Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/12 in all areas

  1. Intradevar...ambreiajul se schimba pe la 3-400.000km, pana atunci doar ulei si filtre. Inainte sa schimbi kitul de ambreiaj se schimba si placutele de frana, de preferat dupa 250.000km. Bmw nu are moarte, el traieste prin emblema :hyper:
    2 points
  2. Cu subrat am vrut sa demonstrez ca sunt un cocalar analfabet si sa dau ocazia academicienilor de pe acest forum sa isi etaleze subtil cunostintele de limba romana. Este totodata o ocazie sa ii lasam pe cei care simt nevoia sa fie ironici, sa se exprime liber, savurandu-si apoi "palmele" pe care le dau nulilor si neavenitilor ca mine. Amuzant este ca uitam sa mai si zambim...sau poate zambim atunci cand ii vedem pe cei cuprinsi de seriozitatea pe care o mai intalnim doar in cazurile de constipatie. Cuprinsi de propria importanta si de vastele cunostinte tehnice, combinate cu un simt estetic cultivat, fara indoiala, la Academia de arta, "ironicii" de pe forum sunt la fel de "placuti" ca si cocalarii cu eleron gigant, maxim de cruciulite in parbriz si sigla Nike pe luneta. Hai mai ...ce naiba, chiar s-a tacanit lumea??? Ma rog... Poze nu am prea multe pentru ca nu am reusit inca sa fac unele de Doamne-ajuta. Cand am...pun.
    2 points
  3. daca nu aveam topicul din 11.09.2012 inchis...puteam sa si raspund... Deci: masina este un logan modificat in e39, dupa ce, in prealabil a fost un wartburg de toata frumusetea. Evacuarea am luat-o de pe o Skoda 1000 MB, jantele de la o Volga, si motorul de la un Lastun dus la Remat (cu speranta ca, daca mai prind unul la dezmenbrari, o sa am piese pana la pensie). Motorul s-a incadrat perfect in locul vasului cu lichid de parbriz. Acum am spatiu sufient si pentru cateva rate si gaini care sa creasca nestresate conform standardelor UE. Interiorul este de la masinutele care se busesc in parcurile tiganesti de distractii. Stiu ca era mai mic, dar am tras de el la cald si s-a incadrat perfect. Geamurile sunt niste bijuterii de termopane. Am prins un boutique construit ilegal si am pandit demolarea. Proprietarul era prea necajit ca sa obiecteze si in plus a inteles ca le folosesc pentru o cauza nobila. Navigatia este pusa doar de fitza. In realitate, ma orientez dupa musuroaie de furnici si muschiul de pe scoarta copacilor. Nu ratez niciodata! Suspensia nu este una sport reglabila. In fapt, rugina mi-a distrus flansele si masina a cazut pe roti. Pentru sunet... am adaptat un patefon. Pandesc acum pe ebay o flasneta si daca am noroc ii adaptez o mufa de iesire. Intrare nu am unde sa fac pentru ca in locul difuzoarelor am lipit niste coperti de cd-uri cu manelisti. Carbonul recunosc ca a fost o greseala. Dar ca orice greseala...se poate repara. Am achizitionat deja o galeata de lavabil de 15 l pt ca era la oferta cu amorsa. Cand o sa gasesc si o bidinea care nu lasa par, ma apuc de treaba fara grija ca nu iese tzipla la vopsea. Comenzile de pe volan le am de la un tetris. Sper sa le conectez cand o sa fac rost de un head-up display, ca sa vad pe parbriz. Recunosc cu o satisfactie morbida si un ranjet tamp, ca nimic nu se compara cu un tetris la drum lung. Nu imi pun problema ca nu sunt atent la drum pentru ca oricum merg tractat non-stop. La fiecare roata am atasat cate o galetusa de plaja pentru cainii care nu trec impasibili pe langa masina mea. Sper ca intr-o buna zi sa transform tot ca am colectat in combustibil bio si sa nu ma mai intereseze pretul carburantilor. PS1: daca descrierea nu este completa, imi cer scuze anticipat si va asigur ca sunt in masura sa raspund la orice intrebare. PS2: Cand cineva isi modifica masina, sigur apar cativa cetateni care au obiectii. La fel se intampla si cand acestia se insoara. Diferenta este ca masina poate fi modificata in continuare. Doamne ce imi plac glumele proaste!!! PS3: Din alocatie mi-am permis, cu tupeu, sa imi cumpar si un bradut odorizant. Cand conduc il pun la loc de cinste intre cele 15000 de cruciulite si matanii de pe parbriz. Cand nu conduc, il port la sub-brat. Mi se pare o imparteala fair care imi demonstraza ca pot sa convietuiesc linistit cu masina mea.
    2 points
  4. daca tine sus e uzat discul.nu-l induce in eroare.daca tine jos inseamna ca discul este foarte bun.incearca sa ii faci o aierisire ceva...
    2 points
  5. Este lumina reflectata din plafoniera. :frantics:
    2 points
  6. Sau o fi fost ruginita , o fi fost atinsa ...... Oricum o dai , tot loterie este in achizitionarea unei masini sh; vorba aia : la anii astia, masina nelovita si femeie nef#^#ta ... cam greu .
    1 point
  7. Asta sa fie problema, la semnale !
    1 point
  8. Trebuie sa te comporti onorabil indiferent de ce masina conduci ..
    1 point
  9. Am mai spus-o si o repet, posesorii de BMW sunt catalogati cum sunt din vina lor, daca te urci la volanul unui BMW asta nu inseamna ca esti vreun pilot din DTM sau vezi doamne cine stie ce bolid conduci ....vezi masina de mai sus.... Trebuie schimbata mentalitatea, daca ai bmw trebuie sa tre comporti onorabil...parerea mea
    1 point
  10. am ras cu pofta )
    1 point
  11. are fix acelasi motor ca un e90, dar compartimetul motor e ingrozitor la f30, Sunetul diferit e din cauza de plastice diferite si compartiment motor diferit, toba etc.. nu e nici o rezonanta de la blocuri.. un motor suna naspa sa nu.. uitate si tu la niturile alea si colturile alea luate cu toporisca.. http://farm8.staticflickr.com/7242/6965824142_0696696630.jpg BMW F30 Engine Bay by orgazmo, on Flickr Nu zic ca e o masina proasta sau mai proasta per total ca un e46 sau e90, si ce zogomot face ea la exterior probabil ca e un criteriu neimportant pentru multi, doar remarcam.. se vede ieftinatea si zgarcenia nenorocita pe el..
    1 point
  12. avand in vedere istoricul tau la masini, cred ca ar trebui sa te intereseaza cu precadere, starea tehnica, nu "sunteul smecher".
    1 point
  13. Pentru masina asta ar trebui sa-ti iei inainte niste consumabile precum : 1.turbina 2.injectoare(1 sau 2 , poate ai noroc sa nu pice toate 4 odata) 3.kit distributie 4.DPF. In caz ca te lasa pe drum si trebuie schimbate. Aaa,mai trebuie si o trusa de scule dar nu orice trusa,ai nevoie de scule de scule
    1 point
  14. izvorul nesecat de idiotenii de pe forum, a mai primit un afluent.
    1 point
  15. urat cu spume, gasesc ca este e65-ul, e maxim hâda si din fata si din spate, cotet maxim http://images0.bizoo.eu/image/img360/sale/BMW-730i-din-2004_6952291_1315550990.jpg
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.