Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/27/12 in all areas
-
Eu zic ca daca negociaza cu succes de la 39k la 29k pentru seria 6, sa profite de momentul favorabil si sa arunce varianta 20k si E39-le lui, poate intr-un moment de uluire ala cu 6-le accepta schimbul.5 points
-
Hai ca deja exagerezi. De la F10 cu 15K EUR si E92 la 10k eur (care nu ti-a placut, dar daca e asa, o luai si o revindeai intr-o sapt cu 5k profit) si acum o dai ca tu negociezi de la 39K la 29K si esti convins de succes. Vezi ca gradinita e 2 strazi mai incolo4 points
-
Hai mai taie din ele, da-le dreacu ! Numai peste tine dau ocazii din astea cu e92 la 10k si F10 la 15K ! Da-mi mie un pm si le cumpar eu !3 points
-
Akon ia si tu toalele alea de le ai pastrate pentru nunta si mergi in vizita la dom automobile.....poate faci si un test drive,dupa ce analizezi partea dreapta3 points
-
Salutare ! In urma cu vreo 5 luni, dupa lungi cautari, mi-am achizitionat din Frankfurt un E92 330CD superb, de 2007/04, la ~147mii km. Cautarea mea pe mobile.de a fost foarte clara - manual, 330I, 330D, 330XI, foarte dotat. Asadar, mi-am luat bestiuta asta, frumoasa foc. Ca si dotari, am vrut sa aiba obligatoriu, urmatoarele: *trapa *scaune sport, full piele, incalzite *navi mare *sonorizarea nu cea mai praf, aia fara tweetere *comenzi volan, blustiut, schimbatorul normal care e si pe E60 *senzori parcare Dupa lungi cautari a trebuit sa fac un compromis la o dotare, m-am documentat, si am ajuns la concluzia ca nu se renteaza sa schimb trapa, sa trec de la automata la manual, de instalat navi imi era groaza, si de sonorizarea cea mai praf sa trag fire nici nu mai vroiam sa aud, stiam de la E60 ce infern e. In concluzie am mers pe varianta fara senzori de parcare, care nu ma costa mult ulterior sa le fac retrofit. Acum sincer ma bucur ca nu am luat-o cu senzori, arata mult mai frumos fara. Caut sa imi fac cumva o integrare OEM cu camera de dat inapoi. Surpriza, imediat dupa ce mi-am luat-o, m-am sucit si am ajuns la concluzia ca era mai frumos schimbatorul de M pe masina asta (eu eram in cap cu cum ar arata pe E60). In fine, astea sunt nimicuri Masina mai are suspensie sport si, dupa parerea mea, cele mai frumoase jante pe 17", multi au fost trucati, inclusiv eu, sa cred ca sunt pe 18" la cum arata. Sincer sa fiu nici acum nu imi pot da seama daca pana la urma am Hi-Fi sau Logic7, poate ma ajuta cineva, PW18598, am la setari Logic7 Concert Hall si treburile genu. E o diferenta de la cer la pamant intre cum suna sonorizarea aia slaba, fara tweetere, si asta, si la putere si la claritate si la tot. Insa, mai e mult pana departe. -------------------------------------- Am sa fac acum un comparativ intre E60 525D 2006/11 care l-am avut versus E92 330D 2007/04. Mentionez ca nu ma pricep la detalii tehnice si nu stiu termeni tehnici, pot doar sa spun parerea mea pe care o consider obiectiva. Cum sta pe drum: Deci, sincer, rupere, nu se compara. Veneam pe autobahn in curbe la dreapta cu 220/h, nici cea mai mica problema, nu imi venea sa cred. Sta pe curbe incredibil. Directia foarte precisa. 525D-ul avea suspensie normala si jante 225/55/R16, asta are suspensie sport si jante 225/45/R17, deci e normal sa fie diferenta asta, pe care eu o consider de la cer la pamant. Toate astea au clar de suferit la comfort, unde iarasi e diferenta de la cer la pamant daca e sa le compar. Cu E60-ul pluteam frumos, elegant, comfortabil pe drum. Cu E92 trebuie sa ma plimb pe tot drumul sa evit gropile, te scutura, dar imi place, e foarte agila. Putere: 525D-ul (177CP 400NM) era pistol cu apa comparat cu 330CD-ul (231CP 500NM). Fac niste depasiri cu asta de nu imi vine sa cred. A fost foarte placut pe autostrada, incredibil cum poate sa accelereze, sa faca "cruising" la 180/h pe tempomat. Dar, distractia a inceput cand am intrat pe Romania. Ce depasiri de 5 masini si treburi de genul, efectiv fermecat am fost. Uleterior am observat si dezavantajul de a avea o masina puternica, lumea nu se asteapta sa vina unul ca migul din spate, semnalizeaza stanga si se angajeaza in depasire fara sa se asigure. Franarea, foarte multumit din nou. La E60 am trecut pe ATE Powerdiscuri cu placute ATE, scartaiau, frana bine nu zic nu, dar asta, pe OEM, e much better si vs E60 cu powerdiscuri, si nici nu scartaie. In schimb, lasa o negreala pe jante de zile mari. Teste de "care e mai tare?" am facut doar in cercul de prieteni si foarte putin, pot zice ca e echivalenta de la 40/h la 160/h cu: un Golf 5 GTI cu DSG si chip de 230CP; Versus Seat Leon Cupra de 260CP manual, e clar superioara. Nu prea pot sa inteleg cum, da in fine. 225/45/R17 sunt insuficiente pe spate la masinuta asta, mi-as pune 245, dar am numai 8.5J si nu este modelul asta frumos de janta pe 9J. Consum: Incredibil din nou: vara E60-ul de 2.5D manca 12-13 in oras la un mers sportiv, E92-ul 3.0D mananca 11.4. Venit din Frankfurt pana la granita cu Romania, media de viteza ~127.5km/h - consum 6.5, cu "carje" intre 120-220 (nu, nu i-am dat pana la capat, nu am avut tupeu si era plin de stau-uri) in Germania, pana m-a oprit