Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/08/12 in all areas

  1. Lol, WLY se invarte si el in cerc si zice ca face cerculete. Si gelu poarta manusi sa protejeze volanul si schimbatorul. Probabil ca are maini de taietor de lemne. Cu aschii in ele.
    3 points
  2. Salutare tuturor, As vrea sa va spun patania cu BMW-ul meu seria 1 si apoi sa citesc parerile voastre. Am un BMW seria 1, 118d, 143de cai putere, an de fabricatie 2007, prima imatriculare decembrie 2007, eu fiind al doi-lea propietar, am cumparat masina de la recuperate leasing, in iulie 2009 la 43.000 km. Inainte de cumparare, am fost la BMW pentru test sa vad ce cumpar iar baietii de acolo mi-au spus ca masina este impecabila ceea ce s-a dovedit a fi adevarat pana anul acest cand au inceput problemele. Masina a fost in garantie pana in decembrie 2010, timp in care am schimbat ce era de schimbat pe garantie plus alte piese care nu erau pe garantie, adica am avut grija de ea si am ingrijit-o. Anul acesta prin septembrie, au inceput problemele, mai exact dupa ce am facut cu ea 90.000 km prima problema ar fi ca s-a aprins martorul de la motor ( culoarea galbena ), am sunat mecanicul ei de la BMW si m-a invitat sa le fac o vizita la tester. Acolo nu-i dadeau de cap, ba ca este nu stiu ce senzor care citeste, ca gazele care intra in catalizator au – 40 de grade, am schimbat senzorul, apoi au spus ca este EGR-ul, urmand sa-l schimb si pe acesta. Cat am stat cu masina la test si au pornit motorul si l-au oprit, mecanicii au spus ca mai am probleme cu distributia si cu motorul propriu-zis, ca are un zgomot nu tocmai ok si aveau dreptate eu mergand cu masina zi de zi nu am bagat de seama ca s-a schimbat sunteul motorului dar masina iesind din garantie, trebuia sa scot bani din buzunar.... Am plecat dezamagit ca trebuie sa scot din buzunar destui bani ca sa o repar...Dupa cateva zile, m-a sunat mecanicul care de altfel imi este si prieten, ca s-a dat o ordonanta interna pentru masinile BMW, an de fabricatie 2007-2008, cu probleme la motor, se extinde garantia. Am inceput sa dau din coada ca un catel si am fugit la service . Am lasat masina pentru test dar test facut in timp real cu tehnicul din Germania sa vada si ei problemele motorului, valori, presiune ulei plus o persoana de la tehnic din Romania ca sa vorbeasca cu cei din Germania, in fine..... Cam dupa 8 zile ma suna de la service si-mi spun ca masina este gata si ca pot merge sa o iau. Au schimbat cam tot ce era in motor, cuzineti, vibrochen, patine, distributie si probabil si alte piese la care eu nu ma pricep, ce sa mai motorul ca nou ( cel putin din punctul meu de vedere si al mecanicilor )! Am luat-o dupa ce am platit manopera si inca cateva piese care nu intrau pe garantie, adica un total de 3500 de lei si mi-am vazut de drum. Intradevar motorul era mult mai silentios, nu mai suna ca un Aro 10 si mergea ca uns. Pe la inceputul lui octombrie, dupa ce am facut cam 1000 de km cu ea, s-a aprins in bord cu culoare rosie martorul de la ulei, am scos-o din viteza si am last-o sa curga pana am putut sa trag pe dreapta. Am verificat uleiul la joja, era pe nivel maxim, am verificat si in computerul de bord era pe nivel maxim, am zis ca poate este doar o eroare si am mai pornit-o inca o data si dupa aproximativ 10-15 secunde becul s-a aprin iar. Am sunat mecanicul si i-am spus problema iar acesta mi-a spus sa nu merg cu ea si sa o aduc pe platforma, ceea ce am si facut. In service au desfacut motorul si s-a constatat ca problema era de la un surub de la axul din pompa de ulei care se rupsese ( spusele lor ), au inlocuit surubul, verificat iar motorul, patine, cuzineti si gata masina. Am luat-o din service si iar