Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/13/12 in all areas
-
2 points
-
S-o stapanesti sanatos. Avea KAZ la nr cumva? Nu ti s-a parut ciudat ca in 2 ani a facut 125k km si apoi in inca 2 ani doar 40k? S-o stapanesti sanatos. Avea KAZ la nr cumva? Nu ti s-a parut ciudat ca in 2 ani a facut 125k km si apoi in inca 2 ani doar 40k? (ca sa nu zic ca a facut in 5 luni 50 de mii intre reviziile 2 si 3) La bavaria doar ti-au zis ca e ok istoricul, sau ti-au scos ei un print si ai verificat tu? Mi se pare f ciudat ca din cele 4 revizii din poza, 1 si 4 sunt scrise cu acelasi pix si de acelasi om, iar 2 si 3 la fel. Acelasi pix, acelasi scris. Si la revizia de 40 de mii cum draq nu are data si stampila?2 points
-
Incurajat de vremea buna si de termostatul defect pe care il aveam , m-am gandit ca ar fi momentul sa il schimb. 1. Scule necesare: surubelnita simpla (in linie), cheie tubulara 10, prelungitor, imbus sau cap HW 5 (poza 1). 2. Trebuie sa faci loc prin a scoate carcasa si elicea de la radiator (pentru elice trebuie imbusul, sunt 4 suruburi) (poza 2 si 3). 3. Dupa aceea desfaci colierele si scoti furtunele de la radiator (poza 4). O sa curga lichid mult (daca nu ai golit inainte radiatorul), de aceea sugerez o tavita/un vas pentru colectare. 4. Desfacem suruburile acestea (nu stiu exact ce ii cablul respectiv) pentru a putea scoate carcasa termostatului (poza 05). 5. Corpul metalic (carcasa) este prins in 4 suruburi (pozele 06, 07, 08). 6. Dupa ce am scos carcasa metalica, se poate observa termostatul. La mine a iesit mai greu asa ca am folosit un patent (poza 09). O sa curga lichid de racire si din motor. 7. Pui termostatul nou la loc (are si o garnitura rotunda), apoi carcasa metalica, pui suruburile la cablul respectiv, furtunele de la radiator si in final elicea. 8. Completezi cu antigel. 9. Ideal ar fi sa faci si schimbul la antigel cu ocazia asta (eu nu am facut). Imi cer cuze daca nu am folosit termenii academici pentru piese si scule, sau daca am facut alte greseli. Spor la treaba!1 point
-
1 point
-
1 point
-
@TaxyMan - stii cum se iau curbele corect? Daca te bazezi doar pe calitatea sasiului si a gumelor si intri in curba sfidand legile fizicii...putina umezeala pe sosea sau cateva frunze cazute te pot trimite in afara drumului fara sa mai poti reactiona.1 point
-
In mod clar, daca BMW a construit si seria 3 si seria 5, are in plan categorii diferite de cumparatori, asta nu inseamna ca daca cineva cumpara seria 3, nu isi permite seria 5, aste e o tampenie cel putin la fel de mare ca si clasificarea "potentei" financiare, respectiv succesul unei persoane in functie de masina condusa sau telefonul mobil. Cu toate acestea, fiind modele noi de la BMW, nivelul financiar ar trebui sa fie unul destul de bun, atat pentru 3 cat si pentru 5, desi la noi nu prea conteaza aspectul asta, foarte multi cumpara masini pe care nu si le permit. Bine, nu numai masini, insa nu intram in detallii acum. Desi este o masina foarte reusita, eu nu mi-as lua un f30, insa explicatia fiind una subiectiva, nu is are rostul aici1 point
-
135 euro este pretul constant pe care il are veyron pe okazii de cateva luni, deci nu este nici o oferta speciala pt. membrii bmwclub.ro1 point
-
