Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/27/12 in all areas

  1. ooohh shit, merci fain,urma sa deschid un topic sa intreb de ce nu porneste masina, acum e clara cauza multam pentru raspunuri. poza nu este a masinii mele,este cu scop informativ.
    3 points
  2. Mai bine sa vinzi masini decat telefoane...
    3 points
  3. pai si e46-le meu are chestia asta(si credeam ca toate modelel bmw au chestia asta standard) ..cica ar fi fost pt harta concepute , ca sa poti citi harta noaptea
    1 point
  4. pe chat sa ce? nu merge de mult. oricum mult "misto" se mai face. on topic: despre ce vrei sa vorbesti referitor la "pisicute" sau e36?
    1 point
  5. Am avut acest motor la masina (BMW 318i 2003 145.000 KM) ce am vandut-o acum cateva saptamani. In afara consumului ridicat in oras, nu am avut ce sa ii reprosez in cei 4 ani cat am avut masina. Masina am avut-o de la aproximativ 100.000 de KM iar schimburile de ulei le faceam la 10.000 KM. Nu am completat niciodata intre schimburi cu ulei pentru ca nu a fost nevoie. Depinde foarte mult de cum ai grija de masina si de cum o folosesti.
    1 point
  6. al meu prefera whiskas cu somon. nu il alint ca se alinta singur, doar il mai troznesc daca uita sa traga apa sau sa ridice capacul...
    1 point
  7. E chiar buna gluma asta :frantics:
    1 point
  8. Se numeste limp mode, iti opreste turbina mare. Aceeasi problema o am si eu dar mereu la 3900-4000rpm in treapta 5-a adik undeva pe la 230 la ora. De mai bn de 1 an nu am reusit sa ii dau de cap, dar nici nu prea m-a interesat fiind viteza mare, si nu prea ajung la ea. Pe tester apare urmatoarea eroare: Le-am verificat fizic pe toate de mai sus, si sunt in regula. Parameterii la care apare eroarea sunt acestia: Eroarea in sine e cauzata de faptul ca la un moment dat sare boost level-ul f sus de pe la 1.8-2 bari (normal) la 2.5 bari. Astfel masina crede ca apare un fenomen de overboost si iti taie turbina mare, pt a o proteja. Ori wastegate-ul nu se dechide la viteza aia, ori presiunea e raportata gresit. Doar pe dyno, poti verifica daca chiar se dechide wastegate la viteza respectiva. Eu o sa schimb la urmatoarea revizie senzorii de presiune si temperatura aflati undeva langa catalizator si DPF... poate reusesc sa ii dau de cap. Piesele 3 si 5 de aici : http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/535d-M57N/LHD/N/2006/may/browse/exhaust_system/diesel_partic_filt_sens_mount_parts/
    1 point
  9. sau filtru de aer conic, cu elice
    1 point
  10. coupe,preferat facelift.Un Baur din ala avea un amic,inmatriculat pe fundatie
    1 point
  11. Dar de ce? In Us se foloseste negative camber la greu. Si eu am -3 pe fata si e spectacol de stabila pe curbe, zic undeva la 30% mai bine ca stoc. Daca exagerezi roade gumele, atata tot.
    1 point
  12. Cam ingrijorator ceea ce zici. Urmeaza si eu sa vopsesc masina si n-am chef de suprize de genul tau. Hmm.... tiberiuenache tu ai ceva feeback-uri? ai luat masina ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.