma sufoc, etc. S-a format un automatism, si cand mut masina in parcare pun centura . Am ajuns sa ma cert cu taximetristii cand mai apelez la serviciile lor, nu inteleg ca e treaba mea daca-mi pun sau nu centura cand merg in masina lor. Unu mi-a zis ca asa avem noi impresia despre toti soferii de taxi si de BMW-uri ca sunt cei mai prosti soferi. A strambat din nas cand i-am aratat cheia din buzunar, nu i-a mers replica. Daca luam in calcul multitudinea posibilitatilor ce rezulta din dinamica unui accident cu siguranta vomdeosebi cazuri incare centura iti poate cauza moartea, dar de cele mai multe ori ea este utila. S-a vazut lucrul asta cand a inceput sa fie obligatorie purtarea ei, acum multi ani, iar numarul victimelor in accidente a scazut. La fel si cu airbagurile, au mai siomorat oameni dar pe multi i-au salvat.
    1 point
  12. Urmatoarea masinuta din colectie este un Ford Mustang 289 V8 din 1968 reconditionat de la 0 spre deosebire de Merc unde am muncit mai mult la caroserie! ("A-ul" din spate de langa stop a fost inlocuit cu o emblema pe care scrie V8) http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/4120066862/in/photostream In colectie mai avem 2 Forduri Falcon din 1963 inca un bot de cal (care initial era donatoare pentru cel albastru de mai sus dar ulterior ne-am hotarat sa-l facem si pe ala) si un Mercedes 280S din 1971 model U.S.A. care chiar acum a iesit din cabina. Voi reveni cat de curand cu poze si cu masinile mentionate cateva randuri mai sus!
    1 point
  13. Masina urmatoare este un Mercedes Benz 250 (W114 sau "Bot de cal") din 1968. Masinuta este terminata in proportie de 90%. Mai avem un pic de munca la carburatie si la frane... in rest e cam gata! http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276396950/in/photostream
    1 point
  14. Asadar sa incepem cu pozele cu celalate babute din colectie! Primele poze sunt cu preferata mea din colectie si anume: Cadillac Sedan Deville, 6,3 V8, 325 cp, an fabr: 1962! http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6275663989/in/photostream http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276187578/in/photostream http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276190490/in/photostream
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.