dezamagire, motorul nu tragea de nicio culoare, adica din cei 143 de cai cred ca aveam si eu cam 80 si cum masina am luat-o la sfarsitul programului, adica pe la 17:00 am sunat iar mecanicul care mi-a spus ca sa merg cu ea asa si sa ma intorc a doua zi. A doua zi am urcat in masina sa ma duc pana la birou ca apoi sa ma duc la service, pt ca la ora 07:00 service-ul era inchis... evident ca nu am reusit sa ajung la birou deoarece motorul s-a oprit in mers, iar am tras pe dreapta, am incercat sa o pronesc numai ca nu a mai pornit.... am plecat pe jos la birou, la 8 am sunat mecanicul sa-i spun patania, evident ca raspunsul a fost acelasi, platforma.... Iar in service, iar desfacut motor, numai ca nu gaseau buba, intr-un final ma suna si imi spun ca nu mai mergea turbina, se blocase. M-am dus la service si intradevar mi-au aratat turbina, cu paleta de la admisie mancata din cauza piulitei din capatul ei...se desfacuse piulita din capaul axiului si a bolcat paleta. Am intrebat ce-i de facut iar omaenii mi-au spus ca trimit problema la BMW Romania sa schimbe turbina post garantie pentru ca nu este vina mea si ca problema poate fi de la faptul ca nu am mai avut presiune in motor. Binenteles ca acest lucru nu s-a intamplat iar o turbina noua costa 4500 de lei, norocul meu este ca am turbina Garret care am reconditionat-o cu 1200 de lei. Am adus turbina inapoi, au montat-o, am platit ceva pe acolo ( nu cat trebuia sa fie manopera ci mai putin ) printre care si platforma, deci am mai cheltuit cam 1600 de lei cu tot cu reconditionat, platforma.... pana acum dupa socotelile mele am cheltuit intr-o luna si jumatate cam 5400 de lei cu piese, atentii, manopere, piese, platforme... In fine au facut masina, am luat-o si mi-am vazut de drum, incantat ca turbina reconditionata merge foarte bine, nu face zgomot, merge ca unsa. Ce credeti ca am patit sambata pe 3 dec cand eram si eu cu familia la munte ? Normal ca s-a aprins iar becul de la ulei, iar platforma iar in service, iar bani cheltuiti, nervi, stres si asteptarea celor de la BMW Tehnic din Romania... Momentan sunt in asteptarea unui raspuns al celor de la BMW Tehnic, cei de la service, le-au recomandat schimbarea motorului cu totul, inclusiv pompa de ulei si ce mai este de schimbata pe acolo.... P.S. Ca uitasem sa va spun, sambata dimineata, inainte sa se aprinda iar becul la ulei, am avut o alta surpriza, cand am bagat cheia in contact, a aparut cu culoarea galbena, pe computerul de bord o cheie cu o dunga pe ea. M-am interesat la service si mi-au spus ca este o problema la un senzor pe coloana de directie si ca este posibil dupa un timp sa se blocheze, adica urmeaza sa pice si asta si din pacate senzorul nu se poate schimba fara a schimba coloana de directie cu totul, pentru ca este integrat in coloana de directie....Pretul unei coloande de directie este aproximativ 2000 de lei. Acum poate sunt eu ghinionist dar cred ca sunt cam multe probleme pentru o masina care abia luna aceasta implineste 4 ani si nu are nici 100.000 de km, mai ales ca de 2 ani de cand o am, masina nu a vazut alta motorina decat cea mai scumpa de la OMW, ce a fost de schimbat s-a schimbat, uleiul, filtre schimbate la 15000 de km nu la 30000 cum recomanda BMW, adica masina ingrijita si avut grija de ea.....L Acum sincer va spun, dupa toate problemele mentionate mai sus, am ajuns la concluzia ca si BMW s-a stricat ca brand si vor sa castige bani din servisare, iar cumparatorul este de fapt cel care testeaza masinile, din pacate, nu se mai fabrica masinile care se fabricau candva iar producatorii..... nu mai zic nimic.... Oricum imi va face placere sa ascult parerile voastre si va voi tine la curent cu ce sa va intampla in continuare.
