Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/12 in all areas

  1. Imi pare rau sa te contrazic, dar tine minte paragraful de mai jos, ce ai spus tu cu duritatea este o aberatie, in rest ai dreptate, stiam restul! Fierul pur nu reprezintă o importanță practică. În schimb, aliajele fierului cu carbonul numite fontă și oțel sunt materialele metalice cele mai utilizate în tehnică. Fonta este aliajul fierului cu carbonul, care conține între 2,06% și 4,3% carbon, iar oțelul, aliajul fierului cu carbonul care conține sub 2,06% carbon. În afară de fier și carbon, atât fontele cât și oțelurile, mai conțin, în cantități mici, și alte elemente ca siliciu, mangan, sulf, fosfor (numite elemente însoțitoare), care nu au putut fi complet îndepărtate în procesul de elaborare sau care au fost introduse în mod voit, pentru a le conferi anumite proprietăți (elemente de aliere). Ideea este urmatoarea, daca sudez fonta cu electrod de fonta nu pot sa controlez concentratia de carbon in toate zonele, iar daca apar zone cu concentratie mare de carbon se sparge ca sticla, tocmai de aceea sudez cu nichel care este mai moale, concentratia de carbon fiind mai mica, ca sa nu apara zone bogate in carbon, ci zone mai slabe in carbon, fiindca pe mine nu ma intereseaza duritatea la o zona de 1-2 cm2, poate sa aiba duritate cat o tabla. daca nu crezi, incearca sa strambi o piesa de fonta cu ciocanul si una de nichel si ai sa vezi ca fonta se sparge, iar nichelul nu, de ce oare? fiindca fonta este mult mai dura decat nichelul! am fost si am discutat si nu vor sa se bage nici ei nici cei de de la Metal Technics. L-au luat pe NU in brate! NU SE POATE; NU SE SUDEAZA! http://facultate.regielive.ro/cursuri/metalurgie-si-siderurgie/metalurgia-otelului-37524.html uitasem sa-ti zic ca nu sunt chiar pe dinafara, am facut Stiinta si Ingineria Materialelor(Metalurgia) la Politehnica in Bucuresti.
    1 point
  2. @Robert - multumesc, ma bucur ca iti plac @TudorMTS - nu cred ca este nici un pericol vara, procesul de vopsire a fost acelasi cu al unei piese de exterior, adica vopsea si lac ulterior, deci nu cred ca pot fi afectate de caldura. @Edi91 - asa este, un plafon negru ar completa interiorul; foarte frumoasa si a ta, multumesc pentru poza, o sa ma apuc de cautari. @gelu_bmw - am vazut cu prafu' dar am o carpa foarte moale (pufoasa) pe care o tin in buzunarul de la usa de la sofer si cand sunt la un semafor sau intr-o coloana imi fac de lucru. mie imi este mai frica de zgarieturi, cand le-am vopsit puteam opta pentru un lac ceramic dar costa cam 170 E litrul fara TVA si am zis ca mai bine incerc initial cu lac normal sa vad cum se comporta. @B-490-RZV - o sa incerc, multumesc pentru sfat. Sonax parca se gaseste si in supermarket-uri, nu? sper sa nu vorbesc prostii... Mai pun un rand de poze, am schimbat si pasla de pe capota, cred ca pe cea veche a pus cineva jetul si se stransese: .............
    1 point
  3. Nu este deranjant este de-a dreptul exasperant. Nu ma deranjeaza nici un e39.
    1 point
  4. pai de la e60 si dupa au aparut dieseluri mari + v8 turbo. Aveai diesel de peste 200 de cai inainte de e60 ? era doar 740d (e38) si ala au fost vreo 2000 de exemplare. Ai impreisa ca au tinut vreodata foarte mult cutiile la masinile astea ? Daca imi gasesti proprietari de seria 5,6,7 fie cu 3.5d diesel, mai mari, sau V8 -uri fara probleme la cutie la modelele astea..si sa aibe peste 150k km, e mare minune. Eu va urez succes, eu nu cunosc nici unul. Practic rar duc mai mult de 150k km, pe de alta parte nici nu e asa mare nenorocire, ca nu sunt o avere comparativ cu cat costa ele, nici nu sunt genul de masini cu care faci cate 30-40k km/an si cu siguranta ca sunt apropiate costurile de un kit de ambreiaj +volanta la o manuala asemanatoare. Nu e e asa o drama.se repara, si mergi mai departe. .. daca aveai un 740d de prin 2004 si dadeai un 7k euro la reparatie, mai ziceam, dar asa.. un 1000 de euro e mai suportabil. .
    1 point
  5. In curand o sa avem topicuri de genul : Am gasit o sacosa in portbagaj, stie cineva ce am in ea ? :twoup:
    1 point
  6. Votat DA. Sunt foarte multumit. Masina este un E34 si desi e maricica franeaza bine. La inceput pedala se duce putin si franeaza incet cat sa opresti la semafor fara sa te bruscheze, dar daca bagi piciorul in ea chiar se infige bine in asfalt. Am avut cateva momente cand a franat mai bine decat ma asteptam... deja ma pregateam pt impact si ea se opreste. :)
    1 point
  7. nu am probleme, sunt chiar ft multumit, la toate BMWurile pe care le-am avut am fost multumit de frane, pedala ferma.. simiti ca pui frana, nu ca la vw sa nu simti pedala sub picior si sa dai pe toata lumea din masina cu capetele de ce au in fata :) ABS??? a intrat de cateva ori, cand a fost cazul... in rest... nici nu stiu daca functioneaza :lol: anvelopele si amortizoarele conteaza ft ft mult la franare
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.