Bala, eu zic ca tu nu trebuie sa-ti faci probleme. N-are rost sa le schimbi. La mine la cei 160.000 de km, inclusiv pinioanele de pe arbore sunt in perfecta stare. Nu stiu de ce se uzeaza la altii mai repede. Aaaa... si NU trebuie decapsat lantul. Cine a inventat povestea a vazut prea multe filme. Azi o sa fac poze mai amanuntite sa vedeti ce se intampla. Ce a fost greu a trecut. Cum spuneam, deja sunt montate lanturile, patinele si intinzatoarele. Distributia e pusa la punct. Urmeaza operatiunea inversa, de montare a capacelor, clemelor, mufelor, care... sunt destule si au enorm de multe suruburi. Cand am vazut de aproape cate are pe el, mi s-a parut motor de avion. Azi o sa schimb si termostatul si o sa curat turbina. Multumesc de sustinere baieti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Au mai urmat: -grile cromate(pt. o scurta perioada), acum sunt negru mat (colantate), -retrofit bi-xenon FX-R(thx XXL si florinkx)+angeleyes SMD, -semnale smoked fata/laterale+stopuri led, -oglinzi M aftermarket(necesita vopsire), -eleron portbagaj M(thx Dan_316i), -embleme capota+portbagaj, -volan M(thx Calin SL si ady_desper), -retrofit maneta BC, -retrofit clima(thx Dan_316i pentru nervii si rabdarea avuta si MSasha pentru piese si "asistenta tehnica") -CD player OEM cu MP3, -cup holder(thx veyron1000cp), -lumini interior SMD alb, -retrofit skysac, si cam atat, restul fiind revizii+alte piese peste care trecerea anilor si a kilometrilor si-au spus cuvantul. Planuri de viitor: -vopsit capota, bara fata, stalp -dynavin sau navi oem -harman/kardon sau bsw -jante 18"(poate) -folie 50% fata-spate, -retrofit comenzi volan -footrest+nuca schimbator M si cine stie ce, poate o "inima" mai mare. Asa arata acum(scuze pt. calitate pozelor):1 point
-
n-am vrut sa crezi asa ca e vb de 30 ron , eu mi-am facut oferta fctie de contraoferta cealalta , cum e si normal de altfel , ai avut 100 ron , am zis ca e ok 150 cu transport . Daca vrei sa mai astepti poate primesti si alte oferte nu e nici o problema ca nu e vreo urgenta . Ma anunti pe pm ce si cum1 point
-
Si eu am monitorizat chiar acum 2 zile temperatura apei si in mers urca pana la 88-89 C iar cand am lasat-o pe loc vreo 2min a urcat pana la 95 C, apoi cand m-am pus in miscare a scazut iara la 89-90 C. Deci cred ca e normal.... doar am schimbat toate termostatele posibile1 point
-
Intr-adevar cred si eu ca se face o confuzie in acest topic... se aseamana SMG-ul cu automata... ceea ce este fals... deci acest topic ar fi trebuit sa aiba 3 campuri, al treilea fiind SMG... segvential mecanical gearbox. Faptul ca schimbi la clapete vitezele cand vrei tu nu inseamna ca nu le poti schimba si de jos de la schimbator... e posibil... e doar o chestiune de gust... In schimb diferenta ENORMA este ca SMG este o cutie manuala cu ambreiaj uscat actionat electronic ceea ce permite schimbarea treptelor perfect fara alunecarea ambreiajului... deci obtinerea de timpi egali sau mai buni decat cu o manuala traditionala. Pe cand cutia automata este hidraulica, are 2 ambreiaje actionate de lichid... acest lucru este posibil doar cu prezenta si unui convertor de cuplu care "converteste" cumplul de la o turatie la alta pana cand schimba cutia hidraulic pinioanele... acest convertor nu numai ca pierde timp dar pierde si turatie... in avantajul unei schimbari line... fara bruscare. Ca sa dau un exemplu simplu de inteles... daca cu o cutie manuala si acelasi diferential spate ai 100Km/h la 7000rpm, la fel vei avea si cu o cutie SMG, dar cu o cutie automatica si acelasi dif. spate vei avea doar 90Km/h la aceeasi turatie datoria pierderii din convertorul de cuplu. Deci ... conceptul ca mi-am luat automatica ca schimba suficient de repede si n-am treaba in rest e f. fals pentru ca nu se cunoaste pierderea de cuplu... ceea ce duce la... mai putina putere la roti cu acelasi motor... :blink:1 point
-
votez pentru MANUALA cutia automata precum si scimbatorul la mana ma enerveaza si sumt facute pentru femei1 point
-
:) Incredibil de multi cu preferinta pentru o automata, pentru un forum BMW cu oameni tineri... :blink: Glumesc. Nu e nimic rau in a dori confort!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00