Salut, sa va spun patania ... daca ii pot spune patzanie...Duminica, 30 grade afara, rezervorul plin, masina de 2 saptamani, drum lung... Din pacate a trebuit sa ma avantez la un drum de 400km fara a testa/ verifica masina mai amanuntit inainte. 4 persoane, bagaje peste limita, da-i sa sune. Plecam din Tg. Mures spre Bucuresti si de acolo spre Campina, unde era capatul de linie. Toate bune si frumoase pe drum, masina se prezenta foarte bine, motorul nu zdranganea, nu trepida, tragea beton, accelera de parca "mergeam cu vantul ", nu brusca..nu nimic, ce mai m-am indragostit iremediabil de acest E34. In fine, ajungem la Campinba, parchez masina in fata scolii, chef cu colegii ca nu ne mai vazuseram de 2 luni. A 4-a zi, hai sa vad ce e cu ea si ma duc spre parcare. Cand ajung acolo am simit ca mi-a stat inima cand am vazut dita-mai baltoaca sub masina. Da-i...urgent, verificare furtune, rezervoare, coliere chestii- trestii ca intr-un final sa gasesc locul cu pricina, capacul de la termostat. Bun... ma interesez, sun, RealOem, Forumuri..intr-un final gasesc un nr de telefon al unui proprietar de Service BMW, si nu doar cu "prioritate BMW" ci BMW dedicat. Bun, pun mana pe tastatura, ii scriu - nimic. Sun o data, de 2 ori...nimic. ZIc, a 3-a oara e cu noroc, dupa ce vedeam cu din masina se scurge pe ora ce trece mai mult antigel. Surpirza, a raspuns la telefon...cam plictisit omul ( poate l-am deranjat de la masa, mea culpa ) si dupa ce ii explic problema mea..."Nu rezolvam E34-uri "... Deci cand am azuit asta, si tonul pe care a zis-o deja imi imaginam un "ceafa lata" din specia "rromulus capitalus". In fine, iau si sun un mecanic din Ilfov... "Sunt in concediu << tut>> <<tut>> <<tut>>... Stateam si ma uitam ca bou'n calendar. Deja ma gandeam, am gresit eu cu ceva ? am cumva o masina "de unica folosinta" ? iti trebuie facultate sa schimbi o garnitura ? Sau pur si simplu acele service-uri dedicate BMW sunt asa de bine cotate pe piata si au o clientela asa de buna incat isi permit ( ? ) sa dea cu flit in asa fel unor posibili clineti ( fideli ) ?? Deja ma luasera toti dracii si am zis, bag piciorul , dau un ban da' stau in fatza ! Dupa ce mi-ai trecut dracii stateam cu curu' pe capota si ma intrebam : " Dau un ban...dar cui ?" Si l-am sunat pe mecanicul care se mai "uita" din cand in cand la masina cand aveam eu un pitic de genul " bazaie ceva pe la bord, nu te uiti ? Bine, dar unde bazaie ? Nu stiu, cauta si tu..." Surpiza, acest "personaj " - mecanicul, cu care nu schimbam decat 2-3 vorbe pe la revizii imi zice asa " Stai calm, unde esti ? ( Campina, Prahova ) Aha, cam la 250km, da ? Bun, hai ca iau eu piesele, iti aduc bon, si o facem, bine ? Cam in 4 ore sunt acolo. Te sunc and ajung" - Iar ma uitam ca bou'n calendar la telefon... Trec cele 4 ore si numa' vad o masina de MS cum intra pe aleea de la scoala si "hop" din ea mecanicul. Ma uitam la el ca la martieni, el se uita la mine ca la statui, si colegii mei se uitau unii la altii ca la extraterestrii. Si incepe omul, jos radioatoare, jos furtune, scos capac, schimbat garnitura , pus capac, umplut cu antigel - timp de lucru 3 ore cu pauzele de tigari si povestit. Deci, sa facem un calcul, Garnitura capac Termostat + Coliere + furtune + Manopera + Antigel + Deplasare = 850 Ron. Ca idee, la Reprr. BMW - doar piesele erau undeva la 700 lei...ceea ce ma face sa zic urmatorul lucru : " ... " Si acum stau si ma intreb, desi nu e o suma exagerata dar, totusi, cui nu iar sta bine cu 850 lei in 2-3 ore ? Si acum ma "bantuie" replica aceea... cum sa fii service BMW si sa nu lucrezi la modele mai vechi de E39 sau de 2000' ?