Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/29/12 in all areas

  1. Au mai urmat: -grile cromate(pt. o scurta perioada), acum sunt negru mat (colantate), -retrofit bi-xenon FX-R(thx XXL si florinkx)+angeleyes SMD, -semnale smoked fata/laterale+stopuri led, -oglinzi M aftermarket(necesita vopsire), -eleron portbagaj M(thx Dan_316i), -embleme capota+portbagaj, -volan M(thx Calin SL si ady_desper), -retrofit maneta BC, -retrofit clima(thx Dan_316i pentru nervii si rabdarea avuta si MSasha pentru piese si "asistenta tehnica") -CD player OEM cu MP3, -cup holder(thx veyron1000cp), -lumini interior SMD alb, -retrofit skysac, si cam atat, restul fiind revizii+alte piese peste care trecerea anilor si a kilometrilor si-au spus cuvantul. Planuri de viitor: -vopsit capota, bara fata, stalp -dynavin sau navi oem -harman/kardon sau bsw -jante 18"(poate) -folie 50% fata-spate, -retrofit comenzi volan -footrest+nuca schimbator M si cine stie ce, poate o "inima" mai mare. Asa arata acum(scuze pt. calitate pozelor):
    2 points
  2. Aveti nevoie de : o surubelnita in cruce (pentru suruburi), o surubelnita mica dreapta (pentru scos trimul si desfacerea mufelor), un fir de cam 1m, un cuter (pt taiat si dezizolat - daca aveti cleste de dezizolat e si mai bine), un pistol de lipit, banda izolier si doua diode.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0261.jpg 1. Se da trimul din stanga volanului jos. http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0250.jpg 2. Se desfac cele 2 suruburi care sustin consola de comanda a farurilor.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0251.jpg 3. Se deschide compartimentul pentru manusi si se desfac cele 2 suruburi si apoi se scoate cu totul afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0249.jpg 4. Se scoate partial consola pt faruri, se scoate mufa (este deasupra consolei si este tinuta de un plastic alb ca o siguranta) apoi se scoate consola de tot afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0252.jpg Mufa se trage si ea afara prin compartimentul de manusi ca sa putem lucra la ea.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0253.jpg 5. Cu o surubelnita cu varf subtire scoateti lampa pentru picioare afara (trageti usor de ea si o sa iasa) http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0255.jpg , scoateti mufa din ea, trageti cablul inapoi in bord prin comp de manusi. 6. Deschideti compartimentul motor si vedeti ce culoare au firele care duc la pozitie/angeleyes. cate unul sigur e maro. celalalt ne intereseaza. Desfaceti manunchiul de fire ce duc la mufa consolei de lumini si cautati aceleasi fire acolo. Dezizolati cam 1 cm din fiecare si cositoriti pe fiecare cate o bucata de 30 cm de fir. izolati bine si prindeti firele la loc ca sa formeze un manunchi.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0254.jpg 7. Cablul pe care l-ati scos de la lampa pt picioare are 2 fire, unul maro (masa) si unul de alta culoare (plusul). dezizolati plusul si cositoriti la el o bucata de 20 cm de fir, izolati bine dupa. 8. Legati cele trei cabluri provizoriu intre ele si verificati daca totul e ok (se aprind angel si se sting cand incuiati/descuiati masina). in acest moment o sa aveti eroare in bord daca porniti masina, dar e bine de verificat ca sa fiti siguri ca nu ati gresit vre-un fir. Daca totul este ok desfaceti cele trei cabluri. 9. Prindeti cate o dioda la fiecare din firele de la consola de lumini, cositoriti bine si izolati si mai bine. cele doua capete ale diodelor care au ramas se prind si se cositoresc impreuna cu firul ce vine de la lampa pt picioare si se izoleaza bine.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0259.jpg ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri. 9. Se mai verifica inca o data sa fie totul ok, sa nu apara erori in OBC si sa se stinga lampa de la picioare atunci cand porniti motorul. 10. Se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii. 11. Se fumeaza o tigara, se admira munca facuta si se trimite un PM de multumire catre subsemnatul. <_<
    1 point
  3. 1 point
  4. arata foarte bine masina ta! mai rar m-tech I :goodjob:
    1 point
  5. Ceva poze noi: http://imageshack.us/a/img35/2444/img1199xj.jpg http://imageshack.us/a/img87/6720/img1202f.jpg http://imageshack.us/a/img651/2802/img1205jg.jpg
    1 point
  6. Si tu esti si mai talentat sa vorbesti neintrebat
    1 point
  7. pai tu esti talentat in achizitia de epave
    1 point
  8. 4 bucati de aluminiu ,noi-nefolosite 15 mm fiecare,speciale de e46 ,cu 72,6 mm la butuc 100 lei/buc
    1 point
  9. Da, mi-ar fi placut distantate, insa nu mi-a trecut prin cap sa cer. 13 era o optiune, pt ca e numarul meu norocos, plus ca m-am nascut pe 13. Fara misto, multe chestii bune mi s-au intamplat pe 13
    1 point
  10. mi se pare deplasat sa compari un 8 cu subaru sau porsche..ea nu a fost facuta de liniute/impresii la semafor ( desi nu te facea de rusine...)....avea un alt target...trebuia sa se bata cu coupe-urile de lux nu sa fie un racer...si daca o comparam cu ferrari nu se poate decat cu modelul 456 alfel nu se poate, porsche nu a avut un concurent real, poate doar jaguar cu xjs si aston martin... de la acea masina sa vrut altceva...si a avut o mostenire grea lasata de seria 6...din pacate din unele considerente nu a iesit cum au sperat cei de la bmw, parerea mea e ca a venit intr-un moment prost...era prea avansata...eu personal am avut un poster in copilarie cu un csi rosu...o masina care poate a creat aceleasi emotii ( ptr mine ) ca un countach la vremea lui..... parerea mea , indiferent daca a fost sau nu un succes comercial, este ca a fost o masina fenomenala , chiar daca greu de intretinut , si care nu poate fii apreciata decat de "unii" ,la fel ca un vin bun, la fel ca un film bun... ( ptr cei care nu inteleg de ce sa dai mai mult de 20 ron pe o sticla de vin...) se adreseaza sufletului...si asta ...e ALTCEVA....
    1 point
  11. A fost un esec pentru cei care nu si-au permis sa o cumpere. :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.