    1 point
  3. am si eu o problema imi picura ulei la cutie si unde se imbina motorul si cutia...inainte era doar murdar de ulei dar acum imi picura pe asfalt nu picura rau dar face pata si nu stiu daca e grav sau nu si daca are cineva vreo sugestie cva va rog sa ma ajutati ce as putea sa fac sa nu mai curga deloc mentionez ca este un bmw 316 din 94 si are cutie manuala
    1 point
  4. Doamne in ce hal arata.
    1 point
  5. da , o sa caut postul in care mergeai tu cu 200 ca te tineai dupa unu cu motor de 4.0i , de fapt il si faceai, dar nu vroiai altceva ?!
    1 point
  6. Ca poseor de e39 nu pot sa spune decat ..........inconstienta + sisteme de securitate defecte sau dezactivate. Cum am vazut in majoritatea cazurilor multi ignora un banal senzor de abs defect sau chiar ASC producand mai mult rau altora .
    1 point
  7. Alexe, e jenant fara LSD , se vede de la o posta ca vireaza , nu derapeaza ...insa da , scartaie rotile...
    1 point
  8. plasa de incalzire este cusuta de tapiteria scaunelor..... se poate desface cu multa rabdare sau taia la limita pe margini.... scaunul tau trebuie dezbracat complet de tapiterie pentru a pune incalzirea pe el rezultata de pe cele vechi butonul rotund de care vorbesti este comanda de la pernele de reglaj lombar.... se poate muta extrem de usor pe scaunele tale atunci cand le desfaci sa pui incalzirea in ele pentru a functiona incalzirea si reglajul lombar mai este nevoie de 1 plus si 1 masa in ceea ce priveste conectarea scaunelor conectarea butoanelor este o poveste separa si implica mai multe fire de legatura
    1 point
  9. Nu stiu, eu am -3 negative camber pe fata, 15.000km si nu am uzura deloc pe interior la gume. Daca te uiti la masina vezi ca rotile fata sunt mai inauntru sus... Perfect pe curbe, acolo unde acum toata suprafata anvelopei calca asfaltul, nu doar coltul exterior.
    1 point
  10. daca se trimite cu biserica nu mai sunt taxe de platit...
    1 point
  11. Daca pui LED-urile invers in curent continuu, nu se intampla nimic. Se comporta ca un circuit deschis. Daca ai eroare respectiva, inseamna ca ai un scurtcircuit undeva, probabil in instalatia adaugata de tine sau intr-o lampa. Desfa tot ce ai montat tu si vezi daca se mentine eroarea si comportamentul descris de tine. PS: la iluminatul interior nu trebuie LED-uri canbus.
    1 point
  12. daca aveai sa dai 2180 ron cat e acum , ai sa dai si 2500 ron , parerea mea
    1 point
  13. Cu subrat am vrut sa demonstrez ca sunt un cocalar analfabet si sa dau ocazia academicienilor de pe acest forum sa isi etaleze subtil cunostintele de limba romana. Este totodata o ocazie sa ii lasam pe cei care simt nevoia sa fie ironici, sa se exprime liber, savurandu-si apoi "palmele" pe care le dau nulilor si neavenitilor ca mine. Amuzant este ca uitam sa mai si zambim...sau poate zambim atunci cand ii vedem pe cei cuprinsi de seriozitatea pe care o mai intalnim doar in cazurile de constipatie. Cuprinsi de propria importanta si de vastele cunostinte tehnice, combinate cu un simt estetic cultivat, fara indoiala, la Academia de arta, "ironicii" de pe forum sunt la fel de "placuti" ca si cocalarii cu eleron gigant, maxim de cruciulite in parbriz si sigla Nike pe luneta. Hai mai ...ce naiba, chiar s-a tacanit lumea??? Ma rog... Poze nu am prea multe pentru ca nu am reusit inca sa fac unele de Doamne-ajuta. Cand am...pun.
