Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/17/12 in all areas
-
2 points
-
Salutare, prezint si eu compactul meu, as vrea sa stiu cu ocazia asta daca exista un compact cu mai multe dotari la noi in tara. Atasez aici cateva poze in urmatoarele link-uri http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/301765_4022232398901_661831731_n.jpg http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535131_3974263679713_997858291_n.jpg http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/548461_3839715276087_1592674310_n.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/554685_4231647954159_1291586251_n.jpg http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/564981_3987693135441_423808449_n.jpg http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/533360_3839712276012_1560433371_n.jpg2 points
-
2 points
-
Dragii mei, am decis deschiderea unui topic nou intrucat nu am vazut pe forum decat postari razlete legate de problema asta, pe care eu o consider extrem de grava. Posed un BMW 118d facelift, fabricat in mai 2007, drept urmare avand sub capota noul motor cu cod N47 ce dezvolta 143cp. Toate bune si frumoase, masina merge bine, trage frumos, consuma incredibil de bine, silentios, ce mai, mi-a depasit asteptarile cu mult. Pana sa aud insa zgomotul metalic si fara sa-i dau importanta am zis ca e normal, ca probabil asta e zgomotul masinii. Pe un topic in aria Seria1, este un coleg care se plangea de unele probleme cu masina, si acolo altcineva a postat cateva link-uri catre unele forumuri din afara unde era dezbatuta pe larg problema largirii lantului de distributie si in final ruperea lui cu consecinte extrem de grave, practic necesitand inlocuirea motorului. Erau acolo peste 40-50 de masini cu problema asta, multe in garantie, iar costurile fiind suportate de catre firma mama. Ce se intampla cand masina iese din garantie, cum e cazul meu? De inlocuit iarati costa mult sa previi, trebuie arbore cotit, lant, intinzatoare, numai astea ajung peste 2000 de euro, plus manopera, iar la BMW treaba asta costa poate dublu. Probabil se da garantie la manopera un an sa zic, insa apoi problema revine, fiind considerat un defect de fabricatie. Problema e de la crankshaft (arborele cotit) la care se uzeaza prematur pinii din capat si de-acolo vin repercursiunile asupra lantului. Cam asa suna si masina mea, si e considerat a fi zgomotul care previne dezastrul... http://www.youtube.com/watch?v=jWGi07TR9Jw As dori sa stiu cate cazuri sunt in .ro cu problema asta, daca este cazul sa ma ingrijorez si sa dezbatem problema asta care tinde sa devina una f grava. Tinem cont ca acelasi motor se pune pe X3, X1, 520, 318d, 320d, 118d, 1290d, 123d... De lecturat: My link My link My link Si mai sunt... Nu stiu daca e ok postarea mea insa cert e ca mi-e si teama sa mai merg cu masina. E primul meu BMW, am 15000km cu el(am luat-o la 80000km), si sincer de-asta am dorit masina asta, datorita motorului, am fugit de concurenta stiute fiind problemele de-acolo (ma refer in special la VAG aici). Astept sfaturile voastre. =================================== Date importante =================================== * Motoare afectate si remedierea problemei: * Rapoarte PUMA: PUMA 43863106-02 PUMA 43863106-04 PUMA 43863106-09 PUMA 43863106-08 PUMA 43863106-11 PUMA 43863106-12 PUMA 43863106-16 PUMA 43863106-18 * Poze Poze 1 Poze 2 Poze 3 Poze 4 Poze 5 Poze 6 * Facturi/Devize Exemplul 1 Exemplul 2 Exemplul 3 Exemplul 4 Exemplul 5 * Documentatie inlocuire distributie Diagrama distributie Procedura inlocuire * Detalii motor Poze, diagrame, descrieri * Articole in presa http://www.rtl.be/info/vous/temoignage/920362/des-moteurs-bmw-cassent-prematurement-j-ai-du-allonger-7-000-euros http://www.bbc.co.uk/programmes/p01bbfsl http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg74/features/bmw-chains-snap-n47-engine-2007-2009 * Petitie http://www.avaaz.org/en/petition/BMW_N47_engine_recall/ * Recall anuntat in 15.01.2015 Recall1 point
-