politia (avea un E60 camuflat, alta poveste )si m-am linistit pe tempomat pana-n 160. Design: E92-ul are o linie excelenta, cur superb vs E90, lateralul imi place la nebunie, si fata are farurile de M. Sunt in dubii legat de pachetul M, nu stiu, e asa eleganta acum masina, asa inocenta, parca nu stii daca are o bestiuta sub sau e doar frumoasa foc. Imi pare rau totusi ca nu am tipsuri in stanga si in dreapta, ca la 335I sau care era ? (doar 2, una pe stanga, una pe dreapta). E60-ul mi se pare o masina superba de asemenea, farurile din fata au forma aia de spranceana dementa, iar curul, la varianta LCI, arata incredibil. O sa imi ramana intiparit toata viata momentul in care m-am indragostit de E60. Eram cu ai mei in masina, pe valea oltului. Aud ceva din spate, ma uit in oglinda soferului (din spate), nu vad nimic... Si iese la un moment dat, asa, doar cu farul, agresiv, un E60, cu farurile alea... a fost un moment genul... "da-te frate la o parte ca te mananc". O masina foarte frumoasa, pacat ca o are multa lume (vs. E92 la care ma bucur ca nu vad atatea pe drum (Iphone fanboys :wink:)). Concluzie finala: Sunt foarte multumit de ea. Imi face o placere enorma sa o conduc, kilometri mei prin oras au crescut cu minim 50% de cand o am (cam 800/luna, Sibiu), si cand o spal frec la ea 2 ore minim, am carpa de caprioara sa o sterg, spalatul la jante ma omoara pana si cu buretele special de jante sonax de la grozadan, dupaia facut cauciucurile. Asta sa nu mai pun cand ii fac tratamentul la piele, de la amiaza pana seara imi ia. Dar, merita din plin, e o frumusete de masina si e o incredibila placere sa o vad curata constant. Inainte sa o cumpar (am luat-o pe la 147k km), am verificat VIN-ul la BMW. Toate intrarile de pe carte sunt veridice, ultima intrare in service pt revizie pe la 131k prin ~04.2011, si o intrare nedatata la 141k daca imi aduc aminte bine. Deci, ma declar foarte fericit ca nu are km manariti . A avut schimbata galeria de admisie, deci m-am scos, din cate am citit asta ar fi boala lor. I-am facut si un test Dekra inainte sa o cumpar, mi-a consumat ala tot lichidul de parbriz, vreo 3L. A constatat ca usa de la sofer a fost revopsita si ca nu mai am mult din placutele pe fata. Ajuns in tara, nu au trecut 2 saptamani pana a parcat un vecin cu un Golf4 langa mine, si si-a deschis ca tot omul usa pe usa mea de la pasager, ca deh, el are cheder de plastic pe mijlocul usii. Asadar mi-a facut un punct in relief pe usa, dar pe el am reusit sa il prind si l-am taxat, am revopsit usa. M-am invatat minte intr-un final, nu mai parchez numai pe un loc jumatate minim de acum si preferabil doar pe lateralul drumului. Ce sa mai, am niste vecini superbi, pagubele pana acum la cele 3 masini se ridica la ~3k EUR. De abia astept sa ma mut, nu vreau sa pateasca si E92-ul ce mi-a patit E60-ul/Golf 4le. P.S. pretul e confidential, daca doriti neaparat, vi-l spun pe privat Atasez, in final, niste poze cu pisina http://floringiurgiu.com/bmwclub/1.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/2.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/3.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/4.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/5.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/6.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/7.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/8.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/9.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/10.JPG Mai am selectate 4 poze, dar nu ma lasa sa le pun, le pun chiar putin mai incolo2 points
-
Lol. Pai daca vruia bani urgent, si avea o masina de 30k valoare, de ce sa o vanda pe 15k? Nu mai bine o lasa amanet pe 15k, in ideea ca o recupereaza ulterior? Ori sunt foarte prosti, ori minciunile sunt gogonate.2 points
-
Sa speram ca triunghiul, cercul si patratul sunt ok. P.S. Scuze nu m-am putut abtine.1 point
-
Da, e61-ul ar trebui sa ia 8. Hai ma dumi ce dracu ! Unde in Bucuresti iti lua tie 730d, 12% ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Superba masina, motorizare pe masura...cutie manuala...vis Tin minte cand am condus prima oara 330xd LCI manual, nu-mi mai venea sa ma dau jos din masina S-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute. Si pe mine ma cam sacaie lipsa rotii de rezerva si RFT sucks in Romania, dar cred ca mai bine iti cauti o roata subtire s-o tii in portbagaj decat acel spray. Daca tai un cauciuc irecuperabil sau ceva, spray-ul nu te mai ajuta. Eventual ia-ti si un spray sa-l tii pentru plimbari scurte, in oras...iar cand pleci la drum lung, sa iei neaparat roata, cric si coarba cu tine, just in case1 point
-
1 point
-
Alea la stanga sint ceva mai periculoase, nu? On: smechera rau masina.1 point
-
Restul de poze http://floringiurgiu.com/bmwclub/11.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/12.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/13.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/14.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/15.JPG1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00