    1 point
  14. Am o "batranica" de E36 din `97, verde inchis metalizat... Nu inteleg ce are culoarea verde? In fine. Masina are 230 k km acum. A avut 176k km cand am cumparat-o in 2008 din Germania - draq stie cat au fost de reali. Ei, in acesti 50+k km, in afara de consumabile am schimbat un bendix la electromotor, un furtun de apa, valva PCV, termostat racire, sonda lambda (preventiv), un set de fise + bujii (preventiv), role + curele (preventiv) plus ceva plasticaraie de ici colo. Preturile pentru piese (toate noi, in afara de plasticaraie) au fost mai mult decat rezonabile, comparabile cu alte marci din categoria "nonpremium", cum le numesti tu. Asa ca nu are rost sa sperii omu` cu te miri ce cheltuieli. In plus de asta cat naiba vrei sa coste o masina de 13 ani? 10000 eur? Costurile de intretinere la un E46 de 13 ani sunt asemanatoare cu costurile de intretinere al unui VW Golf 4, Passat B5, Opel astra G, Ford Mondeo, etc... - asta referindu-ne la motorizari similare. Daca tu iti permiti masini de 20k eur, e problema ta, bravo tie, dar te rog nu spulbera sperantele celor care la 5-6 k eur doresc un BMW. Asta nu de dragul de a avea marca BMW, ci pentru simplul fapt ca asa vechi cum e ofera ceva in plus fata de alte marci de aceeasi varsta si chiar mai noi.
    1 point
  15. Bai ce va mai place la cate unii sa va mai kkti pe voi; ce-l sfatuiesti la banii astia sa-si ia,vreun F10? sau daca nu, conform spuselor tale, sa mearga pe logan nou. Alo, domnu' 112, mergi prietene pe logan ca n-ai bani sa intretii un amarat de e46....ca asa zic unii....sau chiar si o dacie 1310,ca aia e un pic mai ieftineaua. Domnu' teo, eu mi-am luat 530d cu 250000km in bord si-l alerg de-l ia boala,si n-am schimbat la el decat consumabile,iar acum are aproape 270000km... Nu mai demoralizati oamenii fara rost,lasati-i sa-si aleaga ce vor si ce le place; nu zic neaparat sa-si ia masina din link,dar asta nu inseamna ca are interzis la BMW ca citez: "BMW-ul e foarte scump de intretinut". Pai daca un e46 e f scump de intretinut, atunci un F30 ce mai e, astronomic,nu? Pt initiatorul acestui topic, masina pare ok din poze, insa pretul e un pic cam piperat,tinand cont ca in afara de scaunele alea sport nu are mai nimic ca si optiuni,adica e cam cheala. Alegerea iti apartine.
    1 point
  16. salut, Se dezactiveaza DSC-ul. Daca il apesi doar scurt, nu se dezactiveaza decat DTC-ul ! multan ms de promtitudine dar dc ma poti lumina pt ca masina ramane fara stabilitate pe spate indiferent de situatii ce face una si cealalta.? Sa iti dau un exemplu pentru DSC 8 Include:ABS,EBV,CBC,ASC,DTC,MSR,DBC si ECD numai daca are ACC. Softul DSC-ului este un pic diferit daca masina are AFS(in cazul asta are si 2 senzori DSC). deci in cazul in care apesi butonul scurt se dezactiveaza decat sistemul DTC. daca-l tii apasat mai mult si-ti mai apare un martor in bord (galben semnul exclamarii) iti dezactiveaza toate sistemele, masina nu mai e deloc asistata. Sfatul meu este sa-l dezactivezi de tot numai in cazul in care stii sa controlezi foarte bine masina mai ales la viteze mari. multan mare om ,mare caracter multani faini nu aia inteles? :twoup:))
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.