Pachet M , oem pentru seria 5 - E39 - Bara fata completa cu armatura,proiectoare,canale aer,spalatoare (fara senzori de parcare) * precizez ca bara este sparta in spatele suportului pentru numar * - Bara spate cu armatura si senzori parcare - Carenaje roti spate. - Scutul fata - motor ,pentru M-pack, in acelasi pret . * nu este in perfecta stare,insa se poate monta fara probleme, nu are bucati lipsa * Pret : 600 euro 0765.505.111 / 0740.380.424 Craiova ++++++++++++++1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu are niciun separator si nici turbina draga sly, pay attention, e 318i cica sa mai ceri sfaturi pe aici, pff1 point
-
Aaa, pai de ce nu ai zis de ora 5 de la inceput. E clara treaba acum. Nu are nimic masina. Așa face toate !1 point
-
1 point
-
Preheating At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C. Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C. After-heating At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics. Start preheating Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.1 point
-
Esti constient ca la noi nu se deszapezeste ca acolo, R8 e o masina cu garda foarte joasa, aici o vad batjocorita,facuta varza pe dedesubt din cauza ghetarilor si a sarii, Chiar daca e din aluminiu sarea corodeaza in timp si lucreaza , eu cu Mitsubishi ma bag pana la bot in zapada dar asta pentru ca e inalta ,1 point
-
ah, ce nu-mi place seria 3 combi.. cacat , nu-mi place nici un combi )) rotile parca nu mai au farmec ..pe combi , bine ar trebui sa fie si masina lasata mai jos (dar cand ai combi nu te gangesti la d-astea ) deh, prioritatile. sa te plimbe cu placere1 point
-
da, kip are dreptate, la coborare se intampla invers, risti sa supra-racesti motorul, d-aia e indicat mersul serpuit, cauta pe google1 point
-
Am vazut si eu in sfarsit prezentarea. Sincer, nu m-a dat pe spate. Filmul, ca masina m-a dat de mult. Buhnici e enervant si nu stiu de ce. Vali se repeta. Se repeta. Se repeta. Si cateva drifturi nu prea i-au iesit. De fapt doar unul a fost mai mult decat mediocru. In concluzie, masina e foarte puternica si imediat ii fuge fundul daca ii scoti toate sistemele. Wow. Asta iti dadeai seama daca vedeai doar cifrele. 560 cai si 680 Nm. :logik:1 point
-
Teoretic ar trebui sa se platesca, dar practic eu nu cred ca se va putea intampla asta.1 point
-
Pe nationale si/sau europene, merg mai tot timpul pe banda a 2. De ce? Fiindca de obicei merg cu o viteza potrivita pt acea banda. Ma retrag pe banda 1 de fiecare daca cand cineva din spate se apropie, ca sa fac loc. Merg pe banda 1 cand, dintr-un motiv sau altul, vreau sa merg mai incet. Pe autostrada (sau ce-or fi astea de le avem noi), nu merg pe banda 1 din cauza denivelarilor. Este foarte obositor pt maini, sa corectezi aproape intr-una din volan. Niciodata nu raman intentionat pe banda a 2a, in idea ca merg cu viteza maxima admisa, asa ca ceilalti n-au decat sa astepte. Nu sunt eu in masura sa impun respectarea codului rutier, asa ca ma trag pe banda 1. Daca cineva are cu ce si vrea sa mearga mai tare, nu e problema mea sa am grija de carnetul lui. Cat despre masinile mari (TIR), de care zicea un coleg mai devreme, tot timpul le las sa intre in fata mea, cand ele se deplaseaza pe o banda care se termina (ma refer la urcarile cu 2 benzi). Daca sunt pe banda a 2a, inca de cand vad semnul care anunta terminarea unei benzi, nu mai accelerez si fac semn cu farurile, ca soferul de pe banda care se termina sa intre in fata mea. Idea dupa care ma comport in trafic, indiferent daca sunt in localitate sau nu, e urmatoarea: incerc sa incurc cat mai putina lume posibil. Sa nu tai calea, sa nu fac pe altii sa franeze, brusc sau nu, din cauza mea, sa fac loc pt altii sa intre in fata mea, etc Edit: Apropo de a face loc la altii... Cand am venit la cj dinspre brasov, in padurea bogatii unul cu o duba s-a bagat intr-o depasire, chiar daca era linie continua. Asta se intampla in fata mea la 3 sau 4 masini. Se apropia o curba si nu il lasa nimeni sa intre inapoi in coloana. Sincer, am si franat, sa las dintanta intre mine si masinile din fata. Si chiar a venit o masina din contrasens. A fost ceva de genul: 3 masini, una langa cealalta. Cei care nu facea loc, duba si cel de pe contrasens. Bina macar ca latimea strazii a permis acest lucru. Este clar vina soferului de pe duba, care nu avea ce depasi acolo. Dar din cauza asta, sa nu ii faci loc sa se bage in fata ta, sa iti pui viata omului in pericol doar pt ca n-ai chef sa-l lasi... No